|
Post by Bart on May 2, 2016 20:53:02 GMT 1
-) Hoppas nu inte denna mardröm besannas
|
|
|
Post by Zäta on May 2, 2016 21:39:29 GMT 1
Khk behöver en offensiv back som hotar. Som har presterat på SHL nivå ingen som kanske kan bli något. Såna finns redan i laget. Läste även att någon skrev på Facebook att Tessier är på gång ? Nej tack. Det är absolut ingen första center men jag skulle ej bli förvånad. Det Tobbe skrev var ett skämt........
|
|
|
Post by veteran on May 2, 2016 22:00:06 GMT 1
Känns som det ligger en hund begraven ( eller borde göra det ). Får inte ihop denna trupp med att Paulsson och Honken kritade på för oss, de saknade ju inte anbud direkt. Endast 4st centrar inkl. inkommande förstacenter, varav Söder och Larsson är inräknade. Bara 7st backar där minst 2 av #2, #4 och #27 är ordinarie. Trucken, Henrion, Viklund och Aronsson får fortsätta... Vore kul att veta vad Sundlöf egentligen tänker och planerar. Vad han säger känns ju helskumt...
|
|
|
Post by Bart on May 3, 2016 5:30:24 GMT 1
Dom fyra du nämner ska bort samt Maxim och jag impas ej av gartner
|
|
|
Post by vsn on May 3, 2016 7:26:52 GMT 1
Men hur ska det gå till om vi bara letar 1CF + 1MV?
|
|
|
Post by time on May 3, 2016 7:47:33 GMT 1
TESSIER??? han var för fan inte ens bra i allsvenskan hos oss! Kan ju bara inte vara sant....men visst...en gjuten Sundlöv-spets-värvning Du som var så nöjd när Sundlöv kom. Men nu är han tydliegn bara en i mängden av alla odugliga ledare i KHK ..
|
|
|
Post by Back to Front on May 3, 2016 8:07:21 GMT 1
Jag är först ut med att skrika Skandal ang em Pk´n.. Så nu kan Mr C o övriga bara fylla på..
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 3, 2016 8:32:19 GMT 1
TESSIER??? han var för fan inte ens bra i allsvenskan hos oss! Kan ju bara inte vara sant....men visst...en gjuten Sundlöv-spets-värvning Du som var så nöjd när Sundlöv kom. Men nu är han tydliegn bara en i mängden av alla odugliga ledare i KHK .. Klart jag var nöjd...men nu fattar jag ingenting... Han gjorde nog att vi klarade oss kvar, men vettiga backförstärkningar o Honken...men när vi nu ska steppa upp, så toppar vi men en tidigare misslyckad SHL-spelare och en som inte spelat i SHL på tre år och snittar en utvisning per match. Det känns som vi gör precis likadant som innan Sundlöv...bortsett från Paulsson...ta det ingen annan vill ha, för vi har tydligen inte mer pengar nu heller
|
|
|
Post by Zäta on May 3, 2016 8:56:40 GMT 1
Du som var så nöjd när Sundlöv kom. Men nu är han tydliegn bara en i mängden av alla odugliga ledare i KHK .. Klart jag var nöjd...men nu fattar jag ingenting... Han gjorde nog att vi klarade oss kvar, men vettiga backförstärkningar o Honken...men när vi nu ska steppa upp, så toppar vi men en tidigare misslyckad SHL-spelare och en som inte spelat i SHL på tre år och snittar en utvisning per match. Det känns som vi gör precis likadant som innan Sundlöv...bortsett från Paulsson...ta det ingen annan vill ha, för vi har tydligen inte mer pengar nu heller Man får nog inte glömma att vi fortfarande lär vara det minst attraktiva laget att spela i om man vill spela i SHL. Finns väl inga uttalade ambitioner att gå till slutspel eller vinna bucklan? Allt talat för att det blir kniven mot strupen igen. Att vi fått hit Paulsson beror endast på att han är hemmakär.
|
|
|
Post by khkmarcus on May 16, 2016 10:26:31 GMT 1
Kähkönen lämnar , sticker hem till Finland igen.
|
|
|
Post by noll1 on May 16, 2016 10:35:53 GMT 1
Kähkönen lämnar , sticker hem till Finland igen. Goda nyheter enligt mig, han var inte bra nog.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 16, 2016 16:24:59 GMT 1
Dåliga nyheter, då vi inte värvar en enda back som känns bättre...
|
|
|
Post by kaffe on May 16, 2016 18:30:21 GMT 1
Dåliga nyheter, då vi inte värvar en enda back som känns bättre... Så Arell känns inte bättre? Jag kan inte komma ihåg att du skrivit så värst mycket positivt om Kähkönen.
|
|
|
Post by wodmatte on May 16, 2016 18:45:05 GMT 1
mins indianaren han gorde i playofet tydligt så glad han e borta
|
|
|
Post by khkkrille on May 16, 2016 19:12:56 GMT 1
Kähkönen var nog en dyr herre och därför är jag glad han är borta så det finns lite kapital till något bättre.. Men qallahan har en poäng,på förhand känns varken Deilert eller Printz som bättre backar än Kähkönen men vi får hoppas de är billigare iaf.
|
|