|
Post by gloriel64 on Apr 7, 2015 20:31:24 GMT 1
Hånberg säger att han inte alls är klar, så, bara ett rykte just nu. Vi får avvakta då, vill ni ta bort tråden medan? nejdå, jag väntar bara lite med mitt välkommen.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 7, 2015 20:47:03 GMT 1
Lite oroande kanske att mrmadhawk inte skrivit om de än..
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 7, 2015 20:59:03 GMT 1
Lite oroande kanske att mrmadhawk inte skrivit om de än.. Japp, han har sällan fel..
|
|
pera
Björnligan
|
Post by pera on Apr 7, 2015 21:44:21 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 8, 2015 8:40:17 GMT 1
Lite oroande kanske att mrmadhawk inte skrivit om de än.. Det betyder bara att Guters agent inte ringt till MrMadhawk, inget mer.
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 8, 2015 8:45:48 GMT 1
Lite oroande kanske att mrmadhawk inte skrivit om de än.. Det betyder bara att Guters agent inte ringt till MrMadhawk, inget mer. Nu är det ju så att Hånberg har dementerat att han är klar... Och nu tycker jag att det Är Sundlöv som skall hantera allt vad det gäller våra trupper, jag hoppas inte att KHK kört ett eget race.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 8, 2015 8:49:52 GMT 1
Det betyder bara att Guters agent inte ringt till MrMadhawk, inget mer. Nu är det ju så att Hånberg har dementerat att han är klar... Och nu tycker jag att det Är Sundlöv som skall hantera allt vad det gäller våra trupper, jag hoppas inte att KHK kört ett eget race. Finns det verkligen någon som på allvar tror att Pelle och Sundlöv inte pratar med varandra innan man skriver kontrakt med en spelare? Sundlöv har fortfarande kontrakt med Winnipeg, alltså får han inte officiellt representera våran klubb fram tills hans kontrakt med dem löper ut, vilket är i maj om jag inte minns helt fel. Och det är väl klart att Hånberg dementerar, Rolf och Höök har ju sagt att när en spelare ska presenteras så gör man det i Wachtmeister.. vilket han även hintar om händer på torsdag i blekingesporten.
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 8, 2015 10:27:53 GMT 1
Nu är det ju så att Hånberg har dementerat att han är klar... Och nu tycker jag att det Är Sundlöv som skall hantera allt vad det gäller våra trupper, jag hoppas inte att KHK kört ett eget race. Finns det verkligen någon som på allvar tror att Pelle och Sundlöv inte pratar med varandra innan man skriver kontrakt med en spelare? Sundlöv har fortfarande kontrakt med Winnipeg, alltså får han inte officiellt representera våran klubb fram tills hans kontrakt med dem löper ut, vilket är i maj om jag inte minns helt fel. Och det är väl klart att Hånberg dementerar, Rolf och Höök har ju sagt att när en spelare ska presenteras så gör man det i Wachtmeister.. vilket han även hintar om händer på torsdag i blekingesporten. Eller också är han inte helt klart, han kan ju tala sanning, eller ljuger han? Finns ju bara sanning och lögn.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 8, 2015 12:03:42 GMT 1
Finns det verkligen någon som på allvar tror att Pelle och Sundlöv inte pratar med varandra innan man skriver kontrakt med en spelare? Sundlöv har fortfarande kontrakt med Winnipeg, alltså får han inte officiellt representera våran klubb fram tills hans kontrakt med dem löper ut, vilket är i maj om jag inte minns helt fel. Och det är väl klart att Hånberg dementerar, Rolf och Höök har ju sagt att när en spelare ska presenteras så gör man det i Wachtmeister.. vilket han även hintar om händer på torsdag i blekingesporten. Eller också är han inte helt klart, han kan ju tala sanning, eller ljuger han? Finns ju bara sanning och lögn. Som Pelle sa... www.khk.se/blog/nyheter/khk-silly-season-pa-wachtmeister-ca-fastigheter-2/
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 8, 2015 12:26:48 GMT 1
Måste väl va herr Guter och kanske nån förlängning?Kellman?
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 8, 2015 12:37:14 GMT 1
Måste väl va herr Guter och kanske nån förlängning?Kellman? Molin kanske?
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 8, 2015 13:00:10 GMT 1
Måste väl va herr Guter och kanske nån förlängning?Kellman? Molin kanske? Kan de såklart också vara med då blir jag lite småbesviken
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 8, 2015 13:01:42 GMT 1
Både och tror jag. "...nyheter i spelartruppen och senaste nytt i övriga organisationen"
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 8, 2015 13:57:28 GMT 1
Både och tror jag. "...nyheter i spelartruppen och senaste nytt i övriga organisationen" Du räddade just min dag
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 8, 2015 14:02:17 GMT 1
Måste väl va herr Guter och kanske nån förlängning?Kellman? Hoppas verkligen att det är Kellman, men tror tyvärr att vi får vänta lite till på att han ska bestämma sig även fast han lät väldigt positivt till en förlängning i Viasats intervju med honom häromdagen.
|
|