|
Post by vsn on Oct 31, 2014 19:40:59 GMT 1
Uppe på 11p nu, inte dåligt alls! Ligger före Angell Haha, kan inte låta bli att le.
|
|
|
Post by aloviak on Nov 29, 2014 22:36:05 GMT 1
Tom gjorde sitt 7 mål för säsongen (Nick totalt 6 hela förra ) Tycker vi har en duktig defensiv back Snittar mest speltid också
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 29, 2014 23:22:23 GMT 1
Speltiden stämmer helt överens med vilken roll en sådan pjäs har. Har fortfarande lite svårt i egen zon men sett över helheten så är han vår klart bästa back
|
|
|
Post by Zäta on Dec 1, 2014 15:01:02 GMT 1
Att han är vår klart bästa back håller jag inte med med om. Jag hade väntat mig mer utav kapten Linder. Tycker dock att han spelat upp sig. Men blandar fortfarande rejält och noggrant spel med lite för mycket nonchalant spel.
Men kul att han har hittat nätet. Han har ett riktigt bra skott när han inte träffar benskydd.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 1, 2014 17:46:19 GMT 1
Vem är i närheten??
|
|
|
Post by Zäta on Dec 1, 2014 19:12:05 GMT 1
För egen del tycker jag att Pudas varit dominant den sista tiden. Över hela banan. En frisk kurki tycker inte är sämre. Hade Linder agerat som den defensiva back jag trodde han skulle vara tror jag han skulle bli en otrolig trygghet för laget.
I min värld är inte Linder så speciellt spelskicklig. Han ser sig själv som en tvåvägsback. Jag håller inte med honom. Han är inte dålig på ngt sätt. Är inte alls så jag menar.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 1, 2014 19:31:20 GMT 1
Pudas är bra, riktigt bra tom, där har du rätt..men han saknar en väldigt viktig detalj, han klarar inte att ta bort spelare framför mål och det är för mig väldigt viktigt att en back kan de. Kurki var KHKs bästa spelare första säsongen sen har han varit mindre o mindre framträdande
|
|
|
Post by Zäta on Dec 1, 2014 20:53:24 GMT 1
Pudas kan inte kroppsligt plocka bort någon spelare någonstans på planen. Men precis som tex Jensen löser han dom situationerna på annat sätt. Kan dock hålla med att det kan vara Pudas ev svaghet. Där är ju Linder tyngre och större såklart. I övrigt tycker jag han är bättre än Linder över hela banan. För övrigt tror jag att Pudas spelar i SAIK nästa säsong.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 1, 2014 21:36:08 GMT 1
Pudas kan inte kroppsligt plocka bort någon spelare någonstans på planen. Men precis som tex Jensen löser han dom situationerna på annat sätt. Kan dock hålla med att det kan vara Pudas ev svaghet. Där är ju Linder tyngre och större såklart. I övrigt tycker jag han är bättre än Linder över hela banan. För övrigt tror jag att Pudas spelar i SAIK nästa säsong. Mm Pudas är en rejäl överraskning och skulle både va kul och tråkigt om han lämna efter denna säsong
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 1, 2014 22:22:42 GMT 1
Mest inne på Zätas bana. Linder har blivit en offensiv kraft, snarare än defensiv. Inte speciellt säker i egen zon och en hel del slarv...och långsamt går det
|
|
|
Post by matse on Mar 30, 2016 19:49:11 GMT 1
Tack för denna tiden. Du store kämpe!
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 30, 2016 20:59:44 GMT 1
Lmövycka till framöver, Tom!
|
|