|
Post by time on Jan 28, 2015 12:36:18 GMT 1
jo, men låna spelare för att EN är skadad (Larsson har ju redan ersatts)...då har man ju för liten trupp helt enkelt. Och f ö är väl Thorell redo när som helst. Stod t o m i tidningen att han skulle vara det idag För mig är Thorell, Linder och Kurki redo när jag sett att de kan genomföra en match.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 28, 2015 13:03:09 GMT 1
Jo, men åter kommer frågan...Hånberg var nöjd med truppen...om ingen blev skadad innan den 31:e!? Och om någon blir skadad den 1:e? Låter extremt märkligt... Måste vi ta in ett lån för EN forwardsskada, hur ska vi då klarar oss efter lördag? Dessutom ett lån som man hela tiden kallar hem...och som sedan inte ens FÅR komma tillbaka
|
|
|
Post by time on Jan 28, 2015 14:20:28 GMT 1
Jag hoppas en ny fw blir klar innan deadline
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 28, 2015 14:31:53 GMT 1
så även DU är LITE frågande angående detta lån?
|
|
|
Post by time on Jan 28, 2015 16:08:43 GMT 1
så även DU är LITE frågande angående detta lån? Har inget emot lånet av Pontus under förutsättning att de kompletteras med en forward till. Hade man avtalat att ha Pontus resten av säsongen hade ju det behovet varit mindre.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 2, 2015 14:13:46 GMT 1
Pontus kallas tillbakas för resten av säsongen.....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 2, 2015 14:33:45 GMT 1
vilka dårar (ja, jag använder ett grovt uttryck i detta fallet)...som sagt, ett fullständigt obegripligt lån...är det verkligen inte ett otroligt högt (rent dåraktigt) spel vi kör med...när det t o m antyddes att det fanns resurser att förstärka med? Det är ju skillnad på att köpa en massa lyxlirare som MIF och att se till att ha många spelare tillgängliga.. Lång frånvaro på både Thorell o Linder. När kommer nästa skada?
|
|
|
Post by gloriel64 on Feb 2, 2015 14:38:41 GMT 1
Alltså dessa utlåningar borde förbjudas
|
|
|
Post by Zäta on Feb 2, 2015 14:39:40 GMT 1
Jag väntade mig inget annat än att han skulle kallas hem. Klart Frölunda ser om sitt hus så här på sluttampen. Det borde väl alla klubbar göra. Antar att det blir Lundberg som kallas upp vid ev fw skador nu?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 2, 2015 15:23:53 GMT 1
VARFÖR VÄRVADES INGET? Har undrat över Hånbergs resonemang här, ett antal gånger, men ingen annan heller verkar ha något svar...(det där om skador före 31:e) Jag säger bara att OM skador/slutkördhet blir avgörande, blir man ju minst sagt bedrövad
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 2, 2015 15:26:58 GMT 1
Alltså dessa utlåningar borde förbjudas Klart det borde förbjudas...eller i alla falla ALDRIG utnyttjas. De "uppifrån" utnyttjar bara detta. Vet inte hur många gånger jag känt mig blåst. Kändes bra när Hånberg sa att man inte kunde hålla på med sånt.. Tyvärr gjordes det igen och inte heller här verkar någon ha ett rimligt svar på VARFÖR detta lån gjordes NU?
|
|
|
Post by vsn on Feb 2, 2015 15:28:28 GMT 1
Frågan är väl varför KHK ens är intresserade av ett samarbete med Frölunda när de håller på så här? Det här borde vara sista gången vi ens tänker tanken att låna spelare därifrån.
|
|
|
Post by darthvader on Feb 2, 2015 15:40:31 GMT 1
Håller fan med ovanstående, låna aldrig från Frölunda igen. KHK satsade på rött men det blev svart. Fan, dem skulle ha värvat en spelare. Resurserna fanns ju förfan.
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Feb 2, 2015 16:08:58 GMT 1
Du med hästsvansen ! Håller med dig till fullt ! Men det måste bero på avsaknaden av sportchef ! Där fattar jag inget ting varför inget blir klart !
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Feb 2, 2015 16:09:50 GMT 1
Liknar mest ett dåligt skämt det här.
|
|