|
Post by qALLAHAN on Feb 23, 2017 9:29:00 GMT 1
Jag menar att han har skillsen till pp...men antagligen inte kompetent omgivning i KHK. I Tre Kronor finns fem pucksäkra spelare samtidigt. De rör sig inte så mycket där heller, men lyckas snabbt ställa upp organiserat spel
|
|
|
Post by Sverker on Feb 23, 2017 10:37:58 GMT 1
Pengar och bekvämlighet spelade säkert in..roll i laget också. Sa bara vad jag tror ska till för att han ska få ut max av sina kunskaper. Du har inte sett KHKs senaste 10-15 matcher va? Bergström är iskall, PP är om än ännu kallare..varför lira en isbit i första PP uppställningen? Varför inte förändra det man kan för att försöka tända spelare? Och Paulsson är i mitt tycke en bättre playmaker än Bergström. Vi gjorde 5 mål mot LHC av dessa gjorde iskalle Bergström 3, bra gjort.
|
|
|
KHK-MALMÖ
Feb 23, 2017 16:19:24 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Feb 23, 2017 16:19:24 GMT 1
Pengar och bekvämlighet spelade säkert in..roll i laget också. Sa bara vad jag tror ska till för att han ska få ut max av sina kunskaper. Du har inte sett KHKs senaste 10-15 matcher va? Bergström är iskall, PP är om än ännu kallare..varför lira en isbit i första PP uppställningen? Varför inte förändra det man kan för att försöka tända spelare? Och Paulsson är i mitt tycke en bättre playmaker än Bergström. Vi gjorde 5 mål mot LHC av dessa gjorde iskalle Bergström 3, bra gjort. Som sagt, har du sett sista 10-15 matcherna?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 23, 2017 16:22:29 GMT 1
jo, men han var ju inte bra hos oss innan senaste landslags-turneringen heller...ändå presterar han där
|
|
|
Post by Sverker on Feb 23, 2017 16:29:01 GMT 1
Vi gjorde 5 mål mot LHC av dessa gjorde iskalle Bergström 3, bra gjort. Som sagt, har du sett sista 10-15 matcherna? Jadå, det har jag. Visst har han likt de flesta fws gått ner sig, bara Kellman som varit stabil. Men han producerar vilket inte många andra gör.
|
|
|
KHK-MALMÖ
Feb 23, 2017 17:46:34 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Feb 23, 2017 17:46:34 GMT 1
Som sagt, har du sett sista 10-15 matcherna? Jadå, det har jag. Visst har han likt de flesta fws gått ner sig, bara Kellman som varit stabil. Men han producerar vilket inte många andra gör. Precis, han har blivit en i mängden lite och det är inte ok för en bärande spelare kan jag tycka. Ser märkligt oinspirerad ut långa stunder..
|
|