|
Post by Zäta on Jan 11, 2016 8:41:16 GMT 1
Har ni testat den? Jag var där när vi mötte Rögle. Vore kul att höra någon annans åsikt.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 12, 2016 12:42:36 GMT 1
Då får du väl först bidra med din egen åsikt? Har själv inte varit där men de jag pratat med som varit verkar varit positiva.
|
|
|
Post by Bart on Jan 12, 2016 13:41:21 GMT 1
Har hört positiva röster. Jag testar själv på lördag. Ska bli kul
|
|
|
Post by Zäta on Jan 12, 2016 13:51:18 GMT 1
Jag tyckte att maten var helt ok. Fläslfile,kyckling potatisgratäng och klyftpotatisar, Bea diverse sallader och rödvinssås.
Dock tycker jag konceptet med att det inte serveras kaffe innan första periodpause är värdelöst. jag villha kaffe på maten. Istället fick man stressa dit i pausen, Köa för att få sig en kopp och en bit paj. Slänga i sig det och skynda till sin plats för att hinna.
Men trevlig personal och stämningen var god. Jag kommer äta där fler gånger(om jag får kaffe på maten).
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 26, 2016 14:04:38 GMT 1
Lunchat där idag och jag är helnöjd. Hoppas bara inte att alla KHK:are..spelare och organisation äter gratis där...
|
|
|
Post by khkmarcus on Jan 26, 2016 15:42:36 GMT 1
Åt där den 16/1 (modo matchen) Tycker att maten va ok inte mer , Lite mer kryddor på både fläskfilén & kycklingen hade inte skadat. Men det kostar ju inte en förmögenhet,
Men kaffe det tog jag innan match start , kanske man inte fick då eller?
Klart man kommer att äta där fler gånger, Det gynnar ju KHK
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 26, 2016 16:42:45 GMT 1
Detta var ju "vanlig" dagens i form av "Biff Lindström med rödvinssky, dijoncrème och stekt potatis.". Dagens med lite finess, tycker jag...kaprisen och dijoncrémen var smarrig =) Eftersom det är buffé och man kan äta så man storknar, så är priset ok
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 27, 2016 8:32:34 GMT 1
Detta var ju "vanlig" dagens i form av "Biff Lindström med rödvinssky, dijoncrème och stekt potatis.". Dagens med lite finess, tycker jag...kaprisen och dijoncrémen var smarrig =) Eftersom det är buffé och man kan äta så man storknar, så är priset ok Vad kostar det?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 27, 2016 9:23:15 GMT 1
90...75 om man vill ta med
|
|
|
Post by raquex on Jan 27, 2016 13:18:03 GMT 1
Synd att det blev så stressat med att bygga ut.
Hade hoppas på som nått liknande i Växjö där man har buffé högst upp och att man kan käka och dricka gott och samtidigt kunna kolla på matchen.
Där säljer dom även paketpris med buffé + matchbiljett. Finns det för KHK eller får man betala sånt var för sig?
|
|