|
Post by Sverker on Apr 30, 2015 15:18:14 GMT 1
Enl KHKs hemsida är truppen: Har KHK eller Time rätt? M1: M2: B1: Henrik Nilsson B2: Tom Linder B3: Maksim Matushkin B4: David Westlund B5: Victor Aronsson B6: B7: B8 F1: Mattias Granlund F2: Emil Larsson F3: Victor Löfstedt F4: Erik Thorell F5: Alexander Viklund F6: Vyacheslav Trukhno F7: Kristoffer Söder F8: Alexander Bergström F9: Jimmy Andersson F10: Joel Kellman F11: Filip Cruseman F12: Jesper Olofsson F13: John Henrion F14: Mattias Guter F15: Joachim Rohdin F16: Toni Kähkönen Tror nog båda har rätt, Time redovisar bara bekräftade spelare Thorell, Granlund o Löfstedt har ju kontrakt men det är inte samma sak att dom blir kvar, gäller väl Timo också Timo står väl inte som klar på KHKs hemsida? Spelare utan kontrakt. Namn Position Notering Patrick Galbraith Målvakt Timo Leinonen Målvakt 2014/2015 +1 Sammy Gustavsson Målvakt Patrik Nevalainen Back Russel Moyer Back Kelsey Tessier Forward Viktor Lundberg Forward
|
|
|
Post by veteran on Apr 30, 2015 15:27:47 GMT 1
Tror nog båda har rätt, Time redovisar bara bekräftade spelare Thorell, Granlund o Löfstedt har ju kontrakt men det är inte samma sak att dom blir kvar, gäller väl Timo också Timo står väl inte som klar på KHKs hemsida? Spelare utan kontrakt. Namn Position Notering Patrick Galbraith Målvakt Timo Leinonen Målvakt 2014/2015 +1 Sammy Gustavsson Målvakt Patrik Nevalainen Back Russel Moyer Back Kelsey Tessier Forward Viktor Lundberg Forward Grälsjuk igen? Tänk efter 2 sekunder varför spelarna fortfarande står kvar på hemsidan, även om de inte ingår i nästa års planering.
|
|
|
Post by chriande on May 6, 2015 12:56:11 GMT 1
Tom Linder står inte med på KHKs laguppställning ännu, han skulle väl ge besked innan den 30/4 har jag för mig.
|
|
|
Post by Sverker on May 20, 2015 11:33:11 GMT 1
Timo står väl inte som klar på KHKs hemsida? Spelare utan kontrakt. Namn Position Notering Patrick Galbraith Målvakt Timo Leinonen Målvakt 2014/2015 +1 Sammy Gustavsson Målvakt Patrik Nevalainen Back Russel Moyer Back Kelsey Tessier Forward Viktor Lundberg Forward Grälsjuk igen? Tänk efter 2 sekunder varför spelarna fortfarande står kvar på hemsidan, även om de inte ingår i nästa års planering. Vad skulle jag tänka till om?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 20, 2015 11:41:51 GMT 1
Grälsjuk igen? Tänk efter 2 sekunder varför spelarna fortfarande står kvar på hemsidan, även om de inte ingår i nästa års planering. Vad skulle jag tänka till om? Du är så duktig så, världsbäst.
|
|
|
Post by Sverker on May 20, 2015 12:15:05 GMT 1
Vad skulle jag tänka till om? Du är så duktig så, världsbäst. Tycker du man är duktig för att man presenterar fakta?
|
|
|
Post by time on May 20, 2015 14:29:53 GMT 1
Mv1 Linus Fernström Mv2 Patrick Galbraith Mv3
Backar
Def1 Maxim Matushkin Def2 David Westlund Def3 Victor Aronsson Def4 Henrik Nilsson Def5 Tom Linder Def6 Robin Gartner Def7 Anton Grundel Def8 Def9
Forwards
Fw1 Alexander Wiklund Fw2 Jesper Olofsson Fw3 Mattias Guter Fw4 John Henrion Fw5 Joel Kellman Fw6 Jimmy Andersson Fw7 Alexander Bergström Fw8 Slava Truhkno Fw9 Filip Cruseman Fw10 Kristoffer Söder Fw11 Joachim Rohdin Fw12 Toni Kähkönen Fw13 Emil Larsson Fw14 Mattias Granlund Fw15 Erik Thorell Fw16 Victor Löfstedt Fw17 Riley Holtzapfel Fw18
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 20, 2015 15:03:14 GMT 1
Du är så duktig så, världsbäst. Tycker du man är duktig för att man presenterar fakta? Trodde du ville ha bekräftelse.
|
|
|
Post by Sverker on May 23, 2015 20:39:46 GMT 1
Tycker du man är duktig för att man presenterar fakta? Trodde du ville ha bekräftelse. Jag är så trygg i mej själv, så jag behöver ingen bekräftelse från ngn här. Tyvärr har jag ofta info som inte du och andra har, vilket verkar irriterande för er.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 23, 2015 22:03:53 GMT 1
Trodde du ville ha bekräftelse. Jag är så trygg i mej själv, så jag behöver ingen bekräftelse från ngn här. Tyvärr har jag ofta info som inte du och andra har, vilket verkar irriterande för er. Nu gjorde du det igen, visade vilken übermensch du är! Jag tvivlar starkt på att någon irriterar sig på att du får ta del av information som ingen annan får, utan att du själv väljer att gång på gång tala om det för alla, som om det vore någon statusgrej.
|
|
|
Post by khkhkhfan on May 30, 2015 19:23:07 GMT 1
Möjlig uppställning inför säsongen, eller vad tror folk här inne?
1:a Grundel/Gartner Henrion/Holzapfel/Kähkönen 2:a Ny def/Matushkin Olofsson/Truchno/Thorell 3:a Linder /Aronsson Guter/Kellman/Andersson 4:a Nilsson/Westlund Rohdin/Bergström/Viklund
|
|
|
Post by khkkrille on May 30, 2015 21:34:54 GMT 1
Inte Bergström som center, tror du kan byta han mot Thorell och sedan tar Söder Bergströms plats
|
|
|
Post by khkhkhfan on May 30, 2015 22:45:51 GMT 1
Inte Bergström som center, tror du kan byta han mot Thorell och sedan tar Söder Bergströms plats Förstår hur du tänker, tycker själv om Thorell och tror hans snabbhet skulle passa med Slava. Är Söder en bättre center än Bergström?
|
|
|
Post by khkkrille on May 31, 2015 3:11:40 GMT 1
Inte Bergström som center, tror du kan byta han mot Thorell och sedan tar Söder Bergströms plats Förstår hur du tänker, tycker själv om Thorell och tror hans snabbhet skulle passa med Slava. Är Söder en bättre center än Bergström? Tror Thorell får de tufft i SHL. Ja iom att Bergström inte är en naturlig center och Söder i stort sett är prickfri defensivt så föredrar jag Söder som center i en 4e kedja.
|
|
|
Post by time on May 31, 2015 11:41:53 GMT 1
Thorell/Jimmy skadebenägna. Om de får vara fräscha bör båda gå in bland 13 fw i match
|
|