|
Post by Medgångssupportern on Apr 16, 2015 9:24:58 GMT 1
Bara en massa gnäll.. jag förstår att första säsongen i HA sitter kvar i minnet, men tycker ni inte att flera utav de man förlängt med har potential att bli bättre i SHL jämfört med de spelarna man hade kvar efter att vi gick upp i HA?
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 16, 2015 9:48:17 GMT 1
Jag tycker att det är märkligt att inte ni inte sätter upp alla spelarna i våra trupper, de som har kontrakt, skäms ni för dem? De har kontrakt, KHK hemsida säger det, hockeyförbundet säger det och även tränare och sportchef säger det, ändå vägrar ni sätta upp nilsson, lövstedt, Thorell med mera som spelare i vår trupp.
|
|
|
Post by aloviak on Apr 16, 2015 10:03:20 GMT 1
Jag tycker att det är märkligt att inte ni inte sätter upp alla spelarna i våra trupper, de som har kontrakt, skäms ni för dem? De har kontrakt, KHK hemsida säger det, hockeyförbundet säger det och även tränare och sportchef säger det, ändå vägrar ni sätta upp nilsson, lövstedt, Thorell med mera som spelare i vår trupp. Om du menar mig så spekulerar väl jag lite efter rykten som finns, har med Granlund o Emil men inte Thorell o Löfstedt Henrik kommer garanterat att vara kvar om vi diskuterar backar så även Linder
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 16, 2015 10:06:42 GMT 1
Jag tycker att det är märkligt att inte ni inte sätter upp alla spelarna i våra trupper, de som har kontrakt, skäms ni för dem? De har kontrakt, KHK hemsida säger det, hockeyförbundet säger det och även tränare och sportchef säger det, ändå vägrar ni sätta upp nilsson, lövstedt, Thorell med mera som spelare i vår trupp. Om du menar mig så spekulerar väl jag lite efter rykten som finns, har med Granlund o Emil men inte Thorell o Löfstedt Henrik kommer garanterat att vara kvar om vi diskuterar backar så även Linder Nope, inte dig jag syftade på
|
|
|
Post by aloviak on Apr 16, 2015 10:06:57 GMT 1
Forwards RW Joahkim Rohdin RW Mattias Guter RW John Henrion RW Alexander Bergström
RW Matias Granlund RW Viktor Löfstedt
LW Alexander Viklund LW Jimmy Andersson LW Jesper Olofsson LW Slava Truhkno
LW Filip Cruseman LW Emil Larsson LW Erik Thorell
C Kristoffer Söder C Joel Kellman C C
C
|
|
|
Post by time on Apr 16, 2015 10:56:37 GMT 1
Om du menar mig så spekulerar väl jag lite efter rykten som finns, har med Granlund o Emil men inte Thorell o Löfstedt Henrik kommer garanterat att vara kvar om vi diskuterar backar så även Linder Nope, inte dig jag syftade på Antar att du syftade på mig. Jag tillhör inte KHK's organisation utan skriver här vad jag tycker och tror. Men för att DU ska bli nöjd så ändrar jag rubriken i min sammanställning. Inte för att vara så. Men din verklighet över hur många spelare som truppen skulle ha har väl inte direkt slagit in.
|
|
|
Post by time on Apr 16, 2015 11:15:31 GMT 1
Jag tycker vi ska lägga det störta krutet på backsidan + mv. Utan solida backar o mv blir vi ett lätt byte i SHL. Tycker vi ska ha 2 mv, 8-9 backar o 15 forwards (inkl någon vass j20) Detta backar jag inte en tum på (kan man ha en ännu bredare trupp genom utlåning är detta förstås bara bra)
|
|
|
Post by Zäta on Apr 16, 2015 11:43:21 GMT 1
Jag tycker vi ska lägga det störta krutet på backsidan + mv. Utan solida backar o mv blir vi ett lätt byte i SHL. Tycker vi ska ha 2 mv, 8-9 backar o 15 forwards (inkl någon vass j20) Detta backar jag inte en tum på (kan man ha en ännu bredare trupp genom utlåning är detta förstås bara bra) Sundlöv har väl sagt att han vill ha 3 målvakter?
|
|
|
Post by time on Apr 16, 2015 12:37:52 GMT 1
Detta backar jag inte en tum på (kan man ha en ännu bredare trupp genom utlåning är detta förstås bara bra) Sundlöv har väl sagt att han vill ha 3 målvakter? ja och antar att en lånas ut om det blir 3 mv.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 16, 2015 12:40:57 GMT 1
Sundlöv har väl sagt att han vill ha 3 målvakter? ja och antar att en lånas ut om det blir 3 mv. Alldeles säkert men av dessa 3 målvakter utgår jag från att Timo är den sämre..kommer Timo att lånas ut då? Kommer han vilja bli utlånad?
|
|
|
Post by Zäta on Apr 16, 2015 13:12:14 GMT 1
ja och antar att en lånas ut om det blir 3 mv. Alldeles säkert men av dessa 3 målvakter utgår jag från att Timo är den sämre..kommer Timo att lånas ut då? Kommer han vilja bli utlånad? Vad han vill spelar väl egentligen mindre roll? Det är knappast något han kan styra över. Han är under kontrakt och får väl likt alla andra rätta sig efter det som bestäms?
|
|
|
Post by aloviak on Apr 16, 2015 13:29:36 GMT 1
ja och antar att en lånas ut om det blir 3 mv. Alldeles säkert men av dessa 3 målvakter utgår jag från att Timo är den sämre..kommer Timo att lånas ut då? Kommer han vilja bli utlånad? Vissa rykten säger att Timo inte blir kvar eller att han vill lånas ut och att J20 målisen blir 3 målvakt
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 16, 2015 13:59:10 GMT 1
Alldeles säkert men av dessa 3 målvakter utgår jag från att Timo är den sämre..kommer Timo att lånas ut då? Kommer han vilja bli utlånad? Vissa rykten säger att Timo inte blir kvar eller att han vill lånas ut och att J20 målisen blir 3 målvakt Det jag menar..är man snart 40 vill man inte hatta runt längre
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 16, 2015 15:49:23 GMT 1
Vissa rykten säger att Timo inte blir kvar eller att han vill lånas ut och att J20 målisen blir 3 målvakt Det jag menar..är man snart 40 vill man inte hatta runt längre Hatta runt och hatta runt... 3 mils bilkörning västerut kan han nog få en rätt tung roll. Ett par mil till men snett genom skogen t.o.m i HA.
|
|
|
Post by aloviak on Apr 16, 2015 17:19:38 GMT 1
Det jag menar..är man snart 40 vill man inte hatta runt längre Hatta runt och hatta runt... 3 mils bilkörning västerut kan han nog få en rätt tung roll. Ett par mil till men snett genom skogen t.o.m i HA. Tror att hellre spelar än öppnar dörr oavsett var ?
|
|