|
Post by Back to Front on Jan 29, 2014 12:26:11 GMT 1
jaja...det är ju spelartypen som man måste ha att fylla ut med...som inte kostar massor. Hela resonemanget började ju med snack om kontraktsförlängningar och jag menar bara att tredje-fjärdelinaspelare inte är så viktigt att förlänga med tidigt, för, som jag skrev, jag tror Bengtzen kan hitta massor med såna i div 1. Viklund känns ju f ö som en sådan värvning Du skulle bara veta hans lön.....ojojoj säger jag
|
|
|
Post by time on Jan 29, 2014 19:38:49 GMT 1
Det är dom som jag tror är tänkta som stommen och kulturbärarna så ganska viktigt att sajna dem tidigt Exakt
|
|
|
Post by Zäta on Oct 26, 2014 10:29:05 GMT 1
Jag kan inte nog hylla #29! Tycker han är en helt fantastisk hockeyspelare. Ger 110 procent i alla situationer.
|
|
|
Post by aloviak on Nov 5, 2014 15:42:56 GMT 1
Bävern Rankar Alexander Viklund - 4 Bävergaddar (förra rankingen 3) Jobbar hårdast i laget, har skön attityd och bara kör på. Lite högt rankad men man kan inte låta bli att gilla en sådan spelare, grym.
|
|
|
Post by Zäta on Nov 22, 2014 10:11:47 GMT 1
Vilket kliv Viklund har tagit denna säsongen. Förarbetet till Jimmas mål gjorde mig nästan gråtfärdig. Tror ha spelar i SHL nästa säsong.
|
|
|
Post by aloviak on Nov 22, 2014 10:52:43 GMT 1
Vilket kliv Viklund har tagit denna säsongen. Förarbetet till Jimmas mål gjorde mig nästan gråtfärdig. Tror ha spelar i SHL nästa säsong. Inget snack om SHL, tror du verkligen på att han vill va en 4-lina spelare i SHL? När han kan va det i KHK Man borde skriva med han ganska omgående
|
|
|
Post by Zäta on Nov 22, 2014 12:57:42 GMT 1
Vilket kliv Viklund har tagit denna säsongen. Förarbetet till Jimmas mål gjorde mig nästan gråtfärdig. Tror ha spelar i SHL nästa säsong. Inget snack om SHL, tror du verkligen på att han vill va en 4-lina spelare i SHL? När han kan va det i KHK Man borde skriva med han ganska omgående Skulle gärna se honom i KHK på livstid. Men känslan är att han lämnar efter denna säsongen.
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 22, 2014 14:40:20 GMT 1
Tror Alexander är en sån där spelare som kan bli kvar i klubben väldigt länge likt Söder, Larsson och Leinonen. Har väl dessutom skaffat sig en Karlskronatös? Hoppas hoppas hoppas
|
|