|
Post by time on Jul 15, 2014 17:49:00 GMT 1
Välkommen
|
|
|
Post by khkkrille on Jul 15, 2014 18:28:39 GMT 1
Har en hel del att bevisa för mig innan jag slutar kalla han sopa..
|
|
|
Post by time on Jul 15, 2014 18:59:56 GMT 1
Har en hel del att bevisa för mig innan jag slutar kalla han sopa.. När man läser ett sånt här inlägg skäms man som khk-supporter
|
|
|
Post by khkkrille on Jul 15, 2014 19:14:19 GMT 1
Har en hel del att bevisa för mig innan jag slutar kalla han sopa.. När man läser ett sånt här inlägg skäms man som khk-supporter Skäms på du, Moyer har jag aldrig tyckt varit så bra, inte ens i ettan. Förstaback i allsvenskan? Det är ju det han är hitvärvad för och det är väl då där förväntningarna ska ligga? Nä, jag gillar Bengtzen skarpt men de senaste värvningarna har känts ihoprafsade tyvärr..inget optimalt läge detta.
|
|
|
Post by time on Jul 15, 2014 19:25:38 GMT 1
När man läser ett sånt här inlägg skäms man som khk-supporter Skäms på du, Moyer har jag aldrig tyckt varit så bra, inte ens i ettan. Förstaback i allsvenskan? Det är ju det han är hitvärvad för och det är väl då där förväntningarna ska ligga? Nä, jag gillar Bengtzen skarpt men de senaste värvningarna har känts ihoprafsade tyvärr..inget optimalt läge detta. Rubriken är Välkommen Russ Moyer. Om du inte vill önska honom välkommen borde du ha hyfs att skriva din kritik i en annan tråd.
|
|
|
Post by khkkrille on Jul 15, 2014 19:54:31 GMT 1
Skäms på du, Moyer har jag aldrig tyckt varit så bra, inte ens i ettan. Förstaback i allsvenskan? Det är ju det han är hitvärvad för och det är väl då där förväntningarna ska ligga? Nä, jag gillar Bengtzen skarpt men de senaste värvningarna har känts ihoprafsade tyvärr..inget optimalt läge detta. Rubriken är Välkommen Russ Moyer. Om du inte vill önska honom välkommen borde du ha hyfs att skriva din kritik i en annan tråd. Ofan, ska det behövas två trådar för samma spelare? En som välkomnar han och en som handlar om hur han är som spelare? Ja inte många som skrivit välkommen här så du kan ju ha rätt..
|
|
|
Post by jompa on Jul 15, 2014 22:22:10 GMT 1
Välkommen
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jul 15, 2014 23:00:29 GMT 1
Välkommen! Rubriken är Välkommen Russ Moyer. Om du inte vill önska honom välkommen borde du ha hyfs att skriva din kritik i en annan tråd. Ofan, ska det behövas två trådar för samma spelare? En som välkomnar han och en som handlar om hur han är som spelare? Ja inte många som skrivit välkommen här så du kan ju ha rätt.. Inte många som skriver på det här forumet öht, de har flytt den här platsen. Undra varför...
|
|
|
Post by time on Jul 16, 2014 8:05:21 GMT 1
Välkommen! Ofan, ska det behövas två trådar för samma spelare? En som välkomnar han och en som handlar om hur han är som spelare? Ja inte många som skrivit välkommen här så du kan ju ha rätt.. Inte många som skriver på det här forumet öht, de har flytt den här platsen. Undra varför... Ja ibland undrar man varför man är kvar i detta forum. På twitter är det i alla fall många som hälsat Ross välkommen till KHK vilket han verkar uppskatta.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Jul 16, 2014 8:54:54 GMT 1
Välkommen Russ, ska bli kul att se vad du går för i KHK
|
|
|
Post by vsn on Jul 16, 2014 12:02:44 GMT 1
Välkommen! Det här måste ju vara våran 3e back då? Eller femte, vid närmare eftertanke.
|
|
|
Post by matse on Jul 17, 2014 8:56:03 GMT 1
Tycker värvningen känns vettig. Rutin tillförs och kanske lite stake. Känns inte chansartad, och det tycker jag är viktigt. Han håller för allsvenskt spel även om det inte är ngn stjärna.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 17, 2014 13:48:51 GMT 1
I din värld, var det inte en dominant som skulle in? Inte en "som håller"?
|
|
|
Post by matse on Jul 17, 2014 14:10:36 GMT 1
Han kanske gör det jäkligt bra hos oss. Det vet vi inte förrän efteråt. Men det känns viktigt att vi vet att han håller, så vi slipper skicka hem honom mitt i säs och jaga ersättare. Vilket känns både dyrt och besvärligt.
Sedan hade jag hoppats och trott på en på pappret bättre. En nödlösning känns det som. Men klubben har väl inte råd med ngn dyrare. Känns helt OK för mig. Tror grabbarna kommer att bita ifrån rätt bra!
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 17, 2014 8:50:01 GMT 1
Har en hel del att bevisa för mig innan jag slutar kalla han sopa.. Här fortfarande en del att bevisa va, time? Från läktaren blir det svårt att göra det dock! De offensiva backarna har inlett serien väldigt tveksamt!
|
|