|
Post by vsn on Aug 19, 2015 14:17:28 GMT 1
Snygg design, gillar att man inte satte den svarta linjen i mitten, då hade den blivit för lik växjös tröja. Däremot så är det lite väl mycket reklamplatser på framsidan enligt mitt tycke. Jag undrar också var man placerar C och A utan att det blir överjävligt svårt att se det?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 19, 2015 15:32:10 GMT 1
Bra grunddesign, men reklamen gör att den inte ser klok ut. Likadana, stela, packade rektanglar...hemskt. Är det samma gamla snikstuk, utan broderat klubbmärke? Bäst är färgen!
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 19, 2015 15:49:53 GMT 1
Helt ok!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 20, 2015 15:15:11 GMT 1
Hade sett bättre ut om inte varenda jävla reklamlogga haft vit bakgrund.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 20, 2015 15:56:35 GMT 1
Oj...är VI överens?
|
|
|
Post by Sverker on Aug 20, 2015 19:40:02 GMT 1
Hade sett bättre ut om inte varenda jävla reklamlogga haft vit bakgrund. Hur skulle dom då synts?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 20, 2015 21:08:14 GMT 1
Hade sett bättre ut om inte varenda jävla reklamlogga haft vit bakgrund. Hur skulle dom då synts? Som sagt, det är bara att varenda logga är mot vit bakgrund jag inte gillar, exempelvis STENA, MCT och BAGA hade sett bättre ut mot svart eller orange istället. Det ser även för plottrigt ut och tar fokus från själva loggan.
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 20, 2015 22:11:42 GMT 1
Hur skulle dom då synts? Som sagt, det är bara att varenda logga är mot vit bakgrund jag inte gillar, exempelvis STENA, MCT och BAGA hade sett bättre ut mot svart eller orange istället. Det ser även för plottrigt ut och tar fokus från själva loggan. Ger er rätt där!
|
|
|
Post by vsn on Aug 21, 2015 9:38:56 GMT 1
Som sagt, det är bara att varenda logga är mot vit bakgrund jag inte gillar, exempelvis STENA, MCT och BAGA hade sett bättre ut mot svart eller orange istället. Det ser även för plottrigt ut och tar fokus från själva loggan. Ger er rätt där! Håller med fullständigt. Tänkte köpa årets matchtröja innan säsongen, men tror att jag skippar det nu faktiskt. Den skulle ju ändå bara hängt på väggen.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 21, 2015 9:50:29 GMT 1
Hade sett bättre ut om inte varenda jävla reklamlogga haft vit bakgrund. Hur skulle dom då synts? Är väl inga problem att variera bakgrunden. Ett lysande exempel...(även om det är FBK). EN av fyra har vit bakgrund!
|
|
|
Post by Sverker on Aug 21, 2015 10:10:37 GMT 1
Vilka ordinarie bakgrunder har våra sponsorer?
Det jag kan se på FBKs bakgrunder är att företagens bakgrunder är deras ordinarie (kanske inte Stadium).
Vore ju inte så snyggt om Löfbergs Lila hade haft vit bakgrund.
|
|