|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 28, 2013 23:04:43 GMT 1
Diskutera hey - vilt!
Jag personligen tyckte det var rätt att starta med P idag. Att T är het visste jag.
Med facit kanske jag hade fel. Eller inte? Kanske T släpt in 5.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 28, 2013 23:09:58 GMT 1
Det är det som är det roliga..man kan ju enbart spekulera. Fast Timo har sett rejält hetare ut än Galbraith nu ett tag..Galbrait behöver nån slags väckarklocka. En del konstiga returer idag mot Malmö och två helt tagbara skott som han släpper förbi sej. Dags att lira finnen nu i 2-3 matcher!!
|
|
|
Post by vsn on Dec 28, 2013 23:49:52 GMT 1
Men det här vet ni inte, så det borde ni inte spekulera i eller ha åsikter om. Jag är säkert på att Janne, med all sin erfarenhet i allsvenskan och att kvala upp lag till SHL vet det här bättre än "fjant"ar på ett forum. Utan Janne hade vi aldrig varit där vi är nu, så jag fattar inte hur ni kan ifrågasätta hans beslut.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 28, 2013 23:56:53 GMT 1
*suck* att ifrågasätta något är inte samma som att idiotförklara en person vilket en del av er gör här..herregud..kom igen och diskutera som vanligt folk och sabba inte en tråd med ditt trams
|
|
|
Post by vsn on Dec 28, 2013 23:57:08 GMT 1
...är kanske vad jag borde svara för att ligga i linje med andras åsikter här. Dessvärre så gillar jag också att spekulera, och jag tror att Timo hade gjort det bättre idag. Första hemmaförlusten för året stärker väl kanske inte Patricks självförtroende heller, om det nu är det som gör att det låser sig för honom.
Tror inte så värst mycket på idén om att låta målvakten som inte är i form stå, då förluster kan göra lika mycket skada som vinster kan rädda en persons självförtroende. Då är det bättre att låta personen med bäst form stå, så man ger sig själv större möjligheter till ett positivt utfall och stärkt självförtroende för målvakten som får chansen.
|
|
|
Post by vsn on Dec 28, 2013 23:58:08 GMT 1
*suck* att ifrågasätta något är inte samma som att idiotförklara en person vilket en del av er gör här..herregud..kom igen och diskutera som vanligt folk och sabba inte en tråd med ditt trams Du får väl vänta lite då, höll på att skriva.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 28, 2013 23:58:56 GMT 1
*suck* att ifrågasätta något är inte samma som att idiotförklara en person vilket en del av er gör här..herregud..kom igen och diskutera som vanligt folk och sabba inte en tråd med ditt trams Du får väl vänta lite då, höll på att skriva.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 28, 2013 23:59:48 GMT 1
...är kanske vad jag borde svara för att ligga i linje med andras åsikter här. Dessvärre så gillar jag också att spekulera, och jag tror att Timo hade gjort det bättre idag. Första hemmaförlusten för året stärker väl kanske inte Patricks självförtroende heller, om det nu är det som gör att det låser sig för honom. Tror inte så värst mycket på idén om att låta målvakten som inte är i form stå, då förluster kan göra lika mycket skada som vinster kan rädda en persons självförtroende. Då är det bättre att låta personen med bäst form stå, så man ger sig själv större möjligheter till ett positivt utfall och stärkt självförtroende för målvakten som får chansen. Överens!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 29, 2013 1:19:44 GMT 1
80%...trodde inte det kunde bli ännu sämre än förra matchens 82! Ett par bra räddningar, men inte mer denna gång heller. Samtidigt så räddade Rahm MIF ett par ggr första 10. Vad hade hänt om vi gjort 1-0? Man kan snacka om backspel och styrningar, men en målvakt "i zonen" står i vägen för allt! P höll nollan gång på gång tidigare, trots att det borde varit omöjligt. Direkt tjänstefel av Janne. Skulle vara intressant att se hur många procent av sveriges tränare som ställt Patrick idag. Hörde flera personer i hallen som inte fattade någonting
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 29, 2013 2:12:06 GMT 1
80%...trodde inte det kunde bli ännu sämre än förra matchens 82! Ett par bra räddningar, men inte mer denna gång heller. Samtidigt så räddade Rahm MIF ett par ggr första 10. Vad hade hänt om vi gjort 1-0? Man kan snacka om backspel och styrningar, men en målvakt "i zonen" står i vägen för allt! P höll nollan gång på gång tidigare, trots att det borde varit omöjligt. Direkt tjänstefel av Janne. Skulle vara intressant att se hur många procent av sveriges tränare som ställt Patrick idag. Hörde flera personer i hallen som inte fattade någonting Japp, håller med. Patrick är en sopa. Sparka honom. Det finns väl nån J20 18 16 målis som kan ta över...
|
|
|
Post by eddietheeagle on Jan 23, 2014 19:11:26 GMT 1
Galbraith gjorde en, kanske inte gedigen, men fin insats igår. Pogge var emellertid hans överman och stod för en bunt högklassiga räddningar. Plocken på Gråhns inbrytning var en av flera. Pogge ser alltjämt ut mer och mer som en potentiell elitseriemålvakt. Kanske inte så förvånansvärt då han i alla fall testat på NHL-spel vilket vittnar om hans talang. Karlskoga har gjort ett superklipp i denna målis.
|
|
|
Post by Sverker on Jan 23, 2014 19:16:07 GMT 1
Karlskoga har gjort ett superklipp i denna målis. Liksom vi gjort med Patric.
|
|
|
Post by eddietheeagle on Jan 23, 2014 19:23:01 GMT 1
Jag skulle nog säga att Pogge är strået vassare. Men jag är mycket nöjd med Patrick i laget.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 23, 2014 21:40:29 GMT 1
tycker det var länge sedan Patrick var märkbart bättre än motståndarmålvakterna. Har inte stuckit ut tydligt sedan typ omgång 15. Ofta är de andra ännu bättre
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 24, 2014 11:30:42 GMT 1
tycker det var länge sedan Patrick var märkbart bättre än motståndarmålvakterna. Har inte stuckit ut tydligt sedan typ omgång 15. Ofta är de andra ännu bättre Hahaha.
|
|