|
Post by dragkrok on Jun 4, 2013 19:44:20 GMT 1
Äntligen!.....en målvaktstränare på heltid....bra jobbat KHK! Grymt viktig värvning!.......
Välkommen till Staun Anders
vet personligen inget om honom men lovorden haglar om man söker runt lite.
Andreas Elofsson på Twitter: "En riktig kanon kille förstärker KHK!! Förmodligen Sveriges bästa målvaktstränare inom snar framtid. Välkommen Anders!!"
Välkommen till Staun Anders
|
|
|
Post by Zäta on Jun 4, 2013 20:07:56 GMT 1
Va inte Ankan heltidsansälld tidigare?
Välkommen !!
|
|
|
Post by Rocket on Jun 4, 2013 20:58:18 GMT 1
Äntligen!.....en målvaktstränare på heltid....bra jobbat KHK! Grymt viktig värvning!....... Välkommen till Staun Anders vet personligen inget om honom men lovorden haglar om man söker runt lite. Andreas Elofsson på Twitter: "En riktig kanon kille förstärker KHK!! Förmodligen Sveriges bästa målvaktstränare inom snar framtid. Välkommen Anders!!" Välkommen till Staun Anders Anders Palm ny målvaktstränare i Timrå Publicerad: 2012-05-22 12:17 Inför flytten till Timrå förra säsongen Timrå och målvaktstränaren Anders Palm har skrivit på ett kontrakt som gäller över den kommande säsongen. "Jag tycker det skall otroligt kul och inspirerande att få komma till Timrå och jobba med både Bellissimo och Lundström" säger Palm till TIK:s hemsida.
Anders Palm är född 1983 i Göteborg och kommer närmast från en tjänst som målvaktstränare i Lörenskog IK i norska GET Ligaen, där han ansvarade för klubbens målvaktsutveckling samt för arbetet med elitmålvakterna.
Innan Palm åkte till Norge jobbade han med juniormålvakterna i Borås och i Frölunda under två säsonger. - Jag känner mig mycket nöjd med att vi lyckats knyta Anders till föreningen. Jag lärde känna honom under min tid i Frölunda och det är en mycket duktig och ambitiös kille som verkligen brinner för det han gör, säger Timrås sportchef Norberg till klubbens hemsida.
Palm om att komma till Timrå: - Jag hoppas kunna var ett bollplank som målvakterna kan använda för att gå vidare i sin utveckling utifrån sina egna förutsättningar. Jag tror att bästa sättet för att leda människor till framgång är via relationer, värderingar och stor ödmjukhet, säger Timrås nye målvaktstränare.
Så här lät det alltså inför förra säsongen när han var i Timrå
|
|
|
Post by jompa on Jun 4, 2013 21:35:05 GMT 1
Välkommen till oss
|
|
|
Post by krickan on Jun 5, 2013 19:36:20 GMT 1
Va inte Ankan heltidsansälld tidigare? Välkommen !! Nope, varvsarbetare. O välkommen Anders! Sent from my Nexus 7 using proboards
|
|