|
Post by khkkrille on Mar 8, 2013 21:59:59 GMT 1
Nja vet inte om jag förolämpar Jimmy, en jäkla bra div1 spelare men som inte platsar i allsvenskan men det är han långt ifrån ensam om. Gör det jag förväntat mej, varken mer eller mindre..duktig i bp men alldeles för långsam på skridskorna för att va i allsvenskan
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 8, 2013 22:06:13 GMT 1
haha..vi brukar säga att han nog fan t o m kan spela i elitserien. Han gör sin grej och klarar det precis lika bra i alla divisioner! Och inte minst har vi sagt att han kan det, efter att ha sett Hjalmarsson! Roade mig med att kolla en sak...Han är ingenpoängmaskin, men han har inte mycket sämre poängsnitt än i ettan, trots att LAGET varit så kass!
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 8, 2013 22:11:04 GMT 1
Nja vet inte om jag förolämpar Jimmy, en jäkla bra div1 spelare men som inte platsar i allsvenskan men det är han långt ifrån ensam om. Gör det jag förväntat mej, varken mer eller mindre..duktig i bp men alldeles för långsam på skridskorna för att va i allsvenskan Jimma var vår bästa spelare innan sin skada. Jag kommer inte ens ihåg hur många ggr han fick pris som bästa spelare. Var man än befann sig i Sverige ströddes beröm över Jimma från funkionärer och motståndarlagets supportrar. Nu är Jimma på väg mot samma form igen! Självklart platsar en fräsch Jimmie Svensson i HA. Jag vet vad Janne K anser om honom, men han har kanske inte heller kompetens att avgöra det... Gurra är förstås också en mycket, mycket kompetent hockeyspelare. Det är Vi som är KHK!
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 8, 2013 22:27:37 GMT 1
Jodå Janne har kompetens men det behöver väl inte betyda att vi tycker samma sak? Anders Borg kan ju mer ekonomi än dig men inte säkert du tycker samma sak som honom ändå? Vi har olika smak av vad för spelare vi föredrar helt enkelt. Qallahan//där ser man vad man kan tycka olika ibland!
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 8, 2013 22:30:19 GMT 1
Det jag "stör" mig på är hastigheten på isen hos Jimma men hans övriga kvaliteter är självklart allsvenska
|
|
friberg
Björnligan
V?XJ? LAKERS FOR EVER
|
Post by friberg on Mar 9, 2013 12:49:01 GMT 1
[Friberg//Hur ser Lakers på målvaktpositionen inför nästa säsong? Blir Norrena kvar? Hur blir det med Modig? Finns det chans att han hamnar här från början nästa säsong på lån eller nåt? Han är överkvalificerad för oss det vet jag men det vore ju en liten våt dröm om han och Timo kunde sparra varandra till stordåd![/quote]
ja vet inte riktigt hur det ser ut för Norrena men hans familj bestämmer ödet nu för han är ändå 40 bast och de har hus hemma i Finland och vad gäller Modig så vet ja ju inte hur de ska göra men som det pratas om är att det kanske ska in 3 målisar till Växjö så nån av dem kanske blir utlånade. vem vet.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 9, 2013 13:35:37 GMT 1
Ja,tre eller fyra målvakter med Modig är ju lite svårt att hålla i spel
|
|
friberg
Björnligan
V?XJ? LAKERS FOR EVER
|
Post by friberg on Mar 9, 2013 21:41:51 GMT 1
om han inte får spela så kommer han säkert bli utlånad till er :-)
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 9, 2013 22:11:24 GMT 1
Ge hit han! Ni kan få Jimme Svensson som tydligen är elitseriemässig enligt vissa i byte! Fast pass upp..han är draftad av Detroit så rätt va de är kan de sno åt sig honom!
|
|
friberg
Björnligan
V?XJ? LAKERS FOR EVER
|
Post by friberg on Mar 10, 2013 1:43:03 GMT 1
hahaha om det ändå vore ja som styr det. ni skulle fått Norrena och Saviano samt några till billigt fast den som kostat lite skulle blivit Saviano hehe ,sen kunde ni få göra vad ni vill med herr svensson, ge han till Taif vet ja. den som inte hoppar han är taifare hahahahhaha
|
|