|
Post by hockeyfarsan on Mar 1, 2015 15:38:23 GMT 1
En sakta men stigande formkurva under hela säsongen, hoppas den håller i sig ända in i kaklet. 1/4 spelade KHK hem 20p. 2/4 spelade KHK hem 23p. 3/4 spelade KHK hem 26p. 4/4 spelade KHK hem 27p. TOTALT 96.p Stark säsong med stadigt stigande form. Med en trea mot SSK så hade det varit riktigt konstant ökning
|
|
|
Post by time on Mar 19, 2015 13:59:18 GMT 1
Information från: www.hockeyallsvenskan.se/seriestrukturstats.swehockey.se/Säsong 2012/2013 lag 8-12 har spelat klart när serien slutar. Säsong 2013/2014 lag 8-12 har spelat klart när serien slutar. Säsong 2014/2015 lag 9-12 har spelat klart när serien slutar. Säsong 2015/2016 lag 9-12 har spelat klart när serien slutar. Det är alltså ett lag mer som har chans att vara med efter att serien är klar jämfört med tidigare. Det man kan konstatera när man ser hur det är upplagt, är att det i stort sett blir omöjligt för ngt HA lag att gå upp säsongen 15/16. Så bra då kan vi luta oss tillbaka kommande säsong
|
|
|
Post by time on Oct 7, 2015 20:57:34 GMT 1
Det man kan konstatera när man ser hur det är upplagt, är att det i stort sett blir omöjligt för ngt HA lag att gå upp säsongen 15/16. Så bra då kan vi luta oss tillbaka kommande säsong När man blir lite orolig så kan man plocka fram detta inlägg
|
|
|
Post by Sverker on Oct 8, 2015 12:27:13 GMT 1
Så bra då kan vi luta oss tillbaka kommande säsong När man blir lite orolig så kan man plocka fram detta inlägg Då hade jag ingen aning om att KHK skulle få 12 miljoner mindre än de andra SHL lagen, jag trodde bara på 2 miljoner till Leksand. Iofs tror jag ändå det blir svårt för HA lagen, men detta tror jag är sista säsongen de har en chans OM alla nu klarar sig kvar.
|
|
|
Post by time on Oct 10, 2015 8:11:31 GMT 1
När man blir lite orolig så kan man plocka fram detta inlägg Då hade jag ingen aning om att KHK skulle få 12 miljoner mindre än de andra SHL lagen, jag trodde bara på 2 miljoner till Leksand. Iofs tror jag ändå det blir svårt för HA lagen, men detta tror jag är sista säsongen de har en chans OM alla nu klarar sig kvar. OK. Så är det förstås. Iofs har ju MIF o RBK samma sits. Men låt oss hoppas att vi överlever första säsongen. Då kan det bli bra sen. Men stora orosmoln finns. Betydligt mindre intäkter iom försenad restaurang, loger och nya publikplatser.
|
|