|
Post by Zäta on Apr 9, 2014 14:05:23 GMT 1
Det är ett hockeyforum? Kanske felaktigt tog för givet att alla skulle begripa.
|
|
|
Post by raquex on Apr 9, 2014 15:26:40 GMT 1
Då får du väl börja skriva det rätt då? Allsvenskan är Allsvenskan och Hockeyallsvenskan är Hockeyallsvenskan. Två helt olika sporter. Så jävla svårt är det faktiskt inte att ha koll på vad som är vad, eller?
|
|
|
Post by Zäta on Apr 9, 2014 15:37:18 GMT 1
Då får du väl börja skriva det rätt då? Allsvenskan är Allsvenskan och Hockeyallsvenskan är Hockeyallsvenskan. Två helt olika sporter. Så jävla svårt är det faktiskt inte att ha koll på vad som är vad, eller? Känner inte direkt några jättekrav på att skriva hockeyallsvenskan faktiskt. Det gick jättebra under förra säsongen. Dom flesta "bönder" begrep. Jag vågar påstå att dom flesta besökarna här inne vet vilken sport det gäller. Men för all del. Alla kan inte begripa allt. Skriv där du tycker det känns bäst. Lycka till.
|
|
|
Post by raquex on Apr 9, 2014 15:46:45 GMT 1
Med tanke på att det är hockey det handlar om så är ju Allsvenskan fel då det är fotboll? Men är väl svårt för er "bönder" att fatta att rätt ska va rätt? Men nån gång trillar väl polletten ner för er också..
|
|
|
Post by Zäta on Apr 9, 2014 15:51:16 GMT 1
Med tanke på att det är hockey det handlar om så är ju Allsvenskan fel då det är fotboll? Men är väl svårt för er "bönder" att fatta att rätt ska va rätt? Men nån gång trillar väl polletten ner för er också.. Mmm, är det inte konstigt att vi bönder får ihop det? Att vi liksom förstå trots rubriken,?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 9, 2014 16:01:40 GMT 1
Med tanke på att det är hockey det handlar om så är ju Allsvenskan fel då det är fotboll? Men är väl svårt för er "bönder" att fatta att rätt ska va rätt? Men nån gång trillar väl polletten ner för er också.. Mmm, är det inte konstigt att vi bönder får ihop det? Att vi liksom förstå trots rubriken,? Handlar inte om att vissa inte förstår utan rätt skall vara rätt, det heter hockeyallsvenskan, inget annat.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 9, 2014 16:08:52 GMT 1
Men det finns ju inga som helst hinder att skriva i vilken tråd man vill.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 9, 2014 18:25:26 GMT 1
Jag vågar påstå att AIK kommer göra oss sällskap!!! Den som tror att detta handlar om fotboll, förvånar iaf mig.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 9, 2014 18:39:37 GMT 1
Jag vågar påstå att AIK kommer göra oss sällskap!!! Den som tror att detta handlar om fotboll, förvånar iaf mig. Tvivlar på att någon tror att det handlar om fotboll, men nu heter ligan Hockeyallsvenskan och inte Allsvenskan.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 9, 2014 18:43:46 GMT 1
Den som tror att detta handlar om fotboll, förvånar iaf mig. Tvivlar på att någon tror att det handlar om fotboll, men nu heter ligan Hockeyallsvenskan och inte Allsvenskan. Ok, tack för den infon!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 9, 2014 19:26:53 GMT 1
Känns onödigt med två trådar, kan inte någon moderator flytta över inläggen från en tråd till den andra och stänga den då tomma tråden? Kanske bäst att låta den öppna tråden heta "Hockey..." för allas trevnad. Den här var först, den andra var "rättast", 1-1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 9, 2014 21:13:59 GMT 1
Tvivlar på att någon tror att det handlar om fotboll, men nu heter ligan Hockeyallsvenskan och inte Allsvenskan. Ok, tack för den infon! Det var så lite så! Hoppas nu att alla vet att vi spelar i Hockeyallsvenskan och inte i Allsvenskan.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 10, 2014 5:49:19 GMT 1
Den hetaste diskussionen här verkar vara att det heter allsvenskan eller hockeyallsvenskantrots de som hönde igår..
Otroligt!
|
|
|
Post by time on Apr 17, 2014 8:24:51 GMT 1
Björklöven blir inte att leka med kommande säsong. Målet "i sämsta fall ett topplag i HA"
|
|
|
Post by 31an on Apr 17, 2014 8:35:57 GMT 1
Björklöven blir inte att leka med kommande säsong. Målet "i sämsta fall ett topplag i HA" Byter nu även tränare. Öhman kickad. Precis vad vi behövde, en svår konkurrent om duktiga tränare.
|
|