|
Post by qALLAHAN on Sept 17, 2014 9:23:45 GMT 1
Han brukar synas mkt, men alltför ofta pga av slarv eller ständiga utvisningar, som jag retat mig på hela tiden. Henrik Nilsson syntes inte mycket..och det är ju bättre med en mer osynlig, defensiv back än en offensiv som gör bort sig
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 17, 2014 13:30:05 GMT 1
Han brukar synas mkt, men alltför ofta pga av slarv eller ständiga utvisningar, som jag retat mig på hela tiden. Henrik Nilsson syntes inte mycket..och det är ju bättre med en mer osynlig, defensiv back än en offensiv som gör bort sig Exakt!
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 17, 2014 15:36:43 GMT 1
Han kanske gör det jäkligt bra hos oss. Det vet vi inte förrän efteråt. Men det känns viktigt att vi vet att han håller, så vi slipper skicka hem honom mitt i säs och jaga ersättare. Vilket känns både dyrt och besvärligt. Sedan hade jag hoppats och trott på en på pappret bättre. En nödlösning känns det som. Men klubben har väl inte råd med ngn dyrare. Känns helt OK för mig. Tror grabbarna kommer att bita ifrån rätt bra! Jag önskar du hade haft rätt men tyvärr verkar inte PH hålla med om att det är en back som håller..hoppas han vaknar snart!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 17, 2014 15:55:51 GMT 1
blev ju dessutom TVÅ nödlösningar på försteback och förstecenter-posterna...i dessa roller rena fiaskon. Inget tyder i alla fall på annat i nuläget
|
|
|
Post by matse on Sept 17, 2014 17:43:47 GMT 1
Det är möjligt att de är för dåliga, men 10 matcher måste de få för att bevisa motsatsen. Dessutom vann vi mot anrika Timrå igår, så nu ska vi vara glada.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 18, 2014 8:10:18 GMT 1
de har spelat tio matcher...måste det vara 7 träningsmatcher och 10 seriematcher för att bevisa något? T ex Donati gjorde ett ursnyggt mål igår, i sin första match. Syntes inte så mycket, men så sa det pang. En riktigt bra spelare syns direkt! Undantagen är få
|
|
|
Post by noll1 on Sept 18, 2014 8:51:01 GMT 1
de har spelat tio matcher...måste det vara 7 träningsmatcher och 10 seriematcher för att bevisa något? T ex Donati gjorde ett utsnyggt mål igår, i sin första match. Syntes inte så mycket, men så sa det pang. En riktigt bra spelare syns direkt! Undantagen är få Har haft samma tanke, stjärnorna förra året var bra från första matchen. De som inte var det kom heller aldrig igång.
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 18, 2014 12:10:14 GMT 1
Bänkad för andra matchen nu...verkar lovande!
|
|
|
Post by nissebult on Sept 18, 2014 14:43:53 GMT 1
Sparkapital ;-)
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 18, 2014 16:05:28 GMT 1
Haha så kan man ju med se de
|
|
|
Post by khkkrille on May 7, 2015 7:00:35 GMT 1
Går till Sheffield Steelers i EIHL. Kanske kul att testa något nytt men hade ju hållit i HA.
|
|
|
Post by vsn on May 7, 2015 7:51:36 GMT 1
Ehh... Ja, EIHL är ju ett lite lustigt val. Vill väl vara stjärna kanske..
|
|