|
Post by Zäta on May 8, 2013 13:16:09 GMT 1
|
|
|
Post by 31an on May 8, 2013 14:17:43 GMT 1
Kul att vi använder oss av Try out. Och ännu roligare att vi låter en av "våra" nyttja det!
Lycka till Simon!
|
|
|
Post by Sverker on May 8, 2013 14:18:47 GMT 1
Detta gillar jag verkligen!!!!
|
|
|
Post by kaffe on May 8, 2013 14:52:36 GMT 1
Det här låter onekligen intressant! Fast är det någon som förstår sig på Galenhökens tweet
"Simon Karlsson har en agent som med all sannolikhet sitter och myser nu när han ljugit om tryouten."?
Jag skaffade mig twitter just för att försöka hålla koll på sillyn, men jag förstår inte mycket av det som sägs. Verkar vara nåt slags kodspråk.
|
|
|
Post by 31an on May 8, 2013 15:16:59 GMT 1
Det här låter onekligen intressant! Fast är det någon som förstår sig på Galenhökens tweet "Simon Karlsson har en agent som med all sannolikhet sitter och myser nu när han ljugit om tryouten."? Jag skaffade mig twitter just för att försöka hålla koll på sillyn, men jag förstår inte mycket av det som sägs. Verkar vara nåt slags kodspråk. Tweeten avslutades: " Hämnden är ljuv @lmcsports " Gissar att det var ett skämt dem emellan med tanke på smileyn på slutet.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 8, 2013 15:26:59 GMT 1
|
|
|
Post by Roger on May 8, 2013 16:34:47 GMT 1
Det här låter onekligen intressant! Fast är det någon som förstår sig på Galenhökens tweet "Simon Karlsson har en agent som med all sannolikhet sitter och myser nu när han ljugit om tryouten."? Jag skaffade mig twitter just för att försöka hålla koll på sillyn, men jag förstår inte mycket av det som sägs. Verkar vara nåt slags kodspråk. Johan(MrMadhawk) fick säkert nys om detta för ett tag sedan och frågade agenten om det stämde. Då sade han säkert att det inte alls var rätt. Därav detta lilla samtal mellan dem nu då dem skämtar lite
|
|
|
Post by kaffe on May 8, 2013 16:45:27 GMT 1
Det här låter onekligen intressant! Fast är det någon som förstår sig på Galenhökens tweet "Simon Karlsson har en agent som med all sannolikhet sitter och myser nu när han ljugit om tryouten."? Jag skaffade mig twitter just för att försöka hålla koll på sillyn, men jag förstår inte mycket av det som sägs. Verkar vara nåt slags kodspråk. Johan(MrMadhawk) fick säkert nys om detta för ett tag sedan och frågade agenten om det stämde. Då sade han säkert att det inte alls var rätt. Därav detta lilla samtal mellan dem nu då dem skämtar lite Så är det säkert. Lurigt det där med Twitter.
|
|
|
Post by dragkrok on May 8, 2013 17:13:02 GMT 1
Så jävla roligt!.....Varmt välkommen hem till Staun igen Simon Hoppas verkligen du krigar till dig en plats. .....och bara att KHK äntligen(!) använder sig av try-out är stort i sig
|
|
|
Post by khkkrille on May 8, 2013 17:58:24 GMT 1
Ja, jäkla många förändringar i tänket denna säsongen och alla är till det bättre! Elitserien here vi come
|
|
|
Post by time on May 9, 2013 8:07:14 GMT 1
Har KHK skrivit ett try-out KHK?! Kan bara säga ÄNTLIGEN!! Inte första gången KHK gjort detta.
|
|
|
Post by aloviak on May 9, 2013 8:17:27 GMT 1
Har KHK skrivit ett try-out KHK?! Kan bara säga ÄNTLIGEN!! Inte första gången KHK gjort detta. Nej Simon blev väl erbjudanden det i somras Av Höken
|
|
|
Post by time on May 9, 2013 8:19:06 GMT 1
Inte första gången KHK gjort detta. Nej Simon blev väl erbjudanden det i somras Av Höken Syftade på att andra spelare haft tryout
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 9, 2013 10:22:04 GMT 1
typ en..? Yetman hade det väl
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 9, 2013 10:39:51 GMT 1
Nej Simon blev väl erbjudanden det i somras Av Höken Syftade på att andra spelare haft tryout Saken är den att KHK allt för sällan använt sig av try-out kontrakt.
|
|