|
Post by Rocket on Jun 28, 2013 12:43:22 GMT 1
Förra säsongen inleddes med Pöllänen som lagkapten, Fimpen och Elofsson som assisterande. Som alla vet tog sedemera McDonell över C någon gång under hösten. Frågan är, vem kommer att bli kapten respektive ass. ? Mitt tips är som följer Kalle Eklund A
Jimmie Svensson A
Nick Angell C, eller vad tror ni ?
|
|
|
Post by Zäta on Jun 28, 2013 12:47:45 GMT 1
Kanske inte fel att ge ngn utav transorna C:et. Det gäller att det blir en spelare som verkligen vill leda laget.
|
|
|
Post by kaffe on Jun 28, 2013 14:44:52 GMT 1
Nick var ju tydligen första amerikan att vara kapten för ett ryskt proffs-lag när han spelade för Metallurg nånting. Det skulle i vilket fall inte chockera mig om han utnämndes till kapten här.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jun 29, 2013 20:45:39 GMT 1
Mitt tips är som följer: Nick C Jimmie A och slår till på Kurki som 2:a A
|
|
|
Post by 31an on Jun 30, 2013 18:08:11 GMT 1
Tippar som medgångarn fast Bergström som 2a A.
|
|
|
Post by Rocket on Aug 14, 2013 22:46:44 GMT 1
Ja då var det alltså klart vem som blir ny kapten i KHK. Inte helt otippat att det blev Nick Angell Saxat från BLT; Att Angell är en kapten som kommer att stå upp för sitt lag visade han inte minst i förlängningen när han kastade sig och täckte ett skott framför målvakten Timo Leinonen. – Så ska en kapten agera, säger Jesper Jensen. Nick Angell: – Tränaren Janne Karlsson frågade om jag ville bli kapten. Jag är stolt att han frågade och jag är stolt över att få vara kapten för Karlskrona HK den här säsongen. Janne Karlsson: – Det var ett ganska självklart val. Det är en härförare. Han blir en bra länk i laget eftersom han pratar både svenska och engelska. Tvåspråkighet kan behövas för det är en brokig samling Karlskrona HK skickar ut på isen. Det är 15 nyförvärv som ska spelas in och i truppen finns totalt åtta utländska spelare.
|
|
|
Post by Sverker on Sept 3, 2013 17:49:28 GMT 1
Jimmie och Söder A-kaptener.
|
|