|
Post by Zäta on Feb 10, 2015 8:41:35 GMT 1
Nils gör idag SHL debut med Frölunda. Har klubben funderat på att kalla hem honom? Verkar ju utvecklats en hel del i Göteborg....
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 10, 2015 9:24:53 GMT 1
Vem är de? Den killen har flygit under min radar..
|
|
|
Post by Zäta on Feb 10, 2015 9:32:57 GMT 1
Karlskronakille född -95. Storväxt back, va med på det öppna ispasset inför säsongen. Såg då ut som bambi på hal is. Han tog samma sväng som Julle och hamnade i Frölundas J-lag. Idag gör han SHL debut. Så det måste gått alla tiders i Frölunda.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 10, 2015 9:39:24 GMT 1
Karlskronakille född -95. Storväxt back, va med på det öppna ispasset inför säsongen. Såg då ut som bambi på hal is. Han tog samma sväng som Julle och hamnade i Frölundas J-lag. Idag gör han SHL debut. Så det måste gått alla tiders i Frölunda. Va kul!
|
|
|
Post by Zäta on Feb 10, 2015 9:55:58 GMT 1
Verkligen!! Sen vet jag ju inte om han faktiskt bytt klubb eller är utlånad. Är han utlånad vore det väl utmärkt att kalla hem honom tänker jag. Vi går ju in i hyfsat viktiga matcher nu framöver.Får man chansen i ett lag som ligger två i SHL med backar som Wikstrand,Fälth,Fantenberg måste ju NIls vara duktig. Dessutom en kna kille.
|
|
|
Post by time on Feb 10, 2015 10:24:52 GMT 1
Verkligen!! Sen vet jag ju inte om han faktiskt bytt klubb eller är utlånad. Är han utlånad vore det väl utmärkt att kalla hem honom tänker jag. Vi går ju in i hyfsat viktiga matcher nu framöver.Får man chansen i ett lag som ligger två i SHL med backar som Wikstrand,Fälth,Fantenberg måste ju NIls vara duktig. Dessutom en kna kille. Han är Frölundas spelare.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 10, 2015 12:36:33 GMT 1
Har han blivit scoutad utav Frölunda, eller bara gått dit på vinst och förlust? Såg dom ngt som vi KHK missat?
|
|
|
Post by chriande on Feb 10, 2015 14:07:34 GMT 1
Har han blivit scoutad utav Frölunda, eller bara gått dit på vinst och förlust? Såg dom ngt som vi KHK missat? Roligt att han fick chans att visa sig i SHL, fick dock bara spela 1.54.
|
|
|
Post by time on Feb 11, 2015 9:02:05 GMT 1
Har han blivit scoutad utav Frölunda, eller bara gått dit på vinst och förlust? Såg dom ngt som vi KHK missat? Han lyftes ju upp i KHKs A-trupp. Men utvecklas väl bättre i Frölundas J-20 superelit. Men man kunde ju lånat ut honom. Men kanske kommer tillbaka näta säsong då han blir senior?
|
|
|
Post by Zäta on Feb 11, 2015 9:36:17 GMT 1
Har han blivit scoutad utav Frölunda, eller bara gått dit på vinst och förlust? Såg dom ngt som vi KHK missat? Han lyftes ju upp i KHKs A-trupp. Men utvecklas väl bättre i Frölundas J-20 superelit. Men man kunde ju lånat ut honom. Men kanske kommer tillbaka näta säsong då han blir senior? Han kan inte hunnit med speciellt många träningar med A-laget innan han stack?
|
|
|
Post by gloriel64 on Feb 11, 2015 10:10:19 GMT 1
Verkligen!! Sen vet jag ju inte om han faktiskt bytt klubb eller är utlånad. Är han utlånad vore det väl utmärkt att kalla hem honom tänker jag. Vi går ju in i hyfsat viktiga matcher nu framöver.Får man chansen i ett lag som ligger två i SHL med backar som Wikstrand,Fälth,Fantenberg måste ju NIls vara duktig. Dessutom en kna kille. Han är Frölundas spelare. Märkligt, han står som lån på eliteprospect.
|
|
|
Post by time on Feb 11, 2015 10:25:55 GMT 1
Han är Frölundas spelare. Märkligt, han står som lån på eliteprospect. Men EP är inget officiellt organ för hockeyförbundet
|
|
|
Post by gloriel64 on Feb 11, 2015 10:31:59 GMT 1
|
|
|
Post by time on Feb 11, 2015 10:50:12 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on May 2, 2015 18:23:34 GMT 1