|
Post by khkkrille on Oct 14, 2015 8:09:51 GMT 1
Jag tycker nog de sätter upp Olofsson i bra lägen ganska ofta ändå.
|
|
|
Post by vsn on Oct 14, 2015 9:06:06 GMT 1
Olofsson snittar ca 2 skott på mål och 2 utanför/blockerat per match. Detta är inklusive 2:11 i PP per match. Har inte så mycket att göra med Rohdin, men ja.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 14, 2015 9:22:29 GMT 1
Tyvärr upphörde Olofsson också med produktionen...efter två matcher...kändes som han skulle bli stor målkung då. Tycker han också haft förre och färre lägen
|
|
|
Post by time on Nov 30, 2015 8:25:59 GMT 1
GRYMT spelsinne vid framspelningen till Emils 3-4!!
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 30, 2015 11:36:57 GMT 1
GRYMT spelsinne vid framspelningen till Emils 3-4!! Mer flax tycker jag,passade egentligen för sent
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 30, 2015 14:29:57 GMT 1
GRYMT spelsinne vid framspelningen till Emils 3-4!! Mer flax tycker jag,passade egentligen för sent Tyckte jag också. Frågan är om han såg glipan mellan isen motståndarens klubba?
|
|
|
Post by time on Nov 30, 2015 15:33:20 GMT 1
GRYMT spelsinne vid framspelningen till Emils 3-4!! Mer flax tycker jag,passade egentligen för sent För sent ?? Hade han passat tidigare hade ju inte Emil fått så bra skottläge
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 30, 2015 17:28:02 GMT 1
Nä visserligen men det var en passning som går hem 1 av 10..9 av 10 tar den på klubba eller kropp på försvararen. Gillar inte obefintliga marginaler (gå tillbaka till brasan och fahla tiden och läs). Nu gick det bra denna gången men att kalla det grymt spelsinne,det gör jag inte. Ungefär som att kalla en sneträff som går i mål för ett jäkla bra skott.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 30, 2015 18:34:02 GMT 1
Hm...SÅG faktiskt helt avsiktligt ut att vänta ut backen...hade aldrig blivit så öppet mål om han passat tidigare, för då hade målvakten hunnit täcka mer. Den typen av marginaler tycker jag ofta motståndarna spelar med...
|
|
|
Post by time on Nov 30, 2015 18:43:08 GMT 1
Hm...SÅG faktiskt helt avsiktligt ut att vänta ut backen...hade aldrig blivit så öppet mål om han passat tidigare, för då hade målvakten hunnit täcka mer. Den typen av marginaler tycker jag ofta motståndarna spelar med... precis. Att som khkkrille jämföra det med en snedspark i fotboll... Jag o Mr C har varit med lite längre o såg briljansen i Rohdins agerande
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 30, 2015 20:13:32 GMT 1
Hm...SÅG faktiskt helt avsiktligt ut att vänta ut backen...hade aldrig blivit så öppet mål om han passat tidigare, för då hade målvakten hunnit täcka mer. Den typen av marginaler tycker jag ofta motståndarna spelar med... precis. Att som khkkrille jämföra det med en snedspark i fotboll... Jag o Mr C har varit med lite längre o såg briljansen i Rohdins agerande Ni har väl varit med så länge att synen och omdömet börjar svikta
|
|