|
Post by Sverker on Jan 2, 2015 15:12:37 GMT 1
Nja de vet ifan men skitsamma..de är inte här han ska lira. Var Smotherman hamnar tycker jag är mer intressant Rögle alt VIK tror jag. Tror inte vi har råd med honom, tyvärr. Vi behöver iofs en back om vi ska förstärka.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 2, 2015 20:31:30 GMT 1
Tycker egentligen vi står oss ganska bra både framåt och bakåt. Vi har ganska mycket sparkapital i Russ och Kurki på backen och i Trukhno framåt. Beror väl lite på vart ambitionerna ligger. Ska vi gedet en chans behövs Smotherman och 1-2 "stjärnbackar" som kan gå in brevid Linder och Pudas. En offensiv och en ddefensiv. Men det kommer vi ju inte ha råd med tyvärr..vet inte om Karlskrona kommun, företag i kommunen och invånare är riktigt medvetna om den stora chansen vi faktiskt har att få ett lag i en högstaliga. Detta är sista chansen för hockeyn i stan iaf
|
|
|
Post by aloviak on Jan 2, 2015 23:50:21 GMT 1
Nja de vet ifan men skitsamma..de är inte här han ska lira. Var Smotherman hamnar tycker jag är mer intressant Rögle alt VIK tror jag. Tror inte vi har råd med honom, tyvärr. Vi behöver iofs en back om vi ska förstärka. Södertälje har behov o kosing
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 3, 2015 9:15:11 GMT 1
SSK kan börja med att byta Coach!
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 3, 2015 11:36:51 GMT 1
Inte coachen det är fel på tycker jag utande som värvat ihop laget samt de spelare som uppenbart har stora problem att följa sin coachs spelide och vägrar dra åt samma håll..inte nnågonstans ser man tillstymmelse till ett liknande spel vi hade ifjol eller Växjö innan oss. Har Janne ändrat spelfilosofi? Knappast troligt va? Och att han skulle varit och är så illa omtyckt är skitsnack..Hånberg lär också vara mindre omtyckt av någon eller några spelare men då är det ju upp till spelarnaatt knyta näven och svälja sin stolthet! Man blir inte kvar som tränare i en klubb i sex säsonger om man är illa omtyckt.
|
|
|
Post by time on Jan 4, 2015 13:41:49 GMT 1
Inte coachen det är fel på tycker jag utande som värvat ihop laget samt de spelare som uppenbart har stora problem att följa sin coachs spelide och vägrar dra åt samma håll..inte nnågonstans ser man tillstymmelse till ett liknande spel vi hade ifjol eller Växjö innan oss. Har Janne ändrat spelfilosofi? Knappast troligt va? Och att han skulle varit och är så illa omtyckt är skitsnack..Hånberg lär också vara mindre omtyckt av någon eller några spelare men då är det ju upp till spelarnaatt knyta näven och svälja sin stolthet! Man blir inte kvar som tränare i en klubb i sex säsonger om man är illa omtyckt. Janne har svårt med kemin avseende importer sägs det.
|
|
|
Post by time on Jan 4, 2015 13:43:35 GMT 1
SSK verkar ha svårt att bli av med Bouchard
|
|
|
Post by time on Jan 8, 2015 15:53:24 GMT 1
Hamnar Smotherman i Rögle? Man har ju släppt iväg 2 forwards nu.
|
|
|
Post by chriande on Jan 8, 2015 18:08:06 GMT 1
Hamnar Smotherman i Rögle? Man har ju släppt iväg 2 forwards nu. Om KHK ska vara med in i slutracet om en SHL-plats bör man ta in en forward och om möjligt en back till, i dagsläget är man 13st fw (Lundberg borträknad). Backsidan kanske kan klara sig om Kurrki klarar att spela fullt ut resten av säsongen, annars ser det lite tunt ut när det hettar till mot slutet av serien. Rolf och resten av Sportgruppen/Styrelsen har nog full koll på detta.
|
|
|
Post by time on Jan 8, 2015 18:22:05 GMT 1
Hamnar Smotherman i Rögle? Man har ju släppt iväg 2 forwards nu. Om KHK ska vara med in i slutracet om en SHL-plats bör man ta in en forward och om möjligt en back till, i dagsläget är man 13st fw (Lundberg borträknad). Backsidan kanske kan klara sig om Kurrki klarar att spela fullt ut resten av säsongen, annars ser det lite tunt ut när det hettar till mot slutet av serien. Rolf och resten av Sportgruppen/Styrelsen har nog full koll på detta. Hoppas o tror att man prioriterar en sund ekonomi. Men visst skulle näringslivet visa intresse och att man hittar någon riktigt bra spelare så ...
|
|
|
Post by chriande on Jan 8, 2015 18:42:20 GMT 1
Om KHK ska vara med in i slutracet om en SHL-plats bör man ta in en forward och om möjligt en back till, i dagsläget är man 13st fw (Lundberg borträknad). Backsidan kanske kan klara sig om Kurrki klarar att spela fullt ut resten av säsongen, annars ser det lite tunt ut när det hettar till mot slutet av serien. Rolf och resten av Sportgruppen/Styrelsen har nog full koll på detta. Hoppas o tror att man prioriterar en sund ekonomi. Men visst skulle näringslivet visa intresse och att man hittar någon riktigt bra spelare så ...Frågan är om näringslivet förstår vilket utomordentligt tillfälle detta är att sätta KARLSKRONA på kartan. Finns det inget utrymme i ekonomin så ska man inte riskera denna.
|
|
|
Post by time on Jan 12, 2015 20:30:11 GMT 1
|
|
|
Post by chriande on Jan 12, 2015 20:36:45 GMT 1
ISHOCKEY Publicerad 16 juni 2014 kl. 19:18
|
|
|
Post by time on Jan 12, 2015 22:42:48 GMT 1
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 13, 2015 9:11:59 GMT 1
Ställer mej högst frågande till om några SHL klubbar var intresserade. Han nämner ju att SHL varit hans stora mål ett tag, då borde han väl kunna vänta nån vecka på den chansen? SHL lagen är väl denna tiden på året ute efter att spetsa trupperna och jag anser nog att Jordan i bästa fall inneburit bredd. En vass HAspelare dock!
|
|