|
Post by Teddybear on Feb 15, 2014 14:54:26 GMT 1
Får kontrakt säsongen ut! Källa på det? Mycket säker!
|
|
|
Post by raquex on Feb 15, 2014 16:44:18 GMT 1
Skönt att han fick sätta en puck tillslut
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 15, 2014 17:25:22 GMT 1
Att skapa chanser...att vara snabb...att vara rätt teknisk. Vad är Gråhns roll i laget? Hur många poäng har han legat bakom? Hade Block spelat så många matcher, så tror jag han hunnit bidragit en hel del Eftersom att du endast går efter poängkolumnen så förstår jag att du ser det på de viset. Du tar dock inte upp att Block kostade oss en poäng mot Malmö? Gjorde ett snyggt mål ikväll men av det jag såg så måste han upp i kvalité för att matcha dina förväntningar. Mina följer han dock..bredd som petar in en och annan puck..gott så!
|
|
|
Post by Sverker on Feb 15, 2014 17:33:48 GMT 1
Att skapa chanser...att vara snabb...att vara rätt teknisk. Vad är Gråhns roll i laget? Hur många poäng har han legat bakom? Hade Block spelat så många matcher, så tror jag han hunnit bidragit en hel del Eftersom att du endast går efter poängkolumnen så förstår jag att du ser det på de viset. Du tar dock inte upp att Block kostade oss en poäng mot Malmö? Gjorde ett snyggt mål ikväll men av det jag såg så måste han upp i kvalité för att matcha dina förväntningar. Mina följer han dock..bredd som petar in en och annan puck..gott så! Helt överens med dig! Blev valde till bäste spelare? Vem utser? Time? MrC?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 15, 2014 17:40:27 GMT 1
Mm de där utnämningarna tar jag med en hel näve salt numera..Mingotti fick det ju en gånghar jag för mej.
|
|
|
Post by time on Feb 16, 2014 0:57:55 GMT 1
Eftersom att du endast går efter poängkolumnen så förstår jag att du ser det på de viset. Du tar dock inte upp att Block kostade oss en poäng mot Malmö? Gjorde ett snyggt mål ikväll men av det jag såg så måste han upp i kvalité för att matcha dina förväntningar. Mina följer han dock..bredd som petar in en och annan puck..gott så! Helt överens med dig! Blev valde till bäste spelare? Vem utser? Time? MrC? Hur vet ni att han kostade oss en poäng i Malmö? Malmö kanske vunnit på straffar .. Smotherman tog en idiotutvisning i tredje som kunde kostat oss alla poängen. Varför gnälls inget på honom. Hävdar fortfarande att Block skulle spela med bättre forwards. Sätt Jensen i en brunkarline så får vi se om man får ut lika mycket av honom... Tycker Block utnyttjas dåligt. Snabb, gör sig spelbar men får sällan pucken.
|
|
|
Post by time on Feb 16, 2014 0:58:42 GMT 1
Eftersom att du endast går efter poängkolumnen så förstår jag att du ser det på de viset. Du tar dock inte upp att Block kostade oss en poäng mot Malmö? Gjorde ett snyggt mål ikväll men av det jag såg så måste han upp i kvalité för att matcha dina förväntningar. Mina följer han dock..bredd som petar in en och annan puck..gott så! Helt överens med dig! Blev valde till bäste spelare? Vem utser? Time? MrC? Är det NÅGOT ni INTE är överens om?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 16, 2014 1:29:12 GMT 1
Helt överens med dig! Blev valde till bäste spelare? Vem utser? Time? MrC? Hur vet ni att han kostade oss en poäng i Malmö? Malmö kanske vunnit på straffar .. Smotherman tog en idiotutvisning i tredje som kunde kostat oss alla poängen. Varför gnälls inget på honom. Hävdar fortfarande att Block skulle spela med bättre forwards. Sätt Jensen i en brunkarline så får vi se om man får ut lika mycket av honom... Tycker Block utnyttjas dåligt. Snabb, gör sig spelbar men får sällan pucken. Håller med till 100%. Det är stor potential i honom. Fin backchecking också. Väldigt tydligt när han en gång åkte hemåt och bara stal pucken. Fin blick och fina passningar. Ser definitivt bättre ut än jag väntat mig. Ser egentligen ingen svaghet. Ingen stjärna, men bra på allt. Ska jag vara ärlig så tycker tror jag att han skulle kunna ösa in en hel del poäng om han fick självförtroende. En sån som Bergström har blivit skyttekung, utan att ens vara särskilt framträdande i spelet. Tycker nästan Block syns mer, då han jobbar hårt över hela banan Och jag tänkte också på Smotherman. Precis lika idiotisk...och det är sånt som händer då och då. Rent löjligt att hänga en mkt tänd spelare, som vill visa upp sig
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 16, 2014 11:00:13 GMT 1
Det är väl för fan inget skäl att ta en blixterkorkad utvisning som kostar poäng?? "Ah grabbar jag var lite för tänd och ville visa upp mej så jag råkade ta en utvisning i offensiv zon i en förlängning" KORKAT! Nä inte säkert vi vunnit men den gode Austin gjorde ju att vi inte får facit på det! Och Time, Sverker och jag är oense om Jensen och målvaktcoaching tex.. Ser inte storheten i killen edtersom de inte finns någon..det är en breddspelare helt och hållet och det ändrar inte faktumet att han åker hysteriskt (SHL nästa??) på.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 16, 2014 15:36:00 GMT 1
Vissa imponeras så fort det är en amerikan.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 16, 2014 16:39:44 GMT 1
Janne och SB?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 16, 2014 16:53:04 GMT 1
Har dom imponerats? Jag önskar inget hellre än att jag har fel i min syn på honom. Men av det jag sett hittills tycker inte jag han är någon spelare för våra två första kedjor, tyvärr.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 16, 2014 17:38:23 GMT 1
Mm Janne var mäkta imponerad häromdan. Detta är frukten av att vi inte har några pengar men är i skriande behov av spelare..
|
|
|
Post by Zäta on Feb 16, 2014 17:42:13 GMT 1
Jag tror han nätar imorgon igen.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 16, 2014 18:27:09 GMT 1
Mm Janne var mäkta imponerad häromdan. Detta är frukten av att vi inte har några pengar men är i skriande behov av spelare.. Visst är det så. Om han vore så bra som Time och MrC tycker, är jag ganska säker på att han gått till VIK, Malmö eller DIF dvs lagen som har ambition att ta sej till SHL.
|
|