|
Post by sheriff on Dec 1, 2012 18:36:59 GMT 1
Jag slet i två år för att få Calle - och några till - att säga "tjämpe" och inte "kempe" med hårt k. Stavningen med Tomas var också ett elände. Övervägde ett tag att kalla Calle Challe (bara för att retas). Kevin känns i detta sammanhang som ett omöjligt uppdrag (ja, inte förnamnet för där torde väl allt vara klart eller?). Men min rekommendation är att forma h:et tydligt med munnen men svälja det i sista sekunden. Då ser det rätt ut även om det skulle låta för djävligt. En sorts strategi som kan funka i de mest spridda sammanhang... ;D ;D ;D Jag har nu fått det bekräftat att det är Eckföjj, och inget annat.
|
|
|
Post by time on Dec 2, 2012 19:52:01 GMT 1
Hans debut lovar gott.
Vi har fått ett backhot från blå. Synd att han inte kom till skott fler gånger.
|
|
|
Post by matse on Dec 2, 2012 19:53:53 GMT 1
Bäste back ikväll. Lite för bra för oss, men det gör ju inget.
|
|
|
Post by 31an on Dec 2, 2012 21:16:25 GMT 1
Jag slet i två år för att få Calle - och några till - att säga "tjämpe" och inte "kempe" med hårt k. Stavningen med Tomas var också ett elände. Övervägde ett tag att kalla Calle Challe (bara för att retas). Kevin känns i detta sammanhang som ett omöjligt uppdrag (ja, inte förnamnet för där torde väl allt vara klart eller?). Men min rekommendation är att forma h:et tydligt med munnen men svälja det i sista sekunden. Då ser det rätt ut även om det skulle låta för djävligt. En sorts strategi som kan funka i de mest spridda sammanhang... ;D ;D ;D Jag har nu fått det bekräftat att det är Eckföjj, och inget annat. Så många bokstäver så blir det bara Eckföj av det. Jävla språk. Men han gjorde en mer än godkänd debut ikväll. Ser bra ut!
|
|
|
Post by Zäta on Dec 2, 2012 21:50:00 GMT 1
Strålande debut.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 2, 2012 22:12:56 GMT 1
Kan inte stämma in i hyllningskören men kan nog bli bra när han kommer in i det,en del missförstånd. Dock ganska bra fart och teknik..närkampsspelet lös dock med sin frånvaro men det kanske inte är hans stil? Bäste back var i vanlig ordning Kurki
|
|
|
Post by time on Dec 10, 2012 23:20:08 GMT 1
Offensivt bra elitserieklass.
Defensivt inte bättre än våra andra backar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 10, 2012 23:25:37 GMT 1
Så är det...1 p och -5 på 4 matcher...inte ett skit imponerande. Men detverkar OMÖJLIGT att få tag på någon som imponerar. Förmodligen är det omöjligt i ett lag, helt i spillror.
|
|
|
Post by ksoze on Dec 11, 2012 7:42:43 GMT 1
Så är det...1 p och -5 på 4 matcher...inte ett skit imponerande. Men detverkar OMÖJLIGT att få tag på någon som imponerar. Förmodligen är det omöjligt i ett lag, helt i spillror. Tyvärr så är det att de med lite kvalite är för få och gör av den anledningen för liten skillnad..
|
|
|
Post by ristoloob on Dec 11, 2012 15:32:34 GMT 1
Hoppas denna spellediga vecka ger Kevin H en hel del pekpinnar från Janne K. Bra skridskoåkning men flipp-passningar på en meters avstånd till medspelare i egen zon är jag redan trött på att se. Nej han får steppa upp ett par nivåer våran fransos så kan det bli en bra värvning.
|
|
|
Post by time on Dec 11, 2012 19:34:49 GMT 1
Hoppas denna spellediga vecka ger Kevin H en hel del pekpinnar från Janne K. Bra skridskoåkning men flipp-passningar på en meters avstånd till medspelare i egen zon är jag redan trött på att se. Nej han får steppa upp ett par nivåer våran fransos så kan det bli en bra värvning. Men offensivt en av de allra bästa i HA. Passningar på bladet vid spelvändningar.
|
|
|
Post by ristoloob on Dec 12, 2012 8:26:37 GMT 1
Hoppas denna spellediga vecka ger Kevin H en hel del pekpinnar från Janne K. Bra skridskoåkning men flipp-passningar på en meters avstånd till medspelare i egen zon är jag redan trött på att se. Nej han får steppa upp ett par nivåer våran fransos så kan det bli en bra värvning. Men offensivt en av de allra bästa i HA. Passningar på bladet vid spelvändningar. Hoppas han kommer att visa det oxå Time. Men vi har inte råd med biliga misstag i egen zon eller vid egen blå för vi blir dyrt straffade när vi mals ner.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 12, 2012 9:25:51 GMT 1
Var knappast en back med endast offensiva kvaliteter som vi behövde väl? Spelar riskfyllt i egen zon och är klen i närkamperna..nä imponerar noll och ingenting!
|
|
|
Post by chriande on Dec 14, 2012 16:31:51 GMT 1
Spelar i landslaget i en turnering i Frankrike. EIHC France 2012 eihc.eu/view/eihc/home-pageKonstigt att inte KHK.se uppmärksammat detta.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 14, 2012 16:36:45 GMT 1
sagts förr...det var mer drag allmänt, i div 2...hemsidan är halvdöd, precis som forumet. Inte ens landslagsspelare och NHL-spelare ändrar på detta faktum. Depressionen syns överallt
|
|