|
Post by khkkrille on May 1, 2016 21:27:04 GMT 1
Illa skött av sportchefen om det stämmer att Olofsson kunde bryta sitt kontrakt och dra till Skellefteå utan kompensation till KHK. Det ryktet kom ju omgående att han skulle till Skellefteå. Hemlängtan rena rama skitsnacket då saik kontaktat honom ville han dit. Sa jag från början...
|
|
|
Post by Zäta on May 1, 2016 21:45:34 GMT 1
Illa skött av sportchefen om det stämmer att Olofsson kunde bryta sitt kontrakt och dra till Skellefteå utan kompensation till KHK. Det ryktet kom ju omgående att han skulle till Skellefteå. Hemlängtan rena rama skitsnacket då saik kontaktat honom ville han dit. Sa jag från början... Alternativet kunde ju vara ha en omotiverad spelare som ville bort och inte offrat en hörntand för klubben. Vad hade det varit värt?
|
|
|
Post by darthvader on May 1, 2016 23:06:17 GMT 1
Trevligt med Honken till KHK, nu känner jag mig ändå trygg med målvaktssidan, litar helt på Honken. Backarna är man lite skeptisk till men förhoppningsvis blir det bra, spelare brukar ju höja sig här i klubben. Nu undrar man vad det är för center som kommer värvas, hoppas att det är en riktig spets och stabil lirare.
|
|
|
Post by wodmatte on May 2, 2016 2:54:17 GMT 1
|
|
|
Post by vsn on May 2, 2016 7:08:19 GMT 1
Det är väl det defensiva spelet som är ett problem för honom. Vet inte varför han är listad som C, har aldrig sett honom spela annat än RW.
|
|
|
Post by khkkrille on May 2, 2016 7:53:28 GMT 1
Alternativet kunde ju vara ha en omotiverad spelare som ville bort och inte offrat en hörntand för klubben. Vad hade det varit värt? Nu handlade de inte om det utan att de va en påhittad story..och fick vi ingen kompensation så är det illa skött.
|
|
|
Post by Zäta on May 2, 2016 11:29:15 GMT 1
Ny silly på Wachtmeister på tisdag. Känns otroligt urvattnat, då det knappast släpps ngt som inte redan är ute.
|
|
|
Post by wodmatte on May 2, 2016 11:37:16 GMT 1
mm dom kunde ju i alla fall sända det på webben i fall dom ska ha det dessutom
|
|
|
Post by gloriel64 on May 2, 2016 11:37:48 GMT 1
Ny silly på Wachtmeister på tisdag. Känns otroligt urvattnat, då det knappast släpps ngt som inte redan är ute. Nja, jag upplever som att det är en hel del folk där samt att de som är där uppskattar det. Det är aldrig fel att visa upp varumärket.
|
|
|
Post by khkmarcus on May 2, 2016 12:11:23 GMT 1
Spelar ingen roll hur dom gör så är vissa aldrig nöjda
|
|
|
Post by Zäta on May 2, 2016 12:13:58 GMT 1
Spelar ingen roll hur dom gör så är vissa aldrig nöjda Så är det säkert. Jag är inte så svårflörtad faktiskt. Men hela grejen blir ju ganska upphausad för förhållande "små" nyheter eller? Eller vad tycker du själv?
|
|
|
Post by khkkrille on May 2, 2016 12:14:17 GMT 1
Inget alls emot pk på Wachtmeister..
|
|
|
Post by khkmarcus on May 2, 2016 13:20:46 GMT 1
Elias Fälth till Brynäs . Det va synd att vi inte kunde få honom.
|
|
|
Post by Bart on May 2, 2016 19:10:37 GMT 1
Khk behöver en offensiv back som hotar. Som har presterat på SHL nivå ingen som kanske kan bli något. Såna finns redan i laget. Läste även att någon skrev på Facebook att Tessier är på gång ? Nej tack. Det är absolut ingen första center men jag skulle ej bli förvånad.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 2, 2016 20:07:48 GMT 1
TESSIER??? han var för fan inte ens bra i allsvenskan hos oss! Kan ju bara inte vara sant....men visst...en gjuten Sundlöv-spets-värvning
|
|