|
Post by khkkrille on Feb 11, 2014 23:45:59 GMT 1
Jag tyckte han hade väldigt svårt att hitta rätt positioner och kom ofta lite sent in i situationerna..går det att rätta till? Ja kanske.. Tyckte även det var problem med tempot..
Bra fart på rören dock men måste upp ganska mycket för att få kontrakt tycker jag!
En kille som Kellman tex gjorde mycket bättre ifrån sej.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 11, 2014 23:53:31 GMT 1
Kellman kan man nog anse som bättre. Syntes mycket första 10, men mest p g a mkt energi att visa sig, kändes det som. Såg allmänt vilse ut, men om det finns lirarkvaliteer i honom, så är det ju inte hos Gråhns och Larsson han ska lira. Tyvärr finns det knappt någon annan omgivning längre, då nästan alla bara bökar runt. Att värva spelare som Gråhns och Block höjer knappast lagets slagstyrka. Har fortfarande inte fattat Gråhns betydelse heller. Är det meningen att ha så få producerande typer som möjligt? Ta bort tilltänkta skyttar som Cepis och Somma och ersätta med helt ofarliga spelare?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 12, 2014 0:04:51 GMT 1
Så om man slänger in tilltänkta skyttar men som visar sej vara ofugliga på de så är de ok? Jag lovar verkligen att Gråhns är en bra värvning fast han gör mycket som inte syns..fixar utvisningar grnom att reta upp motståndare är en sån grej tex. Titta när han åker förbi motståndarnas bås, Truten går i ett! Den tilltänkta skarpskytten Jahnols däremot gör noll nytta och lyckas inte med ett skvatt och det gjorde han inte när han fick hoppa in i förstakedjan heller när #16 var borta!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 12, 2014 0:11:53 GMT 1
Nej, dags att skicka Janohls igen...stänkte nyligen in ett mål, sedan försvann han igen. Skiter fullständigt i om Gråhns pratar, för det ger inga poäng. Inte ett skit har blivit bättre, sedan han kom. Ser inte några fighter eller större tändning än innan. Kan man prata till sig poäng? Möjligen ass...
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 12, 2014 0:38:12 GMT 1
Om du hoppar ut från tunnelseendet ett tag så förstår du att en frustrerad motståndare gör misstag tex genom en eftersläng etc som i sin tur ger pp så förstår du kanske att det är viktigt? Att vi numera är ganska kassa i den spelformen kan man ju knappast lasta honom för?
|
|
|
Post by time on Feb 12, 2014 7:52:34 GMT 1
Jag tillhör dem som ger en ny spelare mer än en match att visa upp sig på. Tycker han gör en helt ok debut. Lite vilsen ibland. Visst men det var första matchen i ett svenskt hockeylag. Missade öppet mål vid två tillfällen skrev nån. Tja vid ena tillfället var det ett pass snett inåt bakåt som hoppade över hans klubba när trojas målis stack ut klubban. Annars hade han rakat in den i tom bur. Men håller med callahan tror han skulle spela i en annan kedja.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 12, 2014 8:56:14 GMT 1
Bättre än 14, men det behövs inte mycket för att vara det! Nr 14 är en usel värvning enl mej.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Feb 12, 2014 9:53:19 GMT 1
Tycker absolut att han tillhörde de bättre igår. Skönt att se någon som vågar nypa till på direktskott i PP t.ex. och det kändes som att han åkte "rätt" i anfallszon. Han kommer att börja leverera när hans polare på isen lär sig var de har honom.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 12, 2014 17:10:43 GMT 1
Bättre än 14, men det behövs inte mycket för att vara det! Nr 14 är en usel värvning enl mej. TACK! Har känts som bara jag undrat vad fan vi skulle ha honom till...men han ska ju fixa utvisningar. Tror Ruiz hade fixat fler..
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 14, 2014 13:37:10 GMT 1
Får kontrakt säsongen ut!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 14, 2014 22:35:47 GMT 1
Får kontrakt säsongen ut! Bra! Såg mycket bättre ut andra matchen. Ännu bättre tredje?
|
|
|
Post by Zäta on Feb 15, 2014 10:42:32 GMT 1
Får kontrakt säsongen ut! Källa på det?
|
|
|
Post by time on Feb 15, 2014 10:52:12 GMT 1
Vi var ju ett par stycken som såg hans potential redan i match 1 ;-)
Sedan som ni säger ett kliv uppåt i match 2
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 15, 2014 10:56:01 GMT 1
Fast han har ju fortfarande inte lyckats med något trots en handfull riktigt feta chanser..vad är hans roll i laget?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 15, 2014 13:38:25 GMT 1
Att skapa chanser...att vara snabb...att vara rätt teknisk. Vad är Gråhns roll i laget? Hur många poäng har han legat bakom? Hade Block spelat så många matcher, så tror jag han hunnit bidragit en hel del
|
|