|
Post by Zäta on Mar 9, 2017 22:04:32 GMT 1
Nu börjar den.......
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 9, 2017 23:25:44 GMT 1
Jacob Nilsson och Bobbo in sägs det. En bra början åtminstone. Ser gärna Ejdsell med.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 10, 2017 0:36:13 GMT 1
Snälla...nya inlägg idag om att örebroarna drömmer om att bli av med bobbo. Och att han var lika usel som vanligt. Vad grundar du det på att han plötsligt skulle bli bra? Bara en tro? Jag blir livrädd då det känns som rysk roulett. Jacob däremot läser man bara gott om. Frågan är...lämnar han även om mora går upp?
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 10, 2017 7:03:12 GMT 1
Jag, till skillnad från dig, bryr mej inte så jäkla mycket om vad andra tycker. Ska göra några jämförelser..hur många pratade gott om Printz? Djurgårdare hånade oss för den värvningen, vart den kass? Guter..hur mycket gott hörde du om honom efter att han blivit ratad både av DIF och LIF? Att Bobbo har potential och kvalitéer behöver man inte ifrågasätta för annars hade han inte varit där han är. Miljöombyte kan va ack så viktigt..se på nämnda Guter tex.
|
|
|
Post by aloviak on Mar 10, 2017 7:19:18 GMT 1
Jag, till skillnad från dig, bryr mej inte så jäkla mycket om vad andra tycker. Ska göra några jämförelser..hur många pratade gott om Printz? Djurgårdare hånade oss för den värvningen, vart den kass? Guter..hur mycket gott hörde du om honom efter att han blivit ratad både av DIF och LIF? Att Bobbo har potential och kvalitéer behöver man inte ifrågasätta för annars hade han inte varit där han är. Miljöombyte kan va ack så viktigt..se på nämnda Guter tex. O Arell
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 10, 2017 7:38:48 GMT 1
Precis!
|
|
|
Post by Zäta on Mar 10, 2017 8:34:43 GMT 1
Mina funderingar kring kontraktsläget är att: # 25,2 och 55 är absolut utbytbara. Detsamma med #84,#71 och 29. #72 Vill jag ha kvar iaf. vår tuffaste fw.
Att # 22 #40 och 42 lämnar verkar ju i det närmsta klart.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 10, 2017 9:34:44 GMT 1
Arell? Vilka supportrar sa att han var VÄRDELÖS? Guter? Har inte ens sett folk hata Printz! Fattar ingen att de verkligen tycker han är sämst i världen? Det jag inte begriper är vad du grundar "bra början på"? Inte en fundering på att han verkligen är kass och kommer så förbli? Han är där han är nu ja, men hur många lag vill ha honom i dagsläget?
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 10, 2017 10:37:22 GMT 1
Mina funderingar kring kontraktsläget är att: # 25,2 och 55 är absolut utbytbara. Detsamma med #84,#71 och 29. #72 Vill jag ha kvar iaf. vår tuffaste fw. Att # 22 #40 och 42 lämnar verkar ju i det närmsta klart. #71 bör man behålla och kanske låna ut till allsvenskan. Resten du räknar upp (med #25 menar du #27 va?) Kan vi skicka utan att de gör nåt.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 10, 2017 10:43:31 GMT 1
Arell? Vilka supportrar sa att han var VÄRDELÖS? Guter? Har inte ens sett folk hata Printz! Fattar ingen att de verkligen tycker han är sämst i världen? Det jag inte begriper är vad du grundar "bra början på"? Inte en fundering på att han verkligen är kass och kommer så förbli? Han är där han är nu ja, men hur många lag vill ha honom i dagsläget? Då läser du antagligen vad du vill läsa, vad som passar din åsikt för stunden. Kolla igenom DIFs forum efter kommentarer om Printz så får du se. Arell gick från 3e backpar i FBK till att bli en av seriens bästa backar. Det visar att denna klubb är en ganska bra plats att utvecklas på om potentialen finns och det tror jag den gör hos Bobbo. Att inte du eller random örebroare ser och förstår de lägger jag ingen vikt vid. Likadant med ditt dissande om Aronsson. Blir ingen förstaback till nästa säsong men en billig 5-6 back. Ungefär som bobbo
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 10, 2017 11:00:11 GMT 1
Träffade bobbos farbror i onsdags.. Honom kan vi glömma..
|
|
|
Post by Zäta on Mar 10, 2017 11:33:05 GMT 1
För att du träffade hans farbror? Bergströms fru har sagt till en familjemedlem att man inte ska tro på allt man läser och hör....Men det betyder knappast inte att han flyttar ändå?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 10, 2017 11:42:17 GMT 1
Arell? Vilka supportrar sa att han var VÄRDELÖS? Guter? Har inte ens sett folk hata Printz! Fattar ingen att de verkligen tycker han är sämst i världen? Det jag inte begriper är vad du grundar "bra början på"? Inte en fundering på att han verkligen är kass och kommer så förbli? Han är där han är nu ja, men hur många lag vill ha honom i dagsläget? Då läser du antagligen vad du vill läsa, vad som passar din åsikt för stunden. Kolla igenom DIFs forum efter kommentarer om Printz så får du se. Arell gick från 3e backpar i FBK till att bli en av seriens bästa backar. Det visar att denna klubb är en ganska bra plats att utvecklas på om potentialen finns och det tror jag den gör hos Bobbo. Att inte du eller random örebroare ser och förstår de lägger jag ingen vikt vid. Likadant med ditt dissande om Aronsson. Blir ingen förstaback till nästa säsong men en billig 5-6 back. Ungefär som bobbo Jo jag vet att de inte älskade Printz, men jag vet inte om han ständigt sågades på deras forum när han spelade där. Jag har nog bara läst kommentarerna sedan han skulle till oss. F ö handlade det väl mest om att han var långsam...och inte "sämst på banan"... Aronsson har skött sig ganska bra nu. Poängen var att vi inte bara kan ha utvecklingsbara och osäkra kort...och hur du kan se Bobbo som inte osäkert kort, efter allt man läst, är en gåta...
|
|
|
Post by aloviak on Mar 10, 2017 11:47:12 GMT 1
HENRIK TÖRNQVIST var han på G till oss?
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 10, 2017 11:55:56 GMT 1
För att du träffade hans farbror? Bergströms fru har sagt till en familjemedlem att man inte ska tro på allt man läser och hör....Men det betyder knappast inte att han flyttar ändå? Du tror inte han ställde frågan tills sin bror när det var i blaskan..
|
|