|
Post by kraftwerk on Jul 29, 2006 17:04:59 GMT 1
Tror inte vi ska klanka ner Kalmar allt för mycket... Har hört från en säker källa att det är stora saker på gång.. Det kommer nog att plockas bort omgående av ip ändå ... finns ingen logik i det ändå,sila mygg o svälja kameler.......... En ny säker källa ? Jag har INTE EN ANING om vad Kalmar har på G. (har hört en del andrahandsuppgifter bara som jag inte sprider här) Det jag VET är däremot är att Kalmar tydligt gått ut med (bl.a. på sin hemsida) att man är en idiell förening även å¨å spelarsidan och att man inte betalar någonting till de som vill spela där. Detta gör mig ändå mer skeptisk till att kalmar "skulle ha något stor på gång" Däremot tycker jag inte vi ska döma ut Kalmar förrän vi får se deras trupp. Men håller med att det ser mycket tunt ut på spelar o tränarfronten
|
|
|
Post by newman on Jul 29, 2006 23:46:02 GMT 1
newman, jag tar bara bort inlägg som inte har med trådarna att göra. Håller till ämnet så blir inte era inlägg deletade. Kan bara hoppas att du är konsekvent mot alla.ink. dej själv.
|
|
|
Post by wilhelmiii on Jul 30, 2006 14:42:09 GMT 1
Man får aldrig räkna bort Kalmar. Alla snackade om att KHK bara skulle gå ut på isen och hämta fyra poäng mot dom i kvalet förra året, men vi blev totalt utspelade. Kom ihåg alla lagen börjar på noll poäng och inga lag är lätta i denna serien, det minns ni väl från förra sejouren i div.2 med KIK.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 30, 2006 15:08:27 GMT 1
Väl talat....vi ÄR nykomlingar...och såna brukar normalt kriga för nytt kontrakt....når vi mitten är det BRA gjort som det ser ut nu....tycker JAG..OBS....det är MIN tro....ni behöver inte försöka motbevisa mig....
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 30, 2006 16:34:08 GMT 1
Väl talat....vi ÄR nykomlingar...och såna brukar normalt kriga för nytt kontrakt....når vi mitten är det BRA gjort som det ser ut nu....tycker JAG..OBS....det är MIN tro....ni behöver inte försöka motbevisa mig.... Du använde ordet BRA. KUL Trodde inte det ingick i ditt ordförråd när du pratade om KHK
|
|
|
Post by newman on Jul 30, 2006 17:39:23 GMT 1
Han är luttrad efter alla år........ ligger nog lite lägre än vissa.. Det har ju lovats guld o gröna skogar förr........
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 30, 2006 17:40:18 GMT 1
Han är luttrad efter alla år........ ligger nog lite lägre än vissa.. Det har ju lovats guld o gröna skogar förr........ inte av mig. TROR på en 5-6:plats
|
|
|
Post by newman on Jul 30, 2006 17:42:00 GMT 1
Nej.. sa ej av dej..... Det har lyfts till höger o vänster förr... slutat magplask.. smällarna blir hårdare ju högre upp man faller .......
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 30, 2006 18:14:57 GMT 1
5-6 plats ÄR ju nästan toppen i den serien....
|
|
|
Post by fun on Jul 31, 2006 7:41:24 GMT 1
5-6 plats ÄR ju nästan toppen i den serien.... närmare mitten än toppen ....
|
|
|
Post by fun on Aug 1, 2006 7:31:18 GMT 1
fr TIF (tuff matchning) "Vi har bokat in följande träningsmatcher: 6/9 kl 19.00 Limhamn (h), 13/9 kl 19.00 Lund (b), vecka 38 (återkommer med exakt datum/tid) Limhamn (b), 4/10 kl 19.00 Lund (h) samt borta/hemma mot Hvidovre (Dk). När vi får klart med exakt datum för Hvidovre matchen borta så kan vi eventuellt planera någon aktivitet kvällstid i Köpenhamn..... Fler matcher tillkommer..."
|
|
|
Post by fun on Aug 1, 2006 11:48:28 GMT 1
verkar vara riktigt deppigt i wildcats gästbok. Lider med dem
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 1, 2006 11:56:57 GMT 1
Håller med det verkar att blir riktigt tufft för Kalmar denna säsong.
Undrar var newman får sin info från. Han "har hört från en säker källa att det är stora saker på gång.." ............ låter som det är ren bullshit.
|
|
|
Post by fun on Aug 1, 2006 12:02:25 GMT 1
Håller med det verkar att blir riktigt tufft för Kalmar denna säsong. Undrar var newman får sin info från. Han "har hört från en säker källa att det är stora saker på gång.." ............ låter som det är ren bullshit. ja som vanligt I Karlskrona är det ju bara en trio som deppar ihop pga hur illa KHK sköts
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 2, 2006 21:30:34 GMT 1
|
|