|
Post by khkmarcus on Feb 16, 2018 8:35:33 GMT 1
Ärligt talat så tror jag vi är rökta nu
|
|
hope
Nybörjare
|
Post by hope on Feb 16, 2018 9:15:44 GMT 1
Jepp, så är det.....HA nästa och konkurs....så det blir väl att börja om i div.3
|
|
|
Post by time on Feb 16, 2018 9:21:01 GMT 1
Så resultatet blev alltså att vi släppte två spelare, tog in en allsvensk chansning och stärkte upp den enda positionen som vi var starka på. Finns det inget på marknaden så är det så det är men nu är vi oerhört skadekänsliga istället och etr kval runt hörnet. Jag hade förväntat mig mer. Helt enig. Utom en sak. mv-sidan. Om Johannes skadas kan nu Honken rycka in/avlasta.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 16, 2018 10:09:16 GMT 1
Nu blir det pengar i spelarfonden, vad det nu innebär. Honken blev troligtvis för dyr, så ingen nappade på den låga lön de erbjöds.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 16, 2018 10:33:57 GMT 1
Vilken Silly! 3 ut och 3 in varav 2 målvakter! Alla pengar som fanns skulle satsats på en målgörare, tycker iaf jag. Vi har en målvakt som är bra. Visst kan han bli skadad, men det kan ex Joel, Rhodin, Guter också bli.
|
|
|
Post by khkmarcus on Feb 16, 2018 10:40:37 GMT 1
Vilken Silly! 3 ut och 3 in varav 2 målvakter! Alla pengar som fanns skulle satsats på en målgörare, tycker iaf jag. Vi har en målvakt som är bra. Visst kan han bli skadad, men det kan ex Joel, Rhodin, Guter också bli. Helt enig , det va väll det man sa ? Till en riktig spetts Jag är iallafall besviken å det grövsta
|
|
|
Post by noll1 on Feb 16, 2018 10:43:54 GMT 1
Så resultatet blev alltså att vi släppte två spelare, tog in en allsvensk chansning och stärkte upp den enda positionen som vi var starka på. Finns det inget på marknaden så är det så det är men nu är vi oerhört skadekänsliga istället och etr kval runt hörnet. Jag hade förväntat mig mer. Helt enig. Utom en sak. mv-sidan. Om Johannes skadas kan nu Honken rycka in/avlasta. Jag var lite otydlig, håller helt med om att vi behövde stärka upp målvaktssidan inför ett kval. Det finns inget i detta som ändrar förutsättningarna inför de sista sju serie-matcherna.
|
|
|
Post by raquex on Feb 16, 2018 10:59:25 GMT 1
Hade hellre sett att dom skippat honken och lagt dom pengarna på den finska spelaren som dom förlorade enbart för att pengarna inte räckte. Tycker ändå Jönsson är bra för det mesta. Många gånger får han inte mycket hjälp av sina utespelare och då är det inte lätt.
Nu har jag dock ingen koll på den finske spelaren om han är mycket till spets eller inte. Men hade ändå vart bättre att få in nått offensivt än som nån redan skrivit, stärka upp den position som redan är den bättre.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 16, 2018 11:31:10 GMT 1
Tror man lätt kunnat hitta en backup till Jönsson för en mycket billigare peng. Hade jag varit med i Power Team, hade jag varit besviken.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 16, 2018 11:33:04 GMT 1
Hade hellre sett att dom skippat honken och lagt dom pengarna på den finska spelaren som dom förlorade enbart för att pengarna inte räckte. Tycker ändå Jönsson är bra för det mesta. Många gånger får han inte mycket hjälp av sina utespelare och då är det inte lätt. Nu har jag dock ingen koll på den finske spelaren om han är mycket till spets eller inte. Men hade ändå vart bättre att få in nått offensivt än som nån redan skrivit, stärka upp den position som redan är den bättre. Enligt Patric var det ca 500.000 kr ifrån så det va kanske inte så mega aktuellt för ngn där pengarna styrde. Sen såklart vår situation tabellmässigt.....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 16, 2018 13:40:41 GMT 1
Vet man inte om att det fattas 500000 till en aktuell spelare, innan det är 5 min kvar av fönstret? Och jag fattar fortfarande inte fixeringen vid superstars, när vi ÅTMINSTONE behöver bredda!? Fixa en allsvensk back i värsta fall! Nu blev det ännu värre...dvs ingenting
|
|
|
Post by noll1 on Feb 16, 2018 14:54:50 GMT 1
|
|
|
Post by Sverker on Feb 16, 2018 15:42:47 GMT 1
Men att det kostar, kan väl inte komma som en överraskning? Ju närmare deadline ju dyrare. 700 000 kvar? Då måste 78 och 97 varit riktigt dyra!?!? Ingen ska inbilla mig att Honken spelar här förr ca 140 000 i 2 månader, blir inte mer när sociala avgifter ska betalas!
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 16, 2018 18:29:20 GMT 1
Haha
|
|
|
Post by khkmarcus on Feb 16, 2018 19:41:54 GMT 1
Kanske inte va så smart att skicka akim när vi inte tog in någon annan
|
|