|
Post by time on Dec 3, 2012 23:35:00 GMT 1
"helt ok"?? Han var det bästa jag sett hos oss tror jag! Tyvärr kan jag inte jämföra med Brooks, då vi aldrig fick se honom i allsvenskan Jag tycker att Kurki är vår bästa back i match efter match. Men Tom va helt klart duktig, jag hoppas att han stannar. Hoppas också det. Men tror inte det blir så.
|
|
|
Post by happygilmore on Dec 4, 2012 7:47:39 GMT 1
Jag tycker att Kurki är vår bästa back i match efter match. Men Tom va helt klart duktig, jag hoppas att han stannar. Hoppas också det. Men tror inte det blir så. Om Linder lämnar och NHL dra igång igen så är vi tillbaka på ruta ett igen.
|
|
|
Post by Rocket on Dec 4, 2012 15:59:18 GMT 1
Hoppas också det. Men tror inte det blir så. Om Linder lämnar och NHL dra igång igen så är vi tillbaka på ruta ett igen. Nja det håller jag inte riktigt med om. Kevin H tror jag också kommer att vara extremt viktig. Följde med varenda anfall upp samtidigt som han nästan varje gång var först hem. Lite matcher i kroppen så tror jag att han och Kurki kan vara ett av de starkaste vapnen vi har. Tror förövrigt att Tom Linder kommer att stanna kvar i KHK. Lockouten kan vi inte göra så mkt åt. Utan att sett honom spela i KHK så kan man bara hoppas på att vi får behålla Butler länge. En 30 minuters back, utan tvekan !!!!!!!!!!
|
|
|
Post by matse on Dec 4, 2012 16:07:26 GMT 1
Får vi behålla Linder, så tror jag vi tjänar på om NHL kommer igång snarast. Då har vi 2 starka backförstärkningar, medan många andra lag tappar sina toppspelare.
|
|
|
Post by DunderDanne on Dec 7, 2012 8:35:45 GMT 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 7, 2012 11:43:22 GMT 1
Troligt att Linder lämnar då väl? Men vill man hålla på med lånetrams, så får man skylla sig själv. Nu har han varit gär ett tag och tid har funnits att BINDA någon annan. Men det blir väl bara mer och mer omöjligt att få hit villigt folk... Har sagt 100 ggr att jag hatar lån! Enda rätta är då om det är bundet hela säsongen...vet inte hur svårt det är för Rögle att ta hem Bergström heller?
|
|
|
Post by Zäta on Dec 7, 2012 12:01:19 GMT 1
Troligt att Linder lämnar då väl? Men vill man hålla på med lånetrams, så får man skylla sig själv. Nu har han varit gär ett tag och tid har funnits att BINDA någon annan. Men det blir väl bara mer och mer omöjligt att få hit villigt folk... Har sagt 100 ggr att jag hatar lån! Enda rätta är då om det är bundet hela säsongen...vet inte hur svårt det är för Rögle att ta hem Bergström heller? Vi kunde ju plocka hen J.P direkt. Förmodligen är det väl så att Rögle kan plocka hem honom när dom känner för det? Likaså Växjö naturligtvis. Det verkar vara lite hur som helst med det där.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 7, 2012 12:08:26 GMT 1
Tyvärr så är inte J.P. inte ens i närheten av att vara lika bra som Linder. KHK måste förstärka, inte försvaga truppen.
|
|
|
Post by Zäta on Dec 7, 2012 12:15:27 GMT 1
Tyvärr så är inte J.P. inte ens i närheten av att vara lika bra som Linder. KHK måste förstärka, inte försvaga truppen. Instämmer. Men jag tänkte bara på hur lätt vi plockade hem honom. Han va väl dessutom deras supporterspelare?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 7, 2012 14:16:12 GMT 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 7, 2012 14:34:07 GMT 1
det är ju uppenbart att det oftast är den lånande som drabbas negativt i slutändan. Ännu knasigare än detta fall, är ju TT, som när vi sägs ha fått fart på honom, direkt kallas hem igen. Och jag läste från KIK-håll att våra killar skötte sig bra...ja då ska VI plötsligt slita sönder DERAS bygge igen. Jävulskt sjukt egentligen..
|
|
satch
Björnligan
|
Post by satch on Dec 7, 2012 15:35:08 GMT 1
Linder lär plockas hem av VLH eftersom Noa Welch blev skadad igår!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 7, 2012 15:59:05 GMT 1
Nu ska DIF låna Söder av KRIF!!! Börjar nästan längta till 90-talet igen...där varje klubb hade SITT lag. Allt är ju fullständigt identitetslöst
|
|
|
Post by Zäta on Dec 7, 2012 16:06:44 GMT 1
Nu ska DIF låna Söder av KRIF!!! Börjar nästan längta till 90-talet igen...där varje klubb hade SITT lag. Allt är ju fullständigt identitetslöst Hade inte sossarna en slogan i stil med: Alla ska med.... Kan det vara så klubben tänkt? Är ju typiskt om Linder måste lämna. Håller med dig om att det blir lite identitetslöst. Men vad ska klubben göra? vi måste ju ställa fullt lag på isen.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 7, 2012 16:06:47 GMT 1
Ja, nu börjar det gå alldeles för långt...riktigt trist utveckling.
|
|