|
Post by khkkrille on Apr 8, 2015 14:11:39 GMT 1
Måste väl va herr Guter och kanske nån förlängning?Kellman? Hoppas verkligen att det är Kellman, men tror tyvärr att vi får vänta lite till på att han ska bestämma sig även fast han lät väldigt positivt till en förlängning i Viasats intervju med honom häromdagen. Tror tyvärr du har rätt..
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 8, 2015 14:30:22 GMT 1
helt sjukt om han vill lämna NU! Mkt förvånad över alla som inte säger som Wiklund...typ "det är självklart att man vill vara kvar efter denna resan...och fortsätta den"! Att Kellman inte ens skulle testa och skriva EN säsong, för att se vad som händer, ser jag som rena sveket mot moderklubben. Dessutom har han flera gånger tidigare tuggat om DRÖMMEN att spela med KHK i SHL. Tror inte han skulle behöva svälta med lönen här, även om den skulle bli lite mindre.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 8, 2015 15:17:33 GMT 1
helt sjukt om han vill lämna NU! Mkt förvånad över alla som inte säger som Wiklund...typ "det är självklart att man vill vara kvar efter denna resan...och fortsätta den"! Att Kellman inte ens skulle testa och skriva EN säsong, för att se vad som händer, ser jag som rena sveket mot moderklubben. Dessutom har han flera gånger tidigare tuggat om DRÖMMEN att spela med KHK i SHL. Tror inte han skulle behöva svälta med lönen här, även om den skulle bli lite mindre. Tvivlar på att det är lönen det handlar om i första hand, även fast det väger in.. utan det gäller var han kan utvecklas som mest.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 8, 2015 15:27:24 GMT 1
Hur stor roll kan ett SHL-lag eller ett annat spela!? Jag förstår om man sticker för att spela i ett J20 Superelit istället för J20 Div 2... Fattar ju också noll av varför Pudas lämnar...har varit med om något fantastiskt och oväntat...för att sedan lämna för att utvecklas mer! Frågar igen hur man kan resonera annorlunda än Wiklund!? Man HINNER ju liksom byta klubb senare om det går åt skogen här! Det är liksom inga 40-åringar som ska försöka få sin NHL-ring innan pensionen...
|
|
|
Post by benderman on Apr 8, 2015 21:14:06 GMT 1
Håller helt o hållet med dig qALLAHAN......det är väl här både Pudas o Kellman har utvecklats till som mest.....o varför?.......här fick dom ansvar o här fick dom bärande roller som dom aldrig hade fått i nåt annat lag.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 8, 2015 22:15:57 GMT 1
Pudas skrev på INNAN KHK var klara för SHL!!! Vad är så svårt att förstå med de faktumet?? Vad tycker ni att han ska säga för anledning?? Döm inte Kellman innan ni vet vart han ska ta vägen! Visst killen får en större roll i laget men samtidigt en mer undanskymd tillvaro än i tex HV eller FBK..Jag tror inte ni heller haft så lätt att välja!
|
|
|
Post by benderman on Apr 8, 2015 22:25:15 GMT 1
Först o främst så kunde Pudas avvakta tills säsongen är över....han hade inte förlorat nåt på det, tvärtom. Gäller det pengar så har jag full förståelse men snack om utveckling köper jag inte. Dömer inte alls Kellman om det är pengar som avgör MEN.......kom inte o snacka om utveckling. Det är här dom har tagit stora kliv i karriären o tack vare den speltiden o ansvaret dom fick under Pelle.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 9, 2015 0:20:37 GMT 1
amen to that... Varför skulle Pudas skriva på innan han visste var vi skulle spela? Lika sjukt som att lämna av andra anledningar. Och att han var på väg till Skellefteå hade jag i alla fall förstått LITE
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 9, 2015 5:05:07 GMT 1
Javisst kunde han väntat, men om vi inte gått upp då och BIF redan tillsatt den platsen, hade inte det då känts för jäkligt tror ni? Hur hade ni gjort? Hade ni varit så iskalla i låga 20års åldern? Jäkligt lätt att sitta här o snacka tydligen..
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 9, 2015 11:09:07 GMT 1
Välkommen på riktigt nu då
|
|
|
Post by kaffe on Apr 9, 2015 11:09:35 GMT 1
Han presenterades precis på presskonferensen. Välkommen!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 9, 2015 11:10:17 GMT 1
Välkommen.. på riktigt.
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 9, 2015 11:39:42 GMT 1
Välkommen Guter, straffskytt nummer 1....
|
|
|
Post by jompa on Apr 9, 2015 12:44:21 GMT 1
Välkommen
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 15, 2015 20:38:30 GMT 1
Krille, hälsa jocke välkommen också
|
|