|
Post by gloriel64 on Mar 30, 2015 9:00:02 GMT 1
Okey. då hoppas jag alla får erbjudande att få vara kvar, inte mer än rätt, alla är minst lika bra som Larsson, beroende på vilken roll i laget man har i laget förstås. Då kan man vara rätt så lugn för då behöver vi max en forward och en back till, gött. Så Larsson duger inte som energispelare och avlastning?! Ingen som säger att han ska lira 20 minuter per match men i likhet med Söder så utvecklades Larsson också. Jo men släng in dina Div1 poängsprutor så ska vi se hur de går..Ta Amne'r också och gör honom till 1a back.. Du vet att jag gillar Amner, har sett han i 30 tal matcher nu , jag tar gärna honom alla dagar i veckan, vi brukar värva någon ifrån Hästen varje år, är väll 5 år i rad nu? Vem tror du vi tar? Inte poängsprutor, jag menar att vi tar in en av dem som jag nämnde som avlastning till de övriga i laget 14/15.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 30, 2015 9:21:22 GMT 1
Jo har förstått de Av det jag sett av hästen i år så är det väl Brage,Samuelsson, Larsson och i viss mån Eriksson som jag tycker höjt sej över mängden. Brage går väl bort för jag hoppas på en mer meriterad och bättre målvakt än honom,någon som förpassas Galbraith till att vara båsöppnare. De andra tre kan jag dock tänka mej i olika roller, Samuelsson och Larsson kanske främst i en 3-4 femma och Eriksson möjligtvis i en andra. Eriksson har dock varit lite ojämn. Allra helst ser jag nog att vi skiter i att värva från Hästen i år.
|
|
|
Post by time on Mar 30, 2015 11:12:48 GMT 1
Viklund klar för 2 år
|
|
|
Post by Zäta on Mar 30, 2015 12:03:25 GMT 1
Jävligt härligt!!!!
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 30, 2015 12:15:48 GMT 1
Gott!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 30, 2015 14:41:29 GMT 1
Från hemsidan: Presenterar förändringar i den sportsliga organisationen och nyförvärv i spelartruppen på Wachtmeister 12:00 imorgon tisdag. Gött!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 30, 2015 15:20:31 GMT 1
goddagens! Får väl ta tag i "pennan" igen.....och....fan vet om jag fortfarande fattat....SHL...så overkligt...sjukt...
Fråga här: Ska man värva nytt INNAN sportchefen är klar? Är någon trots allt klar, som är tagit del i detta? Annars begriper jag ingenting...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 30, 2015 15:38:13 GMT 1
goddagens! Får väl ta tag i "pennan" igen.....och....fan vet om jag fortfarande fattat....SHL...så overkligt...sjukt... Fråga här: Ska man värva nytt INNAN sportchefen är klar? Är någon trots allt klar, som är tagit del i detta? Annars begriper jag ingenting... De ska ju även presentera förändringar i den sportsliga organisationen, för mig låter det som om att en sportchef är klar. Om Sundlöv tackat nej så kanske Höök får nytt förtroende?
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 30, 2015 15:45:19 GMT 1
goddagens! Får väl ta tag i "pennan" igen.....och....fan vet om jag fortfarande fattat....SHL...så overkligt...sjukt... Fråga här: Ska man värva nytt INNAN sportchefen är klar? Är någon trots allt klar, som är tagit del i detta? Annars begriper jag ingenting... Ja låter lite konstigt men jäkligt spännande!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 30, 2015 16:06:06 GMT 1
Kanske en sportchef med två favvisspelare
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 30, 2015 16:19:29 GMT 1
Ledin?? eller ska man bara annonsera att Viklund skrivit på?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 30, 2015 16:19:33 GMT 1
Kan bara hoppas att det är något sådant...lär ju inte vara lättare att få tag på sportchef, om man börjar värva innan. Tänker också på ryktet om Jimmies kontrakt..och givetvis Viklunds. INGET borde väl hända med truppen, innan sportchef är klar..!?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 30, 2015 16:23:45 GMT 1
Ledin?? eller ska man bara annonsera att Viklund skrivit på? Ledin? Nej tack! Och Wiklund är ju en förlängning, inte ett nyförvärv. Nog för att KHK gör en del konstiga grejer ibland, men tvivlar på att de skulle slå på stora trumman för att presentera en förlängning.
|
|
|
Post by time on Mar 30, 2015 16:25:07 GMT 1
Kan bara hoppas att det är något sådant...lär ju inte vara lättare att få tag på sportchef, om man börjar värva innan. Tänker också på ryktet om Jimmies kontrakt..och givetvis Viklunds. INGET borde väl hända med truppen, innan sportchef är klar..!? Händer nog inget officiellt innan SC presenterats.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 30, 2015 16:32:43 GMT 1
Ledin?? eller ska man bara annonsera att Viklund skrivit på? Ledin? Nej tack! Och Wiklund är ju en förlängning, inte ett nyförvärv. Nog för att KHK gör en del konstiga grejer ibland, men tvivlar på att de skulle slå på stora trumman för att presentera en förlängning. Var mer ett skämt..skulle tro att det är en allsvensk spelare som många blir missnöjda över eftersom många höjer förväntningarna när det är sånt här jippo
|
|