|
Post by time on Apr 5, 2014 12:16:29 GMT 1
Smotherman och Jensen måste ju ersättas med något lika bra och Jensen med något som är bättre egentligen. .vill ha in en förstecenter typ Jocke Eriksson i DIF som är riktigt bra på att teka och bemästrar alla delar i spelet på ett bra sätt..en riktig ledare som syns även när övriga i laget inte gör någon jättematch. Exakt. Men vem vet Jensen kanske blir kvar
|
|
|
Post by time on Apr 5, 2014 12:18:45 GMT 1
Ja det är ju både lite positivt och negativt..kanske han själv skulle börja plantera ut lite rykten för att få igång snacket? De behöver ju inte ens va sanna liksom Landar han Palmebjörk så ska jag personligen ge SB en puss på munnen Då kan vi glömma Palmebjörk ...
|
|
|
Post by Zäta on Apr 5, 2014 12:19:09 GMT 1
Deilert har man ju koll på, men Andersson kände jag inte till alls. Men det går väl knappast att hitta en ersättare till #7............
|
|
|
Post by time on Apr 5, 2014 12:29:36 GMT 1
Stefan Andersson. Nej tack.
Det pratades för ett par veckor sedan att 3 KRIFare skulle vara klara för KHK. Mitt tips är att det inte kommer att värvas någon spelare från KRIF.
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 5, 2014 15:40:53 GMT 1
Stefan Andersson. Nej tack. Det pratades för ett par veckor sedan att 3 KRIFare skulle vara klara för KHK. Mitt tips är att det inte kommer att värvas någon spelare från KRIF. Stort ja till Stefan Andersson, jag tycker att inte många backar slår han i offensiv, speluppfattning och i skridskoåkning.
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 5, 2014 16:11:32 GMT 1
Stefan Andersson. Nej tack. Det pratades för ett par veckor sedan att 3 KRIFare skulle vara klara för KHK. Mitt tips är att det inte kommer att värvas någon spelare från KRIF. Stort ja till Stefan Andersson, jag tycker att inte många backar slår han i offensiv, speluppfattning och i skridskoåkning. Han målade precis så Björklöven blir nog kvar i HA, vi kan glömma honom
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 5, 2014 17:30:15 GMT 1
Skridskoåkningen?? Det är ju en av hans sämre sida??!!
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 5, 2014 17:40:49 GMT 1
Skridskoåkningen?? Det är ju en av hans sämre sida??!! suck, ironi, det var det första jag reagerade på när jag kollade EP, långsamma passar inte i vårat kvicka spel.
|
|
|
Post by pettsson on Apr 5, 2014 17:48:55 GMT 1
Skridskoåkningen?? Det är ju en av hans sämre sida??!! suck, ironi, det var det första jag reagerade på när jag kollade EP, långsamma passar inte i vårat kvicka spel.
|
|
|
Post by pettsson on Apr 5, 2014 17:49:42 GMT 1
Ziga Pavlin borde vara något för KHK?
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 5, 2014 18:45:59 GMT 1
Skridskoåkningen?? Det är ju en av hans sämre sida??!! suck, ironi, det var det första jag reagerade på när jag kollade EP, långsamma passar inte i vårat kvicka spel. Haha den var väl dold
|
|
|
Post by 31an on Apr 6, 2014 14:47:41 GMT 1
Vad sa SB? 3-4 fw och 4-5 D. Precis vad Time skrev i nån tråd.
Och då är det spets som ska in, inga junisar. Han satsar på bredd istf en spets som han gjorde då han tog in Angell.
Två kontraktsförslag är lämnade, till fw.
Samt ett till Kurki, som är i Finland och pratar med en Mestisklubb!!! Men har intresse från andra HA-klubbar.
Jensen trodde han var förlorad till SHL.
|
|
|
Post by Rocket on Apr 6, 2014 23:21:56 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Apr 7, 2014 20:47:30 GMT 1
Undra om Jensen stannar nu när Rögle inte gick upp?
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 7, 2014 21:25:56 GMT 1
Våran Jensen? Inte en chans
|
|