|
Post by Lucas Lokatt on May 10, 2006 19:04:32 GMT 1
Rykterna har sagt mig att de spelare som inte har eller får jobb får inte fortsätta spela i KHK. Torbjörn Karlsson har enligt en obekräftad källa yttrat sig enligt följande -Jag vill inte ha några spelare som bara driver omkring på stan.
Ge Norberg ett jobb.....
|
|
|
Post by kraftwerk on May 10, 2006 19:11:39 GMT 1
Rykterna har sagt mig att de spelare som inte har eller får jobb får inte fortsätta spela i KHK. Torbjörn Karlsson har enligt en obekräftad källa yttrat sig enligt följande -Jag vill inte ha några spelare som bara driver omkring på stan. Ge Norberg ett jobb..... Har hört att det jobbas stenhårt på detta. Han har ett jobb på maxi som inte längre går att kombinera med hockeyn pga tiderna. För övrigt så tror jag inte att ryktet stämmer. Däremot har ju Tobbe sagt officiellt att KHK inte plockar hit spelare som inte klubben kan fixa jobb till. Men detta är ju sunt och en helt annan sak än om en befintlig spelare blir arbetslös
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on May 15, 2006 21:19:13 GMT 1
För varje dag som går nu så minskar chansen att behålla Norberg Men han måste verkligen VILJA spela i KHK eftersom han kunnat vänta så länge Jag lovar att jag med flera jobbar stenhårt på att fixa jobb till Jonas.... Skall det verkligen behöva vara så här, att utan jobb får man inget kontrakt???
|
|
|
Post by fun on May 16, 2006 7:07:20 GMT 1
Jag lovar att jag med flera jobbar stenhårt på att fixa jobb till Jonas.... Skall det verkligen behöva vara så här, att utan jobb får man inget kontrakt??? Det är väl snarare så antar jag. Att spelarna måste ha ett jobb för att försörja sig som alla andra, antar jag !?
|
|