|
Post by fun on May 19, 2006 14:31:55 GMT 1
Höra Kenneths röst när kan presentera nr: 8 rysningsfaktorn e hög............. Ahnlund ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 19, 2006 14:33:48 GMT 1
Alltid kul att ta plats i hallen efter en lång sommar! Ett träningspass ger kanske inte så mkt men man är ju sjukt intresserad. Jag förstår detta om det hade handlat om några riktiga legendarer som dykt upp... Hade t ex Larionov gjort ett gästspel här som han gjorde på annan plats...DÅ hade man t o m varit framme med autografpennan..hehe... Som legend kan väl såna som Pilut också räknas.. Nu finns det ju inget RIKTIGT spännade namn...
|
|
|
Post by newman on May 19, 2006 15:29:20 GMT 1
Höra Kenneths röst när kan presentera nr: 8 rysningsfaktorn e hög............. Ahnlund ? svårt med matten??
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on May 19, 2006 15:37:12 GMT 1
Alltid kul att ta plats i hallen efter en lång sommar! Ett träningspass ger kanske inte så mkt men man är ju sjukt intresserad. Jag förstår detta om det hade handlat om några riktiga legendarer som dykt upp... Hade t ex Larionov gjort ett gästspel här som han gjorde på annan plats...DÅ hade man t o m varit framme med autografpennan..hehe... Som legend kan väl såna som Pilut också räknas.. Nu finns det ju inget RIKTIGT spännade namn... För mig är alla nyförvärv intressanta. Går inte bara dit för träningen vill ju känna känslan att va på plats och att en ny säsong närmar sig!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 19, 2006 15:57:09 GMT 1
Jo..men saknar t ex någon utlänning....krydda....ryss...varför inte Lett...eller gärna transatlant...var länge sedan...
|
|
|
Post by HF on May 19, 2006 15:57:51 GMT 1
Höra Kenneths röst när kan presentera nr: 8 rysningsfaktorn e hög............. Ahnlund ? räihä!
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 19, 2006 16:10:01 GMT 1
Ja...han vill jag se mer av!!!
|
|
|
Post by kraftwerk on May 19, 2006 16:39:05 GMT 1
Jo..men saknar t ex någon utlänning....krydda....ryss...varför inte Lett...eller gärna transatlant...var länge sedan... Pavol var väl utlänning ?
|
|
|
Post by newman on May 19, 2006 16:43:06 GMT 1
Den var fun................
|
|
|
Post by Teddybear on May 20, 2006 0:51:14 GMT 1
Jo..men saknar t ex någon utlänning....krydda....ryss...varför inte Lett...eller gärna transatlant...var länge sedan... Du saknar nog "hockeylyftet"! Har för mig att det var någon viss Anette som sänkte skutan den gången! Vill du ha samma utveckling?
|
|
|
Post by kraftwerk on May 20, 2006 6:50:08 GMT 1
Jo..men saknar t ex någon utlänning....krydda....ryss...varför inte Lett...eller gärna transatlant...var länge sedan... Du saknar nog "hockeylyftet"! Har för mig att det var någon viss Anette som sänkte skutan den gången! Vill du ha samma utveckling? ;D Japp i synnerhet c o jjb tillhör köp köp.falangen. Saknar helt känsla för hur en idrottsförening fungerar. men det verkar som newman bromsat dem lite
|
|
|
Post by pirre on May 20, 2006 11:15:25 GMT 1
Du saknar nog "hockeylyftet"! Har för mig att det var någon viss Anette som sänkte skutan den gången! Vill du ha samma utveckling? ;D Japp i synnerhet c o jjb tillhör köp köp.falangen. Saknar helt känsla för hur en idrottsförening fungerar. men det verkar som newman bromsat dem lite Idag gäller en enda sak i idrotts sverige:CASH IS KING!!
|
|
|
Post by newman on May 20, 2006 11:39:20 GMT 1
Du saknar nog "hockeylyftet"! Har för mig att det var någon viss Anette som sänkte skutan den gången! Vill du ha samma utveckling? ;D Japp i synnerhet c o jjb tillhör köp köp.falangen. Saknar helt känsla för hur en idrottsförening fungerar. men det verkar som newman bromsat dem lite Knappast.. man behöver krydda med lite spetts.. Tyd Hall eller nån riktig Killer
|
|
|
Post by kraftwerk on May 20, 2006 14:52:12 GMT 1
;D Japp i synnerhet c o jjb tillhör köp köp.falangen. Saknar helt känsla för hur en idrottsförening fungerar. men det verkar som newman bromsat dem lite Knappast.. man behöver krydda med lite spetts.. Tyd Hall eller nån riktig Killer ;D ;D ;D ;D ;D " Hall ELLER nån riktig killer" ;D Precis Hall är ingen riktig killer
|
|
|
Post by Hockeyoraklet on May 24, 2006 19:53:37 GMT 1
öh öh öh
24/8 (en torsdag är första ispasset)
|
|