|
Post by wodmatte on May 10, 2013 15:56:37 GMT 1
nej jag tror vi ha många spets varvningar o se fram emot frågan är vilka chansen är väll att det inte blir svenskar som stirrar sig blinda på hur det gick föra året jag tror och hoppas att vi kommer ha ett riktigt slag kraftigt lag denna sesongen tbh
|
|
|
Post by gloriel64 on May 10, 2013 16:00:40 GMT 1
Ja , vi har väl inte riktigt plats för honom? Ja det vore ju dumt att ta hit bra spelare som Nils, bättre att ta in avdankade slovener.
|
|
|
Post by khkkrille on May 10, 2013 16:46:48 GMT 1
Ja , vi har väl inte riktigt plats för honom? Ja det vore ju dumt att ta hit bra spelare som Nils, bättre att ta in avdankade slovener. Det enda jag sagt är att man knappast kan utgå från vilket land spelaren kommer för att bedöma spelarens kvalité, eller tycker du att alla kanadensare är överjävliga? Med Nils är det väl så att han inte är någon producerande spelare och därför kanske inte ska tillhöra 1-2 linen. 3-4 linen känns fulla så vart skulle man peta in honom?
|
|
|
Post by khkkrille on May 10, 2013 16:48:14 GMT 1
Och jag tror du kan va lugn, några avdankade spelare kommer vi nog inte få se i år även om du vill se "stjärnor" på väg ner.
|
|
|
Post by gloriel64 on May 10, 2013 18:54:15 GMT 1
Och jag tror du kan va lugn, några avdankade spelare kommer vi nog inte få se i år även om du vill se "stjärnor" på väg ner. Ohhh fan, är donatis dalande stjärnor, du har verkligen benkoll
|
|
|
Post by Zäta on May 10, 2013 19:25:33 GMT 1
Donati är sjukt hypade. Säkert bra hockeyspelare. Varför har dom inte testat i Sverige innan?
Jag tror aldrig dom kommer spela i Sverige.
|
|
|
Post by khkkrille on May 10, 2013 19:54:42 GMT 1
Ungefär så ja, Zäta.
|
|
|
Post by gloriel64 on May 10, 2013 20:05:40 GMT 1
Då får vi alla hålla tummarna att inte KHK värvar sådant hypat skit.
|
|
|
Post by Zäta on May 10, 2013 20:13:33 GMT 1
Jag skrev inte att dom va skit.
Men jag hoppas inte att KHK värvar dom.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 10, 2013 20:49:35 GMT 1
KHK har fått skit för sina så kallade "ep-värvningar" men ändå vill vissa här värva spelare endast för att de har bra stats på just ep.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on May 10, 2013 23:48:22 GMT 1
KHK har fått skit för sina så kallade "ep-värvningar" men ändå vill vissa här värva spelare endast för att de har bra stats på just ep. Precis min tanke!
|
|
|
Post by khkkrille on May 10, 2013 23:50:42 GMT 1
Ja..värvas de trötta "stjärnor" är de fel på de och går mqn ut och sägaer att nej sådana vill vi inte längre ha..ja då är det fel på de. Donati bröderna har jag aldrig sett irl utan endast fått itutat från diverse forum, bloggar journalister att de ska va bra..jag är tveksam, dels tror jag väldigt få som hissat dem faktiskt sett dem spela, men ska man gå på fakta..varför har inget svenskt, ryskt, tyskt eller schweiziskt lag värvat dem? De har befunnit sig i Europa väldigt länge ju? Det tycker jag är ett varningstecken! Misstänker att hela denna hysterin som varat ett bra tag grundar sig i bröderna abbot och deras lyckade väg inom svensk hockey..
Nä..ser faktiskt hellre bröderna Rodman i KHK..de har jag iaf sett, visst de är inte överjävliga i VM men det är inte Kevin och verkligen inte Jrnsen heller och de är det många som hyllar här..Rodmans känns bättre än dem faktiskt!
|
|
|
Post by gloriel64 on May 11, 2013 7:56:01 GMT 1
Ja..värvas de trötta "stjärnor" är de fel på de och går mqn ut och sägaer att nej sådana vill vi inte längre ha..ja då är det fel på de. Donati bröderna har jag aldrig sett irl utan endast fått itutat från diverse forum, bloggar journalister att de ska va bra..jag är tveksam, dels tror jag väldigt få som hissat dem faktiskt sett dem spela, men ska man gå på fakta..varför har inget svenskt, ryskt, tyskt eller schweiziskt lag värvat dem? De har befunnit sig i Europa väldigt länge ju? Det tycker jag är ett varningstecken! Misstänker att hela denna hysterin som varat ett bra tag grundar sig i bröderna abbot och deras lyckade väg inom svensk hockey.. Nä..ser faktiskt hellre bröderna Rodman i KHK..de har jag iaf sett, visst de är inte överjävliga i VM men det är inte Kevin och verkligen inte Jrnsen heller och de är det många som hyllar här..Rodmans känns bättre än dem faktiskt! Det man har sett i VM har ju varit hemskt vad det gäller de bröderna, snacka om hypade, sega skridskoåkare, jobbar inte hemåt, nej fy fan.
|
|
|
Post by gloriel64 on May 11, 2013 7:57:30 GMT 1
Glömde det, jävligt dåligt tränade som Rönnberg sa på tv, håller med honom.
|
|
|
Post by khkkrille on May 11, 2013 9:07:50 GMT 1
Och hur är Donatis eftersom du tycks sett dem?? Skulle vara roligt att höra dem kommentera Jensen och Kevin faktiskt för tycker inte de gör någon glad de få minuter de får per match. Den ene brodern Rodman har ju redan visat i HA att han håller och det är ju enligt uppgifter och mina egna ögon den något sämre brodern. Men vi får se vad SB hittat men vågar lova att det inte blir bröderna Donati åtminstone.
|
|