|
Post by Zäta on Sept 23, 2017 20:57:29 GMT 1
HV fick smisk och blev nollade mot LHC. Får vi sota för det? Hoppas på Jönsson i kassen.
|
|
|
HV 71-KHK
Sept 26, 2017 20:29:42 GMT 1
via mobile
Post by noll1 on Sept 26, 2017 20:29:42 GMT 1
I stort väldigt bra spel och en knipen poäng. Klart godkänt. Dock tyckte jag att Wennström åkte bakåt på bägge sina straffar, men jag kan inte gränserna för det.
|
|
|
Post by Mr Hockey on Sept 27, 2017 7:13:52 GMT 1
Tycker att KHK gjorde en mycket bra match. Hade någon innan matchen startade, erbjudit oss 1 poäng hade man ju tagit det alla dagar i veckan.
Men såg man matchen, tycker jag vi var bättre och hade fler klara målchanser i de två första perioderna. Att Hv tar över 3:e, är ju ett resultat av att de jagar kvittering och vi bevakar ledning. Vi kunde ha fått 3 poäng, men Bobbos utvisning blev tyvärr kostsam.
Jocke Rohdin hade ju en klockren i överliggaren, när ska han få utdelning?
Vi visar mod, beslutsamhet och jag hoppas att marginalpubliken såg den här matchen. För efter en sådan här insats, förtjänar laget mycket publik på torsdag mot Cluben.
|
|
|
HV 71-KHK
Sept 27, 2017 8:15:15 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Sept 27, 2017 8:15:15 GMT 1
Tycker att KHK gjorde en mycket bra match. Hade någon innan matchen startade, erbjudit oss 1 poäng hade man ju tagit det alla dagar i veckan. Men såg man matchen, tycker jag vi var bättre och hade fler klara målchanser i de två första perioderna. Att Hv tar över 3:e, är ju ett resultat av att de jagar kvittering och vi bevakar ledning. Vi kunde ha fått 3 poäng, men Bobbos utvisning blev tyvärr kostsam. Jocke Rohdin hade ju en klockren i överliggaren, när ska han få utdelning? Vi visar mod, beslutsamhet och jag hoppas att marginalpubliken såg den här matchen. För efter en sådan här insats, förtjänar laget mycket publik på torsdag mot Cluben. Helt enig
|
|
|
Post by time on Sept 28, 2017 10:13:05 GMT 1
Tycker att KHK gjorde en mycket bra match. Hade någon innan matchen startade, erbjudit oss 1 poäng hade man ju tagit det alla dagar i veckan. Men såg man matchen, tycker jag vi var bättre och hade fler klara målchanser i de två första perioderna. Att Hv tar över 3:e, är ju ett resultat av att de jagar kvittering och vi bevakar ledning. Vi kunde ha fått 3 poäng, men Bobbos utvisning blev tyvärr kostsam. Jocke Rohdin hade ju en klockren i överliggaren, när ska han få utdelning? Vi visar mod, beslutsamhet och jag hoppas att marginalpubliken såg den här matchen. För efter en sådan här insats, förtjänar laget mycket publik på torsdag mot Cluben. Instämmer. Jocke Rohdin som du nämner. Vilken attityd.
|
|
|
Post by time on Sept 28, 2017 10:14:00 GMT 1
I stort väldigt bra spel och en knipen poäng. Klart godkänt. Dock tyckte jag att Wennström åkte bakåt på bägge sina straffar, men jag kan inte gränserna för det. Reagerade också på detta. När det gäller hans första straff. Sverker kanske vet vad som gäller?
|
|
|
Post by Sverker on Sept 28, 2017 14:30:28 GMT 1
Såg ej, då jag befinner mig utomlands. Tror dock inte att det förbjudet att åka lite bakåt på straffar. Men jag är inte säker. Kul med 4 p under min utlandsvistelse!
|
|
|
HV 71-KHK
Sept 28, 2017 20:59:50 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Sept 28, 2017 20:59:50 GMT 1
Såg ej, då jag befinner mig utomlands. Tror dock inte att det förbjudet att åka lite bakåt på straffar. Men jag är inte säker. Kul med 4 p under min utlandsvistelse! 7 så bara fortsätt va utomlands! En cyckeltrip runt jorden är på sin plats!
|
|