|
Post by chriande on Aug 24, 2006 13:26:12 GMT 1
Nå vilka kommer 26/8 ? JAG! nån mer? Oerhört töntigt upplägg som KHK håller på med. Vilka tror man att man är. Inte ens Mörrum o OIK håller på med sånt trams, och det har gått bra ändå! Det KHK gör är helt enkelt att man bjuder på lite underhållning helt gratis, Samtidigt som man passar på att marknadsföra A-laget för publik och sponsorer, det ligger helt i tiden framförallt då man har för avsikt att avancera i seriesystemet då kan det vara bra att börja träna redan nu på sådana arrangemang.
|
|
|
Post by medecienmannen on Aug 24, 2006 13:33:24 GMT 1
Oerhört töntigt upplägg som KHK håller på med. Vilka tror man att man är. Inte ens Mörrum o OIK håller på med sånt trams, och det har gått bra ändå! Det KHK gör är helt enkelt att man bjuder på lite underhållning helt gratis, Samtidigt som man passar på att marknadsföra A-laget för publik och sponsorer, det ligger helt i tiden framförallt då man har för avsikt att avancera i seriesystemet då kan det vara bra att börja träna redan nu på sådana arrangemang. lirar man i allsvenska, ja visst! men.........
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 25, 2006 6:59:26 GMT 1
Nå vilka kommer 26/8 ? JAG! nån mer? Oerhört töntigt upplägg som KHK håller på med. Vilka tror man att man är. Inte ens Mörrum o OIK håller på med sånt trams, och det har gått bra ändå! Ja, de har ju enormt mycke publik på sina matcher. KHK hade mer på sina matcher i div. 3 än vad KRIF, Mörrum & OIK hade på sina i deras resp. serier.
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 25, 2006 22:49:33 GMT 1
Nå vilka kommer 26/8 ? JAG! nån mer? Oerhört töntigt upplägg som KHK håller på med. Vilka tror man att man är. Inte ens Mörrum o OIK håller på med sånt trams, och det har gått bra ändå! Smart upplägg skulle jag vilja kalla det. Man vill göra stauns kanske populäraste sport ännu mer populär. Varför ska man vänta med sånt till allsvenskan?
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 25, 2006 23:58:00 GMT 1
Oerhört töntigt upplägg som KHK håller på med. Vilka tror man att man är. Inte ens Mörrum o OIK håller på med sånt trams, och det har gått bra ändå! Smart upplägg skulle jag vilja kalla det. Man vill göra stauns kanske populäraste sport ännu mer populär. Stauns kanske populäraste sport? Det märks att du har flyttat. Finns inga andra sporter (lag) som ens kommer i närheten!
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 26, 2006 9:03:39 GMT 1
Handbollen har väl alltid varit populär?
|
|
|
Post by Jojkrider on Aug 27, 2006 19:51:07 GMT 1
Handbollen har väl alltid varit populär? Ja det är den men publikmässigt är den upp splitrad på två stycken lag men utövar mässigt konkurerar den nog med hockeyn. Kan KHK traska upp lite till så tror jag KHK kan dra ifrån den vad gäller sponsor intäckter etc.
|
|
|
Post by newman on Aug 27, 2006 20:01:41 GMT 1
Glöm ej vollybollen! en riktig publikmagnet!
|
|