|
Post by aloviak on Nov 24, 2014 21:48:57 GMT 1
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 24, 2014 22:22:29 GMT 1
Jensen är lat ja..
|
|
|
Post by Sverker on Nov 25, 2014 15:18:23 GMT 1
Nä, han har en allvarlig magsjukdom som gör att han inte kan bygga på sig så mycket han skulle vilja och behöva, tyvärr.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 25, 2014 15:32:27 GMT 1
Som vanligt poppar krille upp i huvet, så fort Jensen nämns. Undrar varför...
|
|
|
Post by veteran on Nov 25, 2014 16:42:55 GMT 1
Tycker väl att Miro borde nämnt Jensens sjukdom isf, eller ännu hellre inte nämnt honom alls. Fast Miro kanske inte har koll på spelarnas fysiska status?
|
|
|
Post by Sverker on Nov 25, 2014 17:15:35 GMT 1
Tycker väl att Miro borde nämnt Jensens sjukdom isf, eller ännu hellre inte nämnt honom alls. Fast Miro kanske inte har koll på spelarnas fysiska status? Möjligt, men jag vet en som verkligen har den kollen. khkkrille vet också att jag har inside i detta, därför lite förvånad över hans inlägg.
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 25, 2014 17:50:36 GMT 1
Tycker väl att Miro borde nämnt Jensens sjukdom isf, eller ännu hellre inte nämnt honom alls. Fast Miro kanske inte har koll på spelarnas fysiska status? Möjligt, men jag vet en som verkligen har den kollen. khkkrille vet också att jag har inside i detta, därför lite förvånad över hans inlägg. Japp vet att du har de men som vsn säger, varför nämndes inte det? Miro (eller reportern) får de ju att låta som att han inte tränar tillräckligt.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 25, 2014 18:01:25 GMT 1
Möjligt, men jag vet en som verkligen har den kollen. khkkrille vet också att jag har inside i detta, därför lite förvånad över hans inlägg. Japp vet att du har de men som vsn säger, varför nämndes inte det? Miro (eller reportern) får de ju att låta som att han inte tränar tillräckligt. När jag läste artikeln upplevde jag det som att Miro inte fick någon chans att utveckla det han sa. Det var inte intressant för reportern helt enkelt. Du tolkade det snabbt som att han var lat, fast du visste vad saker och ting beror på ? Han får beröm i Rögle för att han gör ett jättejobb framåt och bakåt, hur klarar man det om man är lat? Bättre du hade skrivit: löjligt att Miro ser Jensen som en NHLspelare, då du knappt ser honom som en HAspelare.
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 25, 2014 18:19:59 GMT 1
Nu tror jag ju kanske iofs att Miro har ännu bättre koll på Jespers fysik än vad din källa har, Sverker, eller vad tror du? Tycker det låter som att Miro menar att hade Jesper tagit vara på sin talang på ett bättre sätt hade han lirst i NHL. Kanske inte Miro tycker att magproblem skulle hindra det? Man kan ju tolka de lite som man vill
|
|
|
Post by Sverker on Nov 25, 2014 18:37:07 GMT 1
Nu tror jag ju kanske iofs att Miro har ännu bättre koll på Jespers fysik än vad din källa har, Sverker, eller vad tror du? Tycker det låter som att Miro menar att hade Jesper tagit vara på sin talang på ett bättre sätt hade han lirst i NHL. Kanske inte Miro tycker att magproblem skulle hindra det? Man kan ju tolka de lite som man vill Allvarligt, var i artikeln kan man utläsa om han är lat eller har problem som hindrat honom att komma längre i sin karriär? Det är ju din tolkning att han är lat, jag kan iaf inte läsa det så. Ja jag litar mer på min källa, eftersom han uttryckligen berätta för mig vilka problem han har. Vill du veta diagnosen också, för att bli övertygad, eller ska du ff tycka att han är en dålig hockeyspelare och tro på ngt du inte kan läsa ut är sant?
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 25, 2014 19:17:53 GMT 1
Nej jag behöver ingen diagnos. Iom att Miro inte tycker han tagit hand om sin talang så kan man väl mycket vältolka det som lathet? Som Fahla tex som hade väldigt mycket talang men var lite för bekväm för att göra något riktigt av den
|
|
|
Post by Sverker on Nov 25, 2014 19:27:59 GMT 1
Nej jag behöver ingen diagnos. Iom att Miro inte tycker han tagit hand om sin talang så kan man väl mycket vältolka det som lathet? Som Fahla tex som hade väldigt mycket talang men var lite för bekväm för att göra något riktigt av den Suck. Du har inte problem med att förstå vad du läser? Utan du tolkar som du önskar?
|
|
|
Post by Sverker on Nov 25, 2014 19:34:23 GMT 1
– Jesper Jensen är en grym allsvensk spelare men med hans talang borde han vara i NHL, säger fystränaren.
Hur får du detta till att han är lat?
Att han har talang har väl alla vi i KHK utom dej sett, men varför han inte kommit till NHL framgår väl ändå inte? Kan det bero på att han har en sjukdom? Ja för det har han. Kan det bero på lathet, ja om du får bestämma. Trist!
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 25, 2014 19:40:22 GMT 1
Har jag nån gång sagt att han saknar talang??
|
|
|
Post by veteran on Nov 25, 2014 21:16:58 GMT 1
Miro kan fys men inte ishockey. Jensen hade blivit uppäten första dagen på campen när de insett hur rädd han är.
|
|