|
Post by gloriel64 on Jan 12, 2016 11:29:45 GMT 1
Kanske är jäkligt ensam om detta men saknar fan tiden i div 1. Jag håller helt med dig, det var lagom liksom.
|
|
|
Post by gloriel64 on Jan 12, 2016 11:31:50 GMT 1
Efter senaste matchen sa jag att det var roligare i div 2 t o m. Kanske lite överdrivet, men det var hetare än vad det är idag. Div 1 var fantastiskt! Vilket Blekingekrig...silly season..osv. En massa knasiga ideer...nedräkningar...spelarpresentationer i hallen.... Denna säsong är helt stendöd Helt rätt, det fanns mer tid för sådant, mer intresse, nu är allt för mycket elit( förutom vårt lag då ), finns ingen tid för någon att göra det lilla extra som betyder så mycket för fans och sponsorer.
|
|
|
Post by hockeyalskaren on Jan 13, 2016 23:45:14 GMT 1
Derbymatcherna borta mot KRIF, säsongen när Martjkov & Kirill spelade var tider det!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 14, 2016 0:19:43 GMT 1
det säger en del om vilket praktfiasko vi genomlider....man har totalförstört all glädje att gå på hockey och vi sitter och saknar Vämöhallen...
|
|
|
Saknar..
Feb 10, 2016 21:52:04 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Feb 10, 2016 21:52:04 GMT 1
Var o kikade på krif- Västervik ikväll. Man saknar kanske inte spelet med noll puckkontroll och hafsigt spel men däremot passionen och lidelsen som finns där.. En kul upplevelse faktiskt!
|
|
|
Post by time on Feb 11, 2016 7:59:05 GMT 1
Var o kikade på krif- Västervik ikväll. Man saknar kanske inte spelet med noll puckkontroll och hafsigt spel men däremot passionen och lidelsen som finns där.. En kul upplevelse faktiskt! Var också där. Saknar absolut inte den halvsovande sittplatspublik i Kallinge.
|
|
|
Saknar..
Feb 11, 2016 8:43:13 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Feb 11, 2016 8:43:13 GMT 1
Nä otroligt dött..de har en ganska bra klack med bra ramsor (något för BB att kolla på och ta efter) dock. Men oj vilket slarvigt spel. Ser inte hur Västervik ska kunna utmana om en plats i allsvenskan med det spel de prestera..
|
|
|
Post by time on Feb 11, 2016 9:03:11 GMT 1
Nä otroligt dött..de har en ganska bra klack med bra ramsor (något för BB att kolla på och ta efter) dock. Men oj vilket slarvigt spel. Ser inte hur Västervik ska kunna utmana om en plats i allsvenskan med det spel de prestera.. Precis tempot bra för ettan. men förmodligen lite för högt i förhållande till kunnandet. Speciellt i KRIF
|
|
|
Saknar..
Feb 11, 2016 9:19:31 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Feb 11, 2016 9:19:31 GMT 1
Mm, jag har faktiskt inte sett en ettanmatch sedan vi själva låg där. Tempot var högt,ja. I PP fick ju Västervik nån gång upp SHLtempo men det slutade ju bara med missad passning eller missat direktskott. Känns som att ettan blivit lite sämre sen vi spelade där men kanske såg fel. Enligt Mjörnberg var det en ganska dålig Div1 match och jag har ju inget att relatera till.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 11, 2016 10:43:20 GMT 1
Nä otroligt dött..de har en ganska bra klack med bra ramsor (något för BB att kolla på och ta efter) dock. Men oj vilket slarvigt spel. Ser inte hur Västervik ska kunna utmana om en plats i allsvenskan med det spel de prestera.. Tycker att BB gör det bra, men visst hade man önskat lite mer variation på ramsorna.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 11, 2016 11:03:03 GMT 1
Jag är nöjd med dem...om jag bara blev av med den satans trumman!! Ren jävla pina
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 11, 2016 11:15:07 GMT 1
Jag är nöjd med dem...om jag bara blev av med den satans trumman!! Ren jävla pina Mera Trummor åt Folket!!!
|
|
|
Saknar..
Feb 11, 2016 11:26:58 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Feb 11, 2016 11:26:58 GMT 1
Nä otroligt dött..de har en ganska bra klack med bra ramsor (något för BB att kolla på och ta efter) dock. Men oj vilket slarvigt spel. Ser inte hur Västervik ska kunna utmana om en plats i allsvenskan med det spel de prestera.. Tycker att BB gör det bra, men visst hade man önskat lite mer variation på ramsorna. Jag vill ha lite mer kraftfulla ramsor och inte ett jäkla mummel
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 11, 2016 13:15:31 GMT 1
Så länge man bankar på trumman, försvinner ju allt annat, oavsett vad/hur man säger det.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 12, 2016 9:43:51 GMT 1
Jag saknar hockeyn. Det spelas för lite hockey nu helt enkelt. Eländigt långa uppehåll.
|
|