|
Post by Zäta on Jan 28, 2015 23:22:05 GMT 1
Kolla statsen för insläppta mål per match också. Kanske inte så lätt att stå när laget framför bara "tillåter" motståndarna att skjuta 15-20 skott..lättatt tappa fokus en millesekund när man står och blir kall. Må så vara. Men deras arbetsbeskrivning är ganska enkel. Håll tätt.
|
|
|
Post by Zäta on Jan 30, 2015 11:10:10 GMT 1
Sylvegård lovar fler spelare till Malmö. Investerare går in med kulor.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 30, 2015 11:15:37 GMT 1
Sylvegård lovar fler spelare till Malmö. Investerare går in med kulor. Vilken cirkus! Inte optimalt nånstans men bara att tacka och ta emot för våran del. Konstigt att de aldrig lär sej
|
|
|
Post by Zäta on Jan 30, 2015 13:25:57 GMT 1
Vad jag har förstått är det bredd dom söker. Tenute,Bergström,Karlsson och Augustin skadade.Rosdahl och Ivarsson är utlånade till Pantern. Ericsson verkar dom ju inte vad dom ska göra med. Varit både back/forward och på läktaren. Ser man det så är det ju faktiskt 7 spelare som inte är spelbara enligt Mats och Björn. Så det kanske behövs.
Men det gynnar kanske inte lagandan....
|
|
|
Post by Sverker on Jan 30, 2015 15:00:30 GMT 1
VIK gör som oss, stärker upp med en målvakt.
|
|
|
Post by Sverker on Jan 30, 2015 15:03:47 GMT 1
Fabian Brunnström klar för Malmö nu. Även Christoffer Forsberg är klar.
Helt okej nyförvärv.
|
|
|
Post by Zäta on Jan 30, 2015 15:14:20 GMT 1
Brunnström tror jag kan bli riktigt vass i allsvenskan. Forsberg har jag inte så bra koll på. Men Brunnström måste väl räknas som en kalasvärving på denna nivån.
|
|
|
Post by time on Jan 30, 2015 15:23:56 GMT 1
Forsberg helt OK de matcher jag sett honom i SHL. Breddar MIF.
Brunnström spets om han kan aklimatisera sig. Men lagandan lär ju inte stärkas i MIF precis.
Såg Brunnström för några år sedan i Färjestad. Han hade ALLT, storlek styrka teknik o spelsinne. Blev bara ett år i SHL innan han blev NHL-proffs. Gjorde hattrick i debuten o spåddes en lång o lysande karriär overthere., Sen har det tyvärr bara gått utför. Nu tillbaka i HA. Sorgligt ..
|
|
|
Post by Sverker on Jan 30, 2015 18:33:18 GMT 1
Fabian gjorde tillsammans med Jonas G (mv) debut för FBK i vår Arena i en träningsmatch mot Malmö!
|
|