|
Post by khkkrille on May 11, 2013 9:09:30 GMT 1
Finns ju fler slovener som sett bra ut..Jeglic och han Rok (kommer inte på efternamnet) tex...men de är alldeles för dyra tror jag.
|
|
|
Post by gloriel64 on May 11, 2013 9:12:26 GMT 1
Jeglic håller jag med om, varför har alla andra HA lag råd, är vår ekonomi så usel jämfört med andra?
|
|
|
Post by gloriel64 on May 11, 2013 9:13:38 GMT 1
Och hur är Donatis eftersom du tycks sett dem?? Skulle vara roligt att höra dem kommentera Jensen och Kevin faktiskt för tycker inte de gör någon glad de få minuter de får per match. Den ene brodern Rodman har ju redan visat i HA att han håller och det är ju enligt uppgifter och mina egna ögon den något sämre brodern. Men vi får se vad SB hittat men vågar lova att det inte blir bröderna Donati åtminstone. Donatis har jag sett i 5-6 matcher, jag gillar dem.
|
|
|
Post by khkkrille on May 11, 2013 9:55:36 GMT 1
Jeglic håller jag med om, varför har alla andra HA lag råd, är vår ekonomi så usel jämfört med andra? Nja men man söker väl samma kvalité för ett så billigt pris som möjligt antar jag. Kan ju finnas en bättre kanadensare men som är okänd för den europeiska marknaden och därmed billig tex. Men vi får se vad de hittar, tror det kan bli bra i slutändan och egentligen är de väl hur de ser ut på isen som är de viktiga och inte namnen bak på tröjorna. Men förstår att ett känt namn hjälper upp intresset väldigt mycket till en början.
|
|
|
Post by Zäta on May 13, 2013 9:58:20 GMT 1
DIF:s Christian "fimpen" Eklund lägger rören på hyllan.
|
|
|
Post by Zäta on May 13, 2013 14:15:05 GMT 1
Timrå IK bombar ut 9!! spelare idag. Därav bland andra Nils Bergström och Moe.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 13, 2013 14:21:19 GMT 1
får väl hoppas att det bombas en del här också, dagen efter VM...annars blir jag VERKLIGEN orolig
|
|
|
Post by gloriel64 on May 13, 2013 14:52:24 GMT 1
Timrå IK bombar ut 9!! spelare idag. Därav bland andra Nils Bergström och Moe. Skit också.
|
|
|
Post by gloriel64 on May 13, 2013 14:53:49 GMT 1
Timrå IK bombar ut 9!! spelare idag. Därav bland andra Nils Bergström och Moe. Eller hur Morgan, tror du på det själv, då måste man vara aktiv istället för att semestra.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 13, 2013 14:57:42 GMT 1
jag sa inte att jag TROR ett skit...skillnad på hopp och tro
|
|
|
Post by khkkrille on May 13, 2013 17:10:58 GMT 1
Timrå IK bombar ut 9!! spelare idag. Därav bland andra Nils Bergström och Moe. Eller hur Morgan, tror du på det själv, då måste man vara aktiv istället för att semestra. Det finns ju både mobiltelefon och internet nu för tiden, men som medgångarn sa, det enda som duger är kanske om de sitter på röven på kansliet med en bakelit kobra framför sej...
|
|
|
Post by khkkrille on May 13, 2013 17:12:28 GMT 1
jag sa inte att jag TROR ett skit...skillnad på hopp och tro Nä nio stycken lär det inte bli men jag tror nog det kan komma något i slutet av veckan då länderna som inte nått kvarten i vm spelat klart.
|
|
|
Post by Rocket on May 13, 2013 20:37:37 GMT 1
Jeglic håller jag med om, varför har alla andra HA lag råd, är vår ekonomi så usel jämfört med andra? De har ju inte råd utan förköper sig totalt. -Taif ( fd. HA ) stora skulder -Almtuna har legat tiktigt risigt till -Borås ( fd. HA ) åt h-vete. tvångsdegraderades pga dålig ekonomi -Mora, räddade 1 minut i 12 -Leksand i sig är en otrolig historia -Asplöven räddade av hemkommunen -IKO har haft stora problem med ekonomin. Kommunen avskrivit skulder. - Björklöven ( tillbaka i HA ) tvångsdegraderades pga dålig ekonomi - Malmö räddade flera gånger med rekonstruktion -Troja var tvungna att göra sig av med 2 spelare förra säsongen vid jul för att klara sig ekonomiskt. SÅ näe de andra HA-lagen har verkligen inte råd
|
|
|
Post by time on May 13, 2013 21:24:23 GMT 1
Timrå IK bombar ut 9!! spelare idag. Därav bland andra Nils Bergström och Moe. Eller hur Morgan, tror du på det själv, då måste man vara aktiv istället för att semestra. Är du företagare i stenhuggeribranschen?
|
|
|
Post by time on May 13, 2013 21:26:01 GMT 1
Jeglic håller jag med om, varför har alla andra HA lag råd, är vår ekonomi så usel jämfört med andra? De har ju inte råd utan förköper sig totalt. -Taif ( fd. HA ) stora skulder -Almtuna har legat tiktigt risigt till -Borås ( fd. HA ) åt h-vete. tvångsdegraderades pga dålig ekonomi -Mora, räddade 1 minut i 12 -Leksand i sig är en otrolig historia -Asplöven räddade av hemkommunen -IKO har haft stora problem med ekonomin. Kommunen avskrivit skulder. - Björklöven ( tillbaka i HA ) tvångsdegraderades pga dålig ekonomi - Malmö räddade flera gånger med rekonstruktion -Troja var tvungna att göra sig av med 2 spelare förra säsongen vid jul för att klara sig ekonomiskt. SÅ näe de andra HA-lagen har verkligen inte råd klockrent
|
|