|
Post by Zäta on Oct 26, 2016 8:21:26 GMT 1
Det var inte bara poäng vi tog med oss hem från Luleå. Som det har spekulerats i tidigare lånar vi även V.A fram till Jul. Poängstark back men med mindre smickrande +/-. Har inte mycket rutin från SHL, men är säkert sugen på att visa sig från sin bästa sida hos oss.
|
|
|
Post by gloriel64 on Oct 26, 2016 11:47:43 GMT 1
Äntligen, eller hur KHK-krille
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 26, 2016 16:30:20 GMT 1
Låna en spelare som inte alls platsar i ett lag som ligger efter i tabellen...?? Njaaaaa Problemet är VAR man annars kan få tag på spelare, när man är på denna nivå!? Innan kunde man ju låna från serien över
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 26, 2016 18:21:45 GMT 1
Äntligen, eller hur KHK-krille Haha nja..nä..spontana reaktioner är vad fan han ska här o göra??
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Oct 26, 2016 21:05:26 GMT 1
Äntligen, eller hur KHK-krille Haha nja..nä..spontana reaktioner är vad fan han ska här o göra?? Hmmm,den visan känns igen för nästan alla tröga rundningsmärken till backar vi har värvat. Jag önskar istället Viktor varmt välkommen, hoppas att han snabbt finner sig tillrätta med vår spelidé och blommar ut här han också
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 27, 2016 16:48:32 GMT 1
Jag är inte sämre än att jag erkänner när jag har fel och det hade jag om de flesta backarna..två skiljer ut sej där dock då Deilert inte producerat alls och Printz är sådär trög och lite odisciplinerad som jag trodde han skulle va. Amnér tycker jag liknar Matushkin och det är väl inte de bästa betyget man kan ge en back i SHL.
|
|
|
Post by Back to Front on Oct 28, 2016 11:48:16 GMT 1
Tycker hans debut var mkt bättre än befarat med endast en värmning med laget!
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 28, 2016 19:01:54 GMT 1
Tycker Aronsson är en bättre back men vi får väl se
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 31, 2016 16:35:48 GMT 1
Tyckte premiären inte var någon höjdare, men senast såg han bra ut. Han har redan gått ut i norrbotten, med att han vill stanna här. Vi har bättre driv och stämning här... LHF-fansen är inte helt nöjda med detta offentliga uttalande..
|
|
|
Post by benderman on Oct 31, 2016 17:28:13 GMT 1
Självklart att vi ska behålla Amner, han kommer bara att växa in i Khk andan/spel
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 31, 2016 20:42:05 GMT 1
de säger också att han varit värdelös när han spelat...så jag vet inte...
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Oct 31, 2016 21:01:18 GMT 1
de säger också att han varit värdelös när han spelat...så jag vet inte... Revanschspelare... Låt oss se vad han går för. Visat förtroende, rätt miljö och lite stolthet kan få spelare att växa rejält. Bara kolla vårt lag 😊 När det blir roligt att offra sig, "ta en för laget"...
|
|
|
Post by benderman on Oct 31, 2016 21:13:21 GMT 1
En offensiv back som har presterat i allsvenskan och jag ser honom i nivå som Deillert, varför skulle annars Luleå huggit på honom"............självklart har han lite stukat självförtroende men kapacitet finns i det offensiva spelet och så småningom i pp. Viktigt att har lite bredd på backsidan med tanke att skadorna kommer....
|
|
|
Post by Zäta on Oct 31, 2016 22:23:39 GMT 1
Inget ont om Amner, men vid fullt manskap på backsidan tror jag inte att han tar plats. Han fyller en plats nu och det finns väl egentligen ingenting att klaga på hittills. Men jag tror man skulle föredra en frisk Dellert.
|
|
|
Post by Zäta on Dec 21, 2016 11:13:50 GMT 1
Klar för Mora IK. Ingen större förlust nu när Deilert är på väg tillbaka.
|
|