|
Post by Sverker on May 6, 2013 14:01:12 GMT 1
Varför fick han inte ngt nytt kontrakt med Karlskoga? Begärde han för mycket betalt?
|
|
|
Post by pILLY on May 6, 2013 14:15:36 GMT 1
Varför fick han inte ngt nytt kontrakt med Karlskoga? Begärde han för mycket betalt? Helt riktigt! Han begärde 370000 netto i månaden så KHK var det enda alternativet...
|
|
|
Post by Sverker on May 6, 2013 14:59:49 GMT 1
Varför fick han inte ngt nytt kontrakt med Karlskoga? Begärde han för mycket betalt? Helt riktigt! Han begärde 370000 netto i månaden så KHK var det enda alternativet... Är det ett försök till att du ska göra dej rolig, eller?
|
|
|
Post by 31an on May 6, 2013 15:19:57 GMT 1
Helt riktigt! Han begärde 370000 netto i månaden så KHK var det enda alternativet... Är det ett försök till att du ska göra dej rolig, eller? Men herregud! Tagga ner! Har du sökt för dina problem? Finns hjälp att få för det mesta nu för tiden.
|
|
|
Post by Sverker on May 6, 2013 16:01:43 GMT 1
Är det ett försök till att du ska göra dej rolig, eller? Men herregud! Tagga ner! Har du sökt för dina problem? Finns hjälp att få för det mesta nu för tiden. Vadå tagga ner? Jag ställer en högst relevant fråga och får ett svar som är tramsigt, eller du kanske tyckte den var rolig? Jag har sökt för mina ryggproblem, så där kan du vara helt lugn.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 6, 2013 16:16:28 GMT 1
Varför fick han inte ngt nytt kontrakt med Karlskoga? Begärde han för mycket betalt? Helt riktigt! Han begärde 370000 netto i månaden så KHK var det enda alternativet... ;D ;D
|
|
|
Post by khkkrille on May 6, 2013 16:24:13 GMT 1
För att ge dig ett lite seriöst svar:Ja antagligen. Därmed är det ju inte sagt att han är särskilt dyr för oss, vi har lite olika ekonomiska möjligheter än BIK. Begär han 25000 där kanske det upplevs som dyrt medans här är det billigt (25000 var bara ett exempel!) BIKarna verkar gilla killen och de verkar tycka det är synd att han lämnar, det tycker jag tyder på att det är en bra spelare iaf.
|
|
|
Post by Sverker on May 6, 2013 16:27:25 GMT 1
För att ge dig ett lite seriöst svar:Ja antagligen. Därmed är det ju inte sagt att han är särskilt dyr för oss, vi har lite olika ekonomiska möjligheter än BIK. Begär han 25000 där kanske det upplevs som dyrt medans här är det billigt (25000 var bara ett exempel!) BIKarna verkar gilla killen och de verkar tycka det är synd att han lämnar, det tycker jag tyder på att det är en bra spelare iaf. Tack för seriöst svar.
|
|
|
Post by pILLY on May 6, 2013 17:35:16 GMT 1
Helt riktigt! Han begärde 370000 netto i månaden så KHK var det enda alternativet... Är det ett försök till att du ska göra dej rolig, eller? Helt riktigt!Försöker bara balansera forumet lite, Finns ju nästan bara bittra jävla fån här!
|
|
|
Post by 31an on May 6, 2013 17:56:19 GMT 1
Är det ett försök till att du ska göra dej rolig, eller? Helt riktigt!Försöker bara balansera forumet lite, Finns ju nästan bara bittra jävla fån här! Vilket svaret du fick är ett tydligt bevis för. Tyvärr.
|
|
|
Post by Sverker on May 6, 2013 18:58:18 GMT 1
Är det ett försök till att du ska göra dej rolig, eller? Helt riktigt!Försöker bara balansera forumet lite, Finns ju nästan bara bittra jävla fån här! Vad var bittert med min fråga? Jag har ju tidigare i tråden tyckt att det var en intressant värvning. Då visste jag inte varför han inte skulle vara kvar i Karlskoga.
|
|
|
Post by Sverker on May 6, 2013 19:01:16 GMT 1
Helt riktigt!Försöker bara balansera forumet lite, Finns ju nästan bara bittra jävla fån här! Vilket svaret du fick är ett tydligt bevis för. Tyvärr. Hur tänkte du när du skrev detta inlägg? Som du skrev till mej, det finns läkare som fixar det mesta. Tänk på det!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 6, 2013 20:11:00 GMT 1
Vilket svaret du fick är ett tydligt bevis för. Tyvärr. Hur tänkte du när du skrev detta inlägg? Som du skrev till mej, det finns läkare som fixar det mesta. Tänk på det! Inte allt tydligen.
|
|
|
Post by Zäta on Oct 2, 2013 20:49:30 GMT 1
Vilken grythund Viklund är alltså Förarbetet till Bergströms mål är bland det sjukaste jag har sett.
|
|
|
Post by kaffe on Oct 2, 2013 22:25:48 GMT 1
Vilken grythund Viklund är alltså Förarbetet till Bergströms mål är bland det sjukaste jag har sett. Jag tänkte mer på förarbetet på Ekelunds mål. Men det kanske var det du menade? Det var i slutet på boxplay. Det var som att han hade bestämt sig att han skulle ha pucken. Grym inställning! Och Söder i boxplay idag. Grymt jobb!
|
|