|
Post by kraftwerk on Apr 14, 2006 8:08:55 GMT 1
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 15, 2006 7:37:36 GMT 1
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 15, 2006 8:11:33 GMT 1
från Trelleborg. De verkar inte vara på hugget ------------------------------ Onsdagen den [glow=red,2,300]5 april 2006[/glow], 06:32:06 Namn: Niklas Nummer: 10 -------------------------------------------------------------------------------- Vikings avslutningsfest är på Flygfyren på lördag 8/4 kl 19.00. Anmälan görs omgående till Vikings kansli 0410-711030. Vårt Veteranlag förstärkta med Mats Näslund spelar förmatch kl 15.00 på Kockums mot "Canada Select". I övrigt vill jag tillägga att hemsidan kommer att bli lite sämre uppdaterad under sommaren, dels beroende på mitt jobb [glow=red,2,300]samt att det faktiskt inte händer så mycket för tillfället. [/glow]Vi återkommer med säsongsplanering samt mer information när det börjar dra ihop sig. Mvh Niklas, Webmaster mm
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 15, 2006 8:25:43 GMT 1
fr Mjölby --------------------------- Upptakt för Mjölby Hockeys A-lag Måndag den 24 april i Ishallen. Särskild inbjudan sänds ut per per brev! Program ► Tränarna och staben kring dem ► Upplägg och målsättningar säsongen 2006/2007 ► Träningar och träningsupplägg (såväl försäsongs-, som säsongsträningen. ► Diskussion och övriga frågor. ► [glow=red,2,300]Satsning mot division 1![/glow]
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 15, 2006 8:39:10 GMT 1
|
|
Wagnborg
Ungdomslirare
Tj?nstebil...
|
Post by Wagnborg on Apr 16, 2006 12:49:42 GMT 1
Vad jag sett denna säsongen så ligger KHK inte alltför långt efter, med det befintliga laget. Dömde iof sig inte mycket div 2, men det jag såg så verkar det inte så farligt jobbigt. Hoppas bara jag inte behöver döma för jävla mycket här i karlskrona i höst. Det är kul med mycket folk och så, men, ja, ni förstår säkert. Kvalplats kan vara inom räckhåll om man får den här femman som det snackas om, och sedan måste det rensas lite i laget. Man kan inte vara schysst i ett sådant här läge. Stenhårt!! Skall döma div 1 nästa säsong och spana där.
|
|
|
Post by Iceman on Apr 16, 2006 18:19:07 GMT 1
Ja locka hit några toppspelare !!
|
|
|
Post by pirre on Apr 16, 2006 19:15:58 GMT 1
Vad jag sett denna säsongen så ligger KHK inte alltför långt efter, med det befintliga laget. Dömde iof sig inte mycket div 2, men det jag såg så verkar det inte så farligt jobbigt. Hoppas bara jag inte behöver döma för jävla mycket här i karlskrona i höst. Det är kul med mycket folk och så, men, ja, ni förstår säkert. Kvalplats kan vara inom räckhåll om man får den här femman som det snackas om, och sedan måste det rensas lite i laget. Man kan inte vara schysst i ett sådant här läge. Stenhårt!! Skall döma div 1 nästa säsong och spana där. Lycka till i ettan då herr unge Wagnborg får väl fråga far din hur det går för dig till hösten
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 17, 2006 16:42:52 GMT 1
Deklarationen ska väl inte vara inne föränn i början av maj saxat fr Trelleborg. "Silly Season Vikings: Trelleborg siktar även nästa säsong på att tillhöra toppen på Div 2, med kval till Ettan som mål. Ingen av spelartruppen har deklarerat att man tänker lämna föreningen. Förhandlingar pågår med Fredrik Hallberg om en fortsättning som tränare säsong 06/07. Naturligtvis behöver Vikings förstärka i samtliga lagdelar. Föreningen tittar på flera intressanta spelare som kan förstärka och bredda truppen."
|
|
|
Post by schizo on Apr 21, 2006 10:14:05 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 21, 2006 11:02:35 GMT 1
sett KRIF´s nya loga?? kolla länken så ser ni.. ?
|
|
|
Post by Jonas74 on Apr 21, 2006 11:22:08 GMT 1
sett KRIF´s nya loga?? kolla länken så ser ni.. >:( >:( >:( >:( ??? Den är väl inte ny???
|
|
|
Post by schizo on Apr 21, 2006 14:41:33 GMT 1
sett KRIF´s nya loga?? kolla länken så ser ni.. >:( >:( >:( >:( ??? Den är väl inte ny??? ..men LoL ,,, kolla vilken logga det är till vänster om KRIF!...det e lite fel-synkat om man säger så..
|
|
|
Post by Iceman on Apr 21, 2006 14:45:41 GMT 1
??? Den är väl inte ny??? ..men LoL ,,, kolla vilken logga det är till vänster om KRIF!...det e lite fel-synkat om man säger så.. I firefox är det så, men inte i IE !!
|
|
|
Post by schizo on Apr 21, 2006 14:47:43 GMT 1
aha ok,,fel av mig förlåt ...fattar inte at man gör en hemsida enbart för IE ,men det e en annan diskussion
|
|