|
Post by khkkrille on Jan 27, 2015 18:01:06 GMT 1
Välkommen! Hoppas det är på allvar denna gången och att det finns motivation. En bra förstärkning!
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 27, 2015 18:37:02 GMT 1
För vilken gång i ordningen??
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 27, 2015 19:04:26 GMT 1
För vilken gång i ordningen?? Ja de kan man undra..känns inte som att han verkligen vill vara här men men
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Jan 27, 2015 19:45:38 GMT 1
Vill vara här ?
|
|
|
Post by Sverker on Jan 27, 2015 19:54:06 GMT 1
Vecka för vecka enl Frölunda.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 27, 2015 19:54:24 GMT 1
Ja de har känts som att han inte velat vara här men hoppas de blir annorlunda denna sejouren.
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 27, 2015 22:08:00 GMT 1
Ja de har känts som att han inte velat vara här men hoppas de blir annorlunda denna sejouren. Frölunda har väl kallat hem honom tidigare?
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 27, 2015 22:27:33 GMT 1
Ja de har känts som att han inte velat vara här men hoppas de blir annorlunda denna sejouren. Frölunda har väl kallat hem honom tidigare? Ja kanske..jag har förstått de lite som att han velat "hem"
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 28, 2015 9:11:25 GMT 1
Begriper mig inte på detta hattande...känns helt meningslöst, när han aldrig hinner komma in i det. Och ska vi ha förstärkningar mot SHL, så är det ju inte vad som behövs. Som sagt verkar han inte brinna för det. Jag undrar mest varför i detta läget..?
|
|
|
Post by beaverblogg16 on Jan 28, 2015 9:46:42 GMT 1
Jag är 100% säker att Pontus brinner för det när han är i KHK men han är Frölundas spelare och varje gång de har tagit "hem" honom så har det varit Frölunda som bestämt det. Pontus är precis i gränslandet för att spela i SHL och med en annan klubb än Frölunda så hade han säkert gjort det. Pontus är ju sedan en tydlig roll spelare som skall köra mycket fysiskt spel och jobba stenhårt därute. Men att brinner för att spela med det lag han representerar är jag helt övertygad om. Begriper mig inte på detta hattande...känns helt meningslöst, när han aldrig hinner komma in i det. Och ska vi ha förstärkningar mot SHL, så är det ju inte vad som behövs. Som sagt verkar han inte brinna för det. Jag undrar mest varför i detta läget..?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 28, 2015 10:18:50 GMT 1
jo, men är ett lån vad vi behöver just nu? Det är snart den 31:e...
|
|
|
Post by Zäta on Jan 28, 2015 10:36:26 GMT 1
I detta läget känns lån inte som den ultimata lösningen.Framförallt inte om det endast är vecka för vecka.... Vi har blivit snuvade förr på dom.
Dessutom är vi i det kanske viktigaste skedet i klubbens historia. PW är duktig, tillför fart styrka och energi. Men ska Hånberg välja att spela en kille som kanske är borta nästa vecka?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 28, 2015 10:51:29 GMT 1
Precis...fattar inte mycket av anledningen. Det är ju inte direkt skadekris heller
|
|
|
Post by time on Jan 28, 2015 10:58:57 GMT 1
Precis...fattar inte mycket av anledningen. Det är ju inte direkt skadekris heller Inte? Tycker nivån sänks direkt en fw är borta. För tillfället Thorell.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 28, 2015 11:10:02 GMT 1
jo, men låna spelare för att EN är skadad (Larsson har ju redan ersatts)...då har man ju för liten trupp helt enkelt. Och f ö är väl Thorell redo när som helst. Stod t o m i tidningen att han skulle vara det idag
|
|