|
Post by Zäta on Mar 6, 2017 9:11:10 GMT 1
Nu ska vi visserligen möta Brynäs innan denna drabbningen. MEN. Denna drabbning kan bli helt avgörande. Jag hoppas verkligen klubben gör precis ALLT för att fylla arenan till sista cm. Jag har inte lösningen på hur. Men klubben har avlönad personal som borde ta tag i detta omgående. Spelarna och den trogna publiken är värda ett kokande ABB arena på torsdag. Jag ska för egen del göra allt som står i min makt för att dra med mig några extra på torsdag.
|
|
|
Post by Zäta on Mar 9, 2017 9:06:24 GMT 1
Jävlar vilken hockeyfeber det råder.....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 9, 2017 9:12:28 GMT 1
jag är vrak i alla fall...
|
|
|
Post by Zäta on Mar 9, 2017 12:12:43 GMT 1
Samma här. Riktigt jobbigt idag. Frustrerad över att inte ha det i egna händer. Att möta ett avsågat lag kan vara livsfarligt. Men men, dom lagen som går vidare har förtjänat det. Så enkelt är det.
|
|
|
Post by matse on Mar 9, 2017 12:29:55 GMT 1
Det blir tufft som satan ikväll. Är väl 50-50, att vi slår Örebro. Och sedan blir nog vår chans att Skellefteå vinner hemma. Första målet blir naturligtvis oerhört viktigt för att släppa nervknutarna. Örebro kommer att göra allt för att förstöra festen, var så säkra. De har dessutom ett ngt starkare lag på pappret, och blir svåra om de får till det.
+ Hemmaplan + Motivation + Målvakten + Fler har nätat på slutet + Örebros form - Nervositet - Måltorka, flest nollor? - Örebro utan press, vill avsluta med en vinst. -
|
|
|
Post by Zäta on Mar 9, 2017 16:16:46 GMT 1
4046 Biljetter sålda (kl 16.15). Kul, hoppas samtliga vill bjuda på en jävla stämning i hallen.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 9, 2017 17:04:47 GMT 1
Måltorka, Matse?? Vi har gjort 10 sista tre matcherna
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 9, 2017 17:09:33 GMT 1
komiska är att det senast var försvaret som ballade ur. Tycker anfallet var hyfsat och passningarna satt rätt bra
|
|
|
Post by Sverker on Mar 9, 2017 18:01:51 GMT 1
4046 Biljetter sålda (kl 16.15). Kul, hoppas samtliga vill bjuda på en jävla stämning i hallen. Allt utom fullsatt ikväll vore skandal!!! När spelades en sån viktig match senast? ?? Jag tror KHK vinner, DIF tar minst 1 poäng och så får man hoppas på Rögle!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 9, 2017 18:11:05 GMT 1
senast hemma var en lika viktig match...så länge DIF har varit i hasorna, har det nästan varit lika viktigt. Kan inte begripa varför 1500 personer skulle tycka det var mkt viktigare nu, än senast. Skulle snarare säga att publiksiffrorna varit skandal hela säsongen. Borde inte varit under 4500 någon gång när vi var i toppen... Har vi inte det som topplag, så har vi väl inte det omtalade publikunderlaget för SHL
|
|
|
Post by Sverker on Mar 9, 2017 18:43:21 GMT 1
senast hemma var en lika viktig match...så länge DIF har varit i hasorna, har det nästan varit lika viktigt. Kan inte begripa varför 1500 personer skulle tycka det var mkt viktigare nu, än senast. Skulle snarare säga att publiksiffrorna varit skandal hela säsongen. Borde inte varit under 4500 någon gång när vi var i toppen... Har vi inte det som topplag, så har vi väl inte det omtalade publikunderlaget för SHL Helt överens! Borde varit fullt massor av matcher! KHK har tyvärr inte den attraktionskraften.
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 10, 2017 10:59:18 GMT 1
Vi gjorde vårt men att sitta i händerna på SAIK o RBK var ingen höjdare.. FBK skulle ryckt åt sig en ledning mot HV då hade chanserna ökar markant. Men men.. ny tag, nya tid. Vi slipper kvala och det var mitt mål innan säsongen började.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 10, 2017 12:45:39 GMT 1
Bra att klara nytt kontrakt utan kval. Tyvärr blev det väl en missräkning för KHK, de hade ju en topp 10 som mål. Sundlöv pratade ju om chans till topp 6 när Pelle sparkades!?!?!?!?! KHK låg utanför topp 10 i tre omgångar, omgång 1, 51 och 52!!!!!!!
|
|
|
Post by Zäta on Mar 10, 2017 12:57:54 GMT 1
Vi gjorde vårt men att sitta i händerna på SAIK o RBK var ingen höjdare.. FBK skulle ryckt åt sig en ledning mot HV då hade chanserna ökar markant. Men men.. ny tag, nya tid. Vi slipper kvala och det var mitt mål innan säsongen började. Jag håller inte med faktiskt. Vi gjorde inte vårt enligt föreningens målsättning. Alltså ett sportsligt misslyckande faktiskt. Men stundtals en rolig säsong, med många fina prestationer. Men klubben va tydlig: målsättningen va att ha fyra lag bakom sig. Det hade vi inte.
|
|