|
Post by Sverker on Feb 22, 2017 12:19:51 GMT 1
Tur för KHK att Kellman förlängt!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 22, 2017 12:54:41 GMT 1
Tycker nog KHK har en klasspelare och det är Joel Kellman. Klasspelare var väl ändå och ta i!? Såna missar aldrig en målchans och såna fintar upp backar på läktaren
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 22, 2017 12:56:23 GMT 1
Det bästa igår var väl att DIF åkte på sin nionde raka förlust. Det gör ju att KHK inte behöver vinna för att behålla sin tionde plats. Har intresset för klubben redan kommit tillbaka?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 22, 2017 13:39:58 GMT 1
Det bästa igår var väl att DIF åkte på sin nionde raka förlust. Det gör ju att KHK inte behöver vinna för att behålla sin tionde plats. Har intresset för klubben redan kommit tillbaka? Varför tror du det? Det var bara ett konstaterande för er supporters
|
|
|
Post by Sverker on Feb 22, 2017 13:42:39 GMT 1
Tycker nog KHK har en klasspelare och det är Joel Kellman. Klasspelare var väl ändå och ta i!? Såna missar aldrig en målchans och såna fintar upp backar på läktaren Joel är väl den enda som kan finta bort en back bland KHKs forwards. Andreas T i Malmö ser jag som en klasspelare och han missar också.
|
|
|
KHK-MALMÖ
Feb 22, 2017 14:20:50 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Feb 22, 2017 14:20:50 GMT 1
Spelare ned klass behöver nödvändigtvis inte vara överjävliga tekniker. Jag håller nog med dig Sverker, Kellman kan nog anses vara en klasspelare då han är den spelare som har störst register och är bra på mycket..mest komplett helt enkelt. Paulsson anser jag vara nummer två men där räknar jag inte med nåt medhåll från någon
|
|
|
Post by Sverker on Feb 22, 2017 14:32:56 GMT 1
Håller med om Paulsson, men tyvärr visar han det för sällan. Han borde vara överlägsen bland våra fw, för han har nog störst register av dom.
|
|
|
Post by Bart on Feb 22, 2017 16:14:58 GMT 1
#31 en besvikelse
|
|
|
Post by Sverker on Feb 22, 2017 16:53:23 GMT 1
Tror jag de flesta tycker, tyvärr. Han borde vara KHKs stora ledare, men det har han tyvärr inte visat fullt ut utan bara stundtals, ex mot Malmö borta.
|
|
|
Post by noll1 on Feb 22, 2017 17:04:14 GMT 1
Tror jag de flesta tycker, tyvärr. Han borde vara vår stora ledare, men det har han tyvärr inte visat fullt ut utan bara stundtals, ex mot Malmö borta. Då Paulsson blixtrar till så märker man att hans högstanivå är ruggigt hög, tyvärr väldigt ojämn. Känns lite som om han blev bättre å bättre för att sjunka igen efter varje skada/frånvaro, men efter nyår har det synts för lite men det kan man säga om många i laget.
|
|
|
KHK-MALMÖ
Feb 22, 2017 20:48:42 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Feb 22, 2017 20:48:42 GMT 1
Det lirar nog inte riktigt hans typ av hockey heller, tror han gärna hade sett en konstruktiv hockey med lite kreativa lirare runt sej och troligen en lite friare roll. Får hoppas de blir bättre nästa säsong. Har ett ruggigt spelsinne och borde spelas istället för Bergström i första PP uppställningen.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 22, 2017 20:54:54 GMT 1
Det lirar nog inte riktigt hans typ av hockey heller, tror han gärna hade sett en konstruktiv hockey med lite kreativa lirare runt sej och troligen en lite friare roll. Får hoppas de blir bättre nästa säsong. Har ett ruggigt spelsinne och borde spelas istället för Bergström i första PP uppställningen. Men han visste ju redan när han skrev på, vilken hockey KHK skulle spela!?!?!? Det bestämde man ju redan i somras enligt det som sagts. Valde han då KHK för pengarna eller bekvämlighet? Om det är som du tycker, så borde han valt Växjö. Vill du plocka bort KHKs bästa poänggörare i PP? Hur tänker du?
|
|
|
KHK-MALMÖ
Feb 22, 2017 22:10:12 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Feb 22, 2017 22:10:12 GMT 1
Pengar och bekvämlighet spelade säkert in..roll i laget också. Sa bara vad jag tror ska till för att han ska få ut max av sina kunskaper.
Du har inte sett KHKs senaste 10-15 matcher va? Bergström är iskall, PP är om än ännu kallare..varför lira en isbit i första PP uppställningen? Varför inte förändra det man kan för att försöka tända spelare? Och Paulsson är i mitt tycke en bättre playmaker än Bergström.
|
|
|
KHK-MALMÖ
Feb 22, 2017 22:44:17 GMT 1
via mobile
Post by qALLAHAN on Feb 22, 2017 22:44:17 GMT 1
Varför är berget en av tre kronors bästa pp-spelare? Han borde vara den enda givna där. Snarare så undrar man om alla andra odugliga på spelformen eftersom det är omöjligt att få till organiserat spel. Har sett en hel del av honom i tre kronor o är mkt imponerad av hans kedjas pp
|
|
|
KHK-MALMÖ
Feb 22, 2017 23:09:38 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Feb 22, 2017 23:09:38 GMT 1
Spelar hans spel i PP i landslaget någon som helst roll för khk? Studera gärna nästa gång vi har uppställt spel i PP vem som drar ner tempot..
|
|