|
Post by time on Feb 11, 2015 19:15:42 GMT 1
Eftersom denna silly redan startats i annan tråd så är det lika bra att starta denna tråd redan nu.
Sverker VET att en spelare redan skrivit på för en annan klubb.
Undrar vem det är?? Vad tror ni?
(Jag vet inte utan har bara hört. Därför har jag avstått från att skriva här)
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Feb 11, 2015 19:19:33 GMT 1
Fjantigt ! Så kan jag också säga ! Alla vet väl att årets trupp inte blir intakt nästa säsong !
|
|
|
Post by time on Feb 11, 2015 19:20:39 GMT 1
Fjantigt ! Så kan jag också säga ! Alla vet väl att årets trupp inte blir intakt nästa säsong ! Exakt! Självklart kommer någon att lämna för andra klubbar. Att nu säga A men inte B är ju därför inte alltför våghalsigt.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 11, 2015 21:41:28 GMT 1
Pudas,Viklund,Bergström vågar jag påstå kommer lämna. Importerna lär väl inte vara kvar. Förmodligen inte Andersson och Kurki heller.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 11, 2015 22:04:37 GMT 1
Sverker VET att en spelare redan skrivit på för en annan klubb. Undrar vem det är?? Vad tror ni? Nyfiken/nyfikna? conny: såklart spelare försvinner, allt annat vore ju märkligt. Vad är fjantigt med att veta att en spelare i dagens lag har skrivit på för ett annat lag?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 11, 2015 23:13:26 GMT 1
Pudas,Viklund,Bergström vågar jag påstå kommer lämna. Importerna lär väl inte vara kvar. Förmodligen inte Andersson och Kurki heller. Inte så säker på att Kurki lämnar. Spelar vi kvar i HA tar han ju en given plats och har väl träffat en tjej här o trivs nog ganska bra. De andra håller jag med om, cruseman och Kellman kan nog också bli svåra att hålla kvar. Mycket kan dock ändras om vi går upp..då är de ju dessa spelare vi hoppas vi kan bygga kring.
|
|
|
Post by time on Feb 12, 2015 9:43:09 GMT 1
Sverker VET att en spelare redan skrivit på för en annan klubb. Undrar vem det är?? Vad tror ni? Nyfiken/nyfikna? conny: såklart spelare försvinner, allt annat vore ju märkligt. Vad är fjantigt med att veta att en spelare i dagens lag har skrivit på för ett annat lag? Varför skriva det om du inte berättar vem? Det är det fjantiga.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 12, 2015 10:43:35 GMT 1
Nyfiken/nyfikna? conny: såklart spelare försvinner, allt annat vore ju märkligt. Vad är fjantigt med att veta att en spelare i dagens lag har skrivit på för ett annat lag? Varför skriva det om du inte berättar vem? Det är det fjantiga. +1
|
|
|
Post by Sverker on Feb 12, 2015 11:18:27 GMT 1
Varför skriva det om du inte berättar vem? Det är det fjantiga. +1 + 2
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Feb 12, 2015 19:00:48 GMT 1
Att påstå att man vet och att det inte har kommit ut !
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Feb 12, 2015 20:49:11 GMT 1
Brukar inte silly vara lite mer optimistiskt? Hela första sidan i elände när vi leder serien på upploppet? Vilka agenter vill ha sina spelare i nästa års succéupplaga?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 12, 2015 21:37:48 GMT 1
Brukar inte silly vara lite mer optimistiskt? Hela första sidan i elände när vi leder serien på upploppet? Vilka agenter vill ha sina spelare i nästa års succéupplaga? Tror man ligger väldigt lågt just nu,man vet ju inte vilken serie vi ska spela i. Kommer troligen dröja lite med kontraktsförlängningar med. Många man inte vill vara utan i HA som man kanske ganska lätt ersätter om man tar sig till SHL
|
|
|
Post by Sverker on Feb 12, 2015 22:03:20 GMT 1
Blir det SHL, så är väl bara 5-7 spelare i laget aktuella för förlängning? Risken är att ngn av dessa ändå ger sej av.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 12, 2015 22:36:37 GMT 1
Blir det SHL, så är väl bara 5-7 spelare i laget aktuella för förlängning? Risken är att ngn av dessa ändå ger sej av. Så är det! Känns ändå bra att den spelaren med den kanske största utvecklingspotentialen i laget,Kellman, är från stan. Ingen garanti att han stannar givetvis men chansen är ju ganska stor om vi går till SHL. Viklund Pudas Andersson Lihagen Maksim (inte given men borde nog få chansen) Cruseman Bergström Kanske Slava Så många fler är det inte.
|
|
|
Post by time on Feb 13, 2015 0:26:08 GMT 1
Blir det SHL, så är väl bara 5-7 spelare i laget aktuella för förlängning? Risken är att ngn av dessa ändå ger sej av. Så är det! Känns ändå bra att den spelaren med den kanske största utvecklingspotentialen i laget,Kellman, är från stan. Ingen garanti att han stannar givetvis men chansen är ju ganska stor om vi går till SHL. Viklund Pudas Andersson Lihagen Maksim (inte given men borde nog få chansen) Cruseman Bergström Kanske Slava Så många fler är det inte. Galbraith och Thorell
|
|