|
Post by khkkrille on Apr 15, 2015 22:14:00 GMT 1
Ytterligare en lirare som tycks vara mellan HA och SHL. Ska bli kul att följa men visst hade man kanske velat se nåt starkare kort när de drar ihop sej i truppen.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 16, 2015 4:47:48 GMT 1
Ytterligare en lirare som tycks vara mellan HA och SHL. Ska bli kul att följa men visst hade man kanske velat se nåt starkare kort när de drar ihop sej i truppen. Nåja,bara rykte än så länge...
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 16, 2015 5:40:54 GMT 1
Ytterligare en lirare som tycks vara mellan HA och SHL. Ska bli kul att följa men visst hade man kanske velat se nåt starkare kort när de drar ihop sej i truppen. Högre klass än någon i vår trupp tycker jag, välkommen.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 16, 2015 5:52:35 GMT 1
Ytterligare en lirare som tycks vara mellan HA och SHL. Ska bli kul att följa men visst hade man kanske velat se nåt starkare kort när de drar ihop sej i truppen. Nåja,bara rykte än så länge... Om Madhawk skriver att det är klart så är det mer än ett rykte för mej
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 16, 2015 7:34:59 GMT 1
Nåja,bara rykte än så länge... Om Madhawk skriver att det är klart så är det mer än ett rykte för mej Jag håller med, och Rhodin har ju själv bekräftat det, han säger ju att det inte var meningen att det skulle komma ut redan nu.
|
|
|
Post by jompa on Apr 23, 2015 19:18:17 GMT 1
Välkommen
|
|
|
Post by time on Apr 23, 2015 22:56:48 GMT 1
Välkommen!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 24, 2015 22:49:55 GMT 1
Välkommen nu då
|
|
|
Post by time on Oct 13, 2015 16:41:48 GMT 1
Brunkare som nu ligger etta i poängligan
|
|
|
Post by vsn on Oct 13, 2015 17:05:04 GMT 1
Brunkare som nu ligger etta i poängligan Ja, visst är det bra? Men säger det egentligen inte bara hur mycket de andra underpresterar?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 13, 2015 21:05:07 GMT 1
verkligen...när kan vi skicka Kähkönen? Jimmy? Kellman? Jämför med Lindholms steg från oss till SHL... Och Guter har blivit svagare o svagare efter en bra start på säsongen
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 13, 2015 21:20:05 GMT 1
verkligen...när kan vi skicka Kähkönen? Jimmy? Kellman? Jämför med Lindholms steg från oss till SHL... Och Guter har blivit svagare o svagare efter en bra start på säsongen Kellman bör inte skickas alls, Kähkönen bör man vänta liiite till med men Andersson, matusckin och Westlund bör skickas omgående. Lindholms steg var väntat, vår bästa center den säsongen han var här. Måste ju underlättat att han kom till ett mycket bra lag där folk runt omkring honom stiger fram, där det inte märks om han producerar eller inte.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 13, 2015 21:48:53 GMT 1
jag kanske inte menar att Kellman ska skickas, men han tar ju inte ens i! Och du klagade på Jensens närkampsspel...det var rena Ulf Samuelsson, jämfört med Kellmans nuvarande. Varför vänta med finnen? Man var mkt besvikna på honom i Leksand...då för att han missade massor med chanser. Nu har han inte ens det. Totalt off. De andra kan jag hålla med om. Westlund är livsfarlig...beklagligt att SHL-förvärv ska tillhöra de svagare i laget.. :/
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 13, 2015 22:07:31 GMT 1
jag kanske inte menar att Kellman ska skickas, men han tar ju inte ens i! Och du klagade på Jensens närkampsspel...det var rena Ulf Samuelsson, jämfört med Kellmans nuvarande. Varför vänta med finnen? Man var mkt besvikna på honom i Leksand...då för att han missade massor med chanser. Nu har han inte ens det. Totalt off. De andra kan jag hålla med om. Westlund är livsfarlig...beklagligt att SHL-förvärv ska tillhöra de svagare i laget.. :/ Angående Kellman så är antagligen självförtroendet nere i källaren. Det kan ju gälla de andra med iofs men det är ganska kännbart när de gäller Joel. Tycker dock spelet med Guter och Olofsson stundtals är riktigt bra, den enda kedjan som har lite längre anfall. Kähkönen har ju potential långt där inne, han har ju trots allt för inte så längesen gjort landskamper. Kollar man EP tycker jag mej se att han inte är en poängspelare utan en grovjobbare och slitet han gör kan du väl inte klaga på iaf?
|
|
|
Post by vsn on Oct 14, 2015 7:18:55 GMT 1
jag kanske inte menar att Kellman ska skickas, men han tar ju inte ens i! Och du klagade på Jensens närkampsspel...det var rena Ulf Samuelsson, jämfört med Kellmans nuvarande. Varför vänta med finnen? Man var mkt besvikna på honom i Leksand...då för att han missade massor med chanser. Nu har han inte ens det. Totalt off. De andra kan jag hålla med om. Westlund är livsfarlig...beklagligt att SHL-förvärv ska tillhöra de svagare i laget.. :/ Angående Kellman så är antagligen självförtroendet nere i källaren. Det kan ju gälla de andra med iofs men det är ganska kännbart när de gäller Joel. Tycker dock spelet med Guter och Olofsson stundtals är riktigt bra, den enda kedjan som har lite längre anfall. Kähkönen har ju potential långt där inne, han har ju trots allt för inte så längesen gjort landskamper. Kollar man EP tycker jag mej se att han inte är en poängspelare utan en grovjobbare och slitet han gör kan du väl inte klaga på iaf? Problemet med Guter - Kellman - Olofsson i anfallszon är att 90-95% av tiden spenderas vid sarghörnen, och därifrån blir det svårt att göra poäng. Krävs väl inte så jättemycket att boxa ut dem i hörnen.
|
|